Yle: Maksukorttiin kytkettävä koronatodistus pohdinnassa
Jes, pian ei voi rokottamattomat maksaa ostoksiaan kaupoissa.
"Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitrassa on kehitteillä on malli, jossa koronatodistus tai rokotepassi voitaisiin kytkeä maksukortteihin.
Johtaja Antti Kivelä kertoo, että kytkentä olisi teknisesti täysin mahdollinen toteuttaa, sillä maksuverkko on varmennettu ja valvottu verkko.
Tällä hetkellä uudistuksen juridista puolta selvitetään. Esillä on esimerkiksi se, voisiko tieto tulla Omakanta-palvelusta.
Hankkeesta on keskusteltu sekä kansainvälisten maksuverkkoyhtiöiden ja EU-komission että kotimaassa hallituksen ja ministeriöiden kanssa. Kivelän mukaan tarkoitus on vappuun mennessä päättää, edetäänkö hankkeen kanssa käytännön kokeiluun.
Lähes kaikilla ihmisillä on maksukortti, jota he ovat sitoutuneet korttiehdot hyväksyessään säilyttämään hallussaan."
Kommentit (959)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme täällä vaan 70 v kuitenkin noin. Niin Ikuisuus on tärkeämpi. Menen ikuisuuteen uskovana mieluummin kuin tuhoudun ensimmäisen kuoleman kohdattua. Kaikki kohtaavat sen ekan kuoleman ja toiset siirtyvät Paratiisiin ja ei uskova Tuonelaan. Siellä molemmissa ollaan tietoisia yhä.
Vasta sitten Viimeisenä Tuomiopäivänä kaikki kutsutaan Isän ja Jeesuksen eteen, Elämänkirjat avataan ja tuomitaan joko Ikuiseeen elämään tai Kadotukseeen, eroon Jumalasta jossa on helvetti.
Ja miten ? Tarvii vaan uskoa että sinut ollaan lunastettu. Ei muuta. Ja sitten seurata avaimenhaltijaa ovelle.
Sielunvihollinen haluaa tappaa sielusi sillä hän on kateellinen että Jumalalla on uskollisia apujoukkojaan teissä.
Saatanalla on kiire ja nyt se huseeraa täällä koska JUmala sallii vielä hetken niin. Lopuksi hänet tuhotaan iäksi.
Ja tuo lunastus on yhtä kuin armo. Monen nykyihmisen ongelma onkin se, että he eivät oikeasti pysty antamaan armoa muille, mutta eivät myöskään ole armollisia itselleen. Se on elämisen ydinkysymyksiä, uskooko, että Jumalan armo kuuluu minullekin.
Ja se Jumalan armo kuuluu myös rokotetuille. Ylennätte itsenne väittäessänne muuta. ”Se joka itsensä ylentää, alennettakoon” Amen
Jumalan armo kuuluu kaikille, myös sinulle.
Aivan, sen jälkeen herää kysymys, että mitähän ihmettä nää Saatanan ja Jumalan huutajat tekee koronarokotteen rokotepassi-keskustelussa?
Raamatussa kerrotaan lopunajoista miten maailmasta tulee globaali. Ensin tulee paljon suuria vaikeuksia (taudit, luonnonvoimat jne) ja kansat yhdistyvät antikristuksen vallan alle. Tämä esiintyy pelastajana ja ongelmien ratkaisijana. Ihmiset saavat pedon merkin, jota ilman ei pysty olemaan yhteiskunnan jäsen, mutta uskova ei voi merkkiä ottaa. Aika on todella vaikea kaikille ja ihmiset toivoisivat kuolevansa, mutta edes kuolema ei korjaa heitä kärsimästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti inhimilliset toimittajat mediassa nostavat tästä kohun. Tähän EI pidä kenenkään suostua.
Tsemppiä! <3
Kaikkea en tuolla gab:ssäkään allekirjoita, mutta siellä näistä asioista on varoiteltu jo ainakin viimeiset kolme kuukautta (nämä rokotepassit ja liittäminen maksukortteihin esim.). Suomessa asiasta varoittelee mv lehti ja ulilauta, vaikken niidenkään kanssa ole samaa mieltä joka asiasta. Joku Turtiaisen ihailu menee vähän yli, vaikka fakta on, että Turtiainen nyt tekee vaan haittaa, vaikka tarkoitus hyvä olisikin. Pitää olla tarpeeksi älykäs, jotta tämä sosialismin eteneminen saataisiin pysäytettyä, täytyy olla ovelampi kuin vastustaja, eikä pauhata suoraan kasvotusten. Vihollinen käyttää sellaista naiviutta omiin tarpeisiinsa.
Myös sellainen leht kuin magneettimedia kertoo paljon sellaista tietoa, mitä ei sitten saa mistään muualta, vaikka jossain asioissa saattaa mennä liian pitkälle johtopäätöksissään. Sieltä olen mm. lukenut, että nyt hallituksen ja EU:n vaatima vihapuhekielto ei olekaan mikään ihan uusi juttu, vaan siitä on pauhattu jenkeissä jo useamman vuoden ajan.
En käytä gabia, mutta sen- suu-rin myötä käyn token tubessa. Luen valta-ja vastamediaa. MV-lehden avaan aina nykyään ensiksi oman ja läheisten turvallisuuden takia. Siellä varoitetaan nimittäin monista asioista jo viikkoja tai kuukausia aiemmin ennen ns. valtamediaa.
Suosittelen muitakin tekemän niin itsesuojelun takia.
Luotan ihmisten itsenäiseen ajattelukykyyn. Uskon, että itselleen rehellinen ihminen ajattelee niin terävästi, että osaa erottaan oikean tiedon väärästä. Esim. poliittisen vaikuttamisen ja ne salaliittoteoriat, jotka näyttäisivät olevan epätodennäköisiä. Niin kauheaa kuin se onkin, monet asiat ovat toteutuneet, joita aiemmin pidettiin salaliittoteorioina.
Viime kesästä lähtien minulle kävi niin, että aloin peilata kaikkea tietoa Raamatun valossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä rokotepassissa pelottaa? Kyllä mä ainakin olen oikein tyytyväinen siihen, että mut on rokotettu ja mä voin se osoittaa. Ja kyllä, mä sain ja tarvitsin sen vapauden lähteä ulkomaille.
Rokotepassilla valtio käytännössä kiristää kansaa ottamaan jotain lääkeannoksia. Jos kansa joskus nousee vastarintaan jostain syystä, sä varmaan vetäisit hymyissäsuin hallituksen määräämät mielialalääkkeet kun kansalta pitäis äkkiä saada päät pehmeiksi jotteivat lähde barrikaadeille oikeuksiaan puolustamaan. Jos et vedä meidän määräämiä nappeja jäät yhteiskunnan ulkopuolelle
Alkaa kyllä tällaisia kommentteja lukiessa väistämättäkin tuntua, että jonkinlainen neuroleptilääkitys olisi kyllä hyväkin, niin vainoharhaista alkaa juttu olemaan joillakin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rokotustodistus laitettaisiin johonkin appiin, niin ei kaikilla ole älypuhelinta. Esimerkiksi minulla. Velvoitetaanko kaikki sitten hankkimaan älypuhelin omilla rahoillaan?
Minulle riittää tämä perusnokialainen, tablettia en ala kantamaan mukana.
Rokotustodistus tuk0lisi olla sellainen, että sitä saa päiviyåtettyä ajan tasalle koko ajan kun tulee täydennysrokotuksia. En nimittäin usko, että nämä nykyiset rokotukset riittää kovin pitkäksi aikaa.
Pankkikorttiin pitäisi sitten muuttaa taas uusi tieto jotenkin.
Jos se siis olisi pankkikortin yhteydessä.Miten muuten nämä nykyisin jo voimassaolevat, joita vaaditaan kaukomatkailuun tai joihinkin tiettyihin maihin? Miten nämä rokotukset todistetaan niihin maihin matkustaessa?
Eikö sama todistuskonsti pätisi nyt tähän koronarokotukseenkin?
Sehän olisi vain yksi lisäys jo nyt olevaan rokotuslistaan.
Jos nyt on otettuna rokote A, B, niin sitten tulisi C, coronarokote.Eikä se puhelin kulje läheskään aina mukana, vaikka se olisi.
En muista milloin viimeksi olisin kauppaan lähtiessä ottanut puhelimen mukaan.
Tuohon kaikkeen ne tulevat vetoamaan ja sen takia iskevät seurantasysteemiin oman kehoosi, oikeaan käteen tai otsaan. Siellä ovat ihmiskehon lämpimimmät paikat. Mikroskooppisen pieni akku saa siitä virtansa sirua varten.
Älkää suostuko. Ei mitään myönnytystä.
Saatanalliset suunnitelmat on nyt paljastettu.
Olen muuten oikeasti nähnyt käteen isketyistä siruista, gab.com:ssa oli kerran kuva.
Ihmiset sirutetaan, kuten koirat ja kissat on sirutettu tähän saakka.
Minä näin sirusta videon Youtubessa v. 2013. Siinä oli yksityiskohtaisesti selostettu, miten se suunniteltiin. Se tapahtui ikään kuin puolivahingossa-
Lopulta sirun suunnittelija reissasi ympäri maailmaa varoittamasa siitä ihmisiä. Hänen ainoa viestinsä oli: ÄLÄ OTA SITÄ!
Nopeaälyisenä ihmisenä poistin nettipankkini ja ryhdyin toden teolla hiljaiseen kapinaan.
Hyvä! Nyt ne ei sua pääse nettipankin kautta siruttamaan. Mutta mites toi koronarokote? Ajattelitko ottaa?
En ota. En pelkää koronaa ja olen valmistautunut elämään koko ikäni erakkona. Korona on tekosyy tälle kaikelle ja tajusin sen heti jo vuosi sitten. Kaikki toteutui.
Olen järkytyksellä seurannut tätä meininkiä. Joka aamu kun herään, eka ajatus on: ihan sama vaikka koko maailma räjähtäisi kappaleiksi.
En pelkää enää edes ydinsotaa. Kauheaa sanoa näin.
Sota on reilumpaa, ainakin tietää, missä vihollinen on.
Oma hallinto on kääntynyt omia kansalaisiaan vastaan nyt. Tai tätä on jatkunut jo pitkään jos politiikkaa on seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä rokotepassissa pelottaa? Kyllä mä ainakin olen oikein tyytyväinen siihen, että mut on rokotettu ja mä voin se osoittaa. Ja kyllä, mä sain ja tarvitsin sen vapauden lähteä ulkomaille.
Rokotepassilla valtio käytännössä kiristää kansaa ottamaan jotain lääkeannoksia. Jos kansa joskus nousee vastarintaan jostain syystä, sä varmaan vetäisit hymyissäsuin hallituksen määräämät mielialalääkkeet kun kansalta pitäis äkkiä saada päät pehmeiksi jotteivat lähde barrikaadeille oikeuksiaan puolustamaan. Jos et vedä meidän määräämiä nappeja jäät yhteiskunnan ulkopuolelle
No eihän pakota. Jos et ota rokotetta, sä et matkusta, ei ole mikään pakko. Jos et ota rokotetta, sä odotat, että eiittävän moni ottaa sun puolesta. Oma valinta. Pandemian maailmanlaajuinen hallinta on ihan eri asia kuin sun rokotevastaisuus. Ihan saat yksilönvapauteesi turvin olla kotona ja rauhassa. Rokoteohjelma etenee, passi ei muuta mitään. Se on vain merkki siitä, että kenet on rokotettu ja ketä ei. Kyllä ne siellä kirjoissa ja kansissa on ilman passiakin.
Joo, riippuu kovasti mihin sitä passia käytetään. Jokainen voi tehdä itse ratkaisunsa, haluaako matkustaa ulkomaille rokotettuna/karanteenissa/ei lainkaan. Sitten, jos passilla aletaan jakaa kansaa maan sisällä kahteen kastiin, mennään alueelle, jolle ei normaalissa demokraattisessa hyvinvointivaltiossa pidä mennä. Jos minulta otetaan pois oikeudet, toivottavasti vapautetaan myös velvollisuuksista siinä samalla.
Kansa jakaituu tasan rokotettuihin/rokottamattomiin, passi vain osoittaa sen. Ei mitään muuta. Ja, jos jossain vaiheessa on pakko sanoa, että tänne et rokottamatta pääse, kertoo se siitä, että rokottamattomia on vielä liikaa. Ja se on sit hyvin valitettavaa, ei kyykyttämistä.
Ja sitten tällainen varoitus:
Liberal Boston Hospital to Set Up Preferential Treatment Based on Race, Whites Last - Want to Make This a National Policy https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/liberal-boston-h
https://www.thegatewaypundit.com/2021/04/liberal-boston-hospital-set-pr…
Kaikki nämä jutut on lähtenyt USAsta, joten varmasti tätäkin kansalaisten jaottelua mm. terveydenhoidossa tullaan täälläkin ehdottamaan.
Joku Usan kansalainen ehdotti seuraavaa:
i say the 70% white populace stop paying for EVERYTHING
- miten kääntäisitte tämän ajatuksen?
Tuo sivusto on äärioikeistolainen julkaisu mikä julkaisee puolitotuuksia ja valheita.
Vähemmän yllättäen liittävät rodun kaikkeen mahdolliseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme täällä vaan 70 v kuitenkin noin. Niin Ikuisuus on tärkeämpi. Menen ikuisuuteen uskovana mieluummin kuin tuhoudun ensimmäisen kuoleman kohdattua. Kaikki kohtaavat sen ekan kuoleman ja toiset siirtyvät Paratiisiin ja ei uskova Tuonelaan. Siellä molemmissa ollaan tietoisia yhä.
Vasta sitten Viimeisenä Tuomiopäivänä kaikki kutsutaan Isän ja Jeesuksen eteen, Elämänkirjat avataan ja tuomitaan joko Ikuiseeen elämään tai Kadotukseeen, eroon Jumalasta jossa on helvetti.
Ja miten ? Tarvii vaan uskoa että sinut ollaan lunastettu. Ei muuta. Ja sitten seurata avaimenhaltijaa ovelle.
Sielunvihollinen haluaa tappaa sielusi sillä hän on kateellinen että Jumalalla on uskollisia apujoukkojaan teissä.
Saatanalla on kiire ja nyt se huseeraa täällä koska JUmala sallii vielä hetken niin. Lopuksi hänet tuhotaan iäksi.
Ja tuo lunastus on yhtä kuin armo. Monen nykyihmisen ongelma onkin se, että he eivät oikeasti pysty antamaan armoa muille, mutta eivät myöskään ole armollisia itselleen. Se on elämisen ydinkysymyksiä, uskooko, että Jumalan armo kuuluu minullekin.
Ja se Jumalan armo kuuluu myös rokotetuille. Ylennätte itsenne väittäessänne muuta. ”Se joka itsensä ylentää, alennettakoon” Amen
Armo kuuluu kaikille kyllä, mutta:
Kyseessä on laite josta varoitetaan koska Saatana saa siinä liian suuren otteen sielustasi. Otat Saatanan ihosi alle vapaaehtoisesti. Ymmärrätkö?
Meillä ihmisillä ei ole tuomiovaltaa Jumalan edessä tapauksesi käsitellään yksilönä. Mutta meille ollaan sanottu ettei tule kumartaa saatanaa ja siruaan. On valittava. Se on testinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti inhimilliset toimittajat mediassa nostavat tästä kohun. Tähän EI pidä kenenkään suostua.
Tsemppiä! <3
Kaikkea en tuolla gab:ssäkään allekirjoita, mutta siellä näistä asioista on varoiteltu jo ainakin viimeiset kolme kuukautta (nämä rokotepassit ja liittäminen maksukortteihin esim.). Suomessa asiasta varoittelee mv lehti ja ulilauta, vaikken niidenkään kanssa ole samaa mieltä joka asiasta. Joku Turtiaisen ihailu menee vähän yli, vaikka fakta on, että Turtiainen nyt tekee vaan haittaa, vaikka tarkoitus hyvä olisikin. Pitää olla tarpeeksi älykäs, jotta tämä sosialismin eteneminen saataisiin pysäytettyä, täytyy olla ovelampi kuin vastustaja, eikä pauhata suoraan kasvotusten. Vihollinen käyttää sellaista naiviutta omiin tarpeisiinsa.
Myös sellainen leht kuin magneettimedia kertoo paljon sellaista tietoa, mitä ei sitten saa mistään muualta, vaikka jossain asioissa saattaa mennä liian pitkälle johtopäätöksissään. Sieltä olen mm. lukenut, että nyt hallituksen ja EU:n vaatima vihapuhekielto ei olekaan mikään ihan uusi juttu, vaan siitä on pauhattu jenkeissä jo useamman vuoden ajan.
En käytä gabia, mutta sen- suu-rin myötä käyn token tubessa. Luen valta-ja vastamediaa. MV-lehden avaan aina nykyään ensiksi oman ja läheisten turvallisuuden takia. Siellä varoitetaan nimittäin monista asioista jo viikkoja tai kuukausia aiemmin ennen ns. valtamediaa.
Luotan ihmisten itsenäiseen ajattelukykyyn. Uskon, että itselleen rehellinen ihminen ajattelee niin terävästi, että osaa erottaan oikean tiedon väärästä. Esim. poliittisen vaikuttamisen ja ne salaliittoteoriat, jotka näyttäisivät olevan epätodennäköisiä. Niin kauheaa kuin se onkin, monet asiat ovat toteutuneet, joita aiemmin pidettiin salaliittoteorioina.
Viime kesästä lähtien minulle kävi niin, että aloin peilata kaikkea tietoa Raamatun valossa.
Onnea uskoon tulosta. Oliko jotain itse asiaan liittyen?
Tarkoitatko otsikkoon liittyen? En pidä itseäni viisaana. Ilmestyskirjaa en edes oikein uskalla selittää.
Sen olen sanonut tässä ketjussa kuitenkin, että en tiedä, olenko oikeassa, mutta tästä tulee mieleen Pedon merkki.
Sitten jos joku tietää lopun ajan profetioista, tuleeko Googin sota ennen kuin Pedon merkki?
Jotkut sanovat, että Venäjä on Goog.
Kun katsoo videoita liittyen Ukrainaan, niin sotahan siellä on nyt alkanut. Itse ajattelen, että ennemmin tai myöhemmin tullaan käyttämään ydinaseita tässä sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty ymmärtään, miksi Suomen ja Viron pääministerit ovat innokkaimmin ajamassa näitä seurantasysteemejä EU:ssa. Ehkä heille on luvattu paikka Voguen kannessa tms.
Marinilla ja Saarikolla on läheiset välit Maailman talousfoorumiin, joka edustaa tällaista dystopia kehitystä. Maailman talousfoorumi on siis se jolta tullut näitä ulostuloja "on vuosi 2030, en omista mitään, minulla ei ole yksityisyyttä ja olen onnellinen" ja "lockdownit ovat parantaneet kaupunkeja". Viimeisimpänä esittelivät Twitterissä älymaskin, joka on yhteydessä kännykkäsovellukseen.
Valtio ja Helsingin kaupunki aloittavat yhteistyön Maailman talousfoorumin kanssa
https://valtioneuvosto.fi/-/valtio-ja-helsingin-kaupunki-aloittavat-yht…
Ministeri Saarikko kutsuttu Maailman talousfoorumin nuorten huippujohtajien verkostoon
https://valtioneuvosto.fi/-/1271139/ministeri-saarikko-kutsuttu-maailma…
"Davosin talouseliitti tekee päätöksiä epädemokraattisesti"
Maailmanpolitiikan professori Teivo Teivainen kritisoi Davosissa tänään keskiviikkona alkanutta talousfoorumia eliitin epädemokrattiseksi kokoontumiseksi.
https://yle.fi/uutiset/3-5312335
Suomalaistutkimus: Yhtenäinen eliitti määrää yhä maailman talouslinjat
Tämä sama talousfoorumi todella esittää, että vuonna 2030 kukaan (paitsi eliitti tietysti) ei omista mitään, ihmiset vuokraavat kaikki tarvitsemansa asiat ja esineet, lihaa ei syödä kuin harvoin herkkuna yms. Katsokaa YouTubesta Russell Brandin video aiheesta.
Ikävää että keskustelu on kaapattu täysin hörhöjen toimesta mikä hautaa kaiken oikean kritiikin.
Epäilen että nämä äärioikeistolaisia juttuja levittävät ovat "agent provocauter" porukkaa mikä yrittää saada oikeasti yksityisyyttää varjelevat näyttämään hulluita äärioikeistolaisilta fundamentalisteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rokotustodistus laitettaisiin johonkin appiin, niin ei kaikilla ole älypuhelinta. Esimerkiksi minulla. Velvoitetaanko kaikki sitten hankkimaan älypuhelin omilla rahoillaan?
Minulle riittää tämä perusnokialainen, tablettia en ala kantamaan mukana.
Rokotustodistus tuk0lisi olla sellainen, että sitä saa päiviyåtettyä ajan tasalle koko ajan kun tulee täydennysrokotuksia. En nimittäin usko, että nämä nykyiset rokotukset riittää kovin pitkäksi aikaa.
Pankkikorttiin pitäisi sitten muuttaa taas uusi tieto jotenkin.
Jos se siis olisi pankkikortin yhteydessä.Miten muuten nämä nykyisin jo voimassaolevat, joita vaaditaan kaukomatkailuun tai joihinkin tiettyihin maihin? Miten nämä rokotukset todistetaan niihin maihin matkustaessa?
Eikö sama todistuskonsti pätisi nyt tähän koronarokotukseenkin?
Sehän olisi vain yksi lisäys jo nyt olevaan rokotuslistaan.
Jos nyt on otettuna rokote A, B, niin sitten tulisi C, coronarokote.Eikä se puhelin kulje läheskään aina mukana, vaikka se olisi.
En muista milloin viimeksi olisin kauppaan lähtiessä ottanut puhelimen mukaan.
Tuohon kaikkeen ne tulevat vetoamaan ja sen takia iskevät seurantasysteemiin oman kehoosi, oikeaan käteen tai otsaan. Siellä ovat ihmiskehon lämpimimmät paikat. Mikroskooppisen pieni akku saa siitä virtansa sirua varten.
Älkää suostuko. Ei mitään myönnytystä.
Saatanalliset suunnitelmat on nyt paljastettu.
Olen muuten oikeasti nähnyt käteen isketyistä siruista, gab.com:ssa oli kerran kuva.
Ihmiset sirutetaan, kuten koirat ja kissat on sirutettu tähän saakka.
Minä näin sirusta videon Youtubessa v. 2013. Siinä oli yksityiskohtaisesti selostettu, miten se suunniteltiin. Se tapahtui ikään kuin puolivahingossa-
Lopulta sirun suunnittelija reissasi ympäri maailmaa varoittamasa siitä ihmisiä. Hänen ainoa viestinsä oli: ÄLÄ OTA SITÄ!
Nopeaälyisenä ihmisenä poistin nettipankkini ja ryhdyin toden teolla hiljaiseen kapinaan.
Hyvä! Nyt ne ei sua pääse nettipankin kautta siruttamaan. Mutta mites toi koronarokote? Ajattelitko ottaa?
En ota. En pelkää koronaa ja olen valmistautunut elämään koko ikäni erakkona. Korona on tekosyy tälle kaikelle ja tajusin sen heti jo vuosi sitten. Kaikki toteutui.
Olen järkytyksellä seurannut tätä meininkiä. Joka aamu kun herään, eka ajatus on: ihan sama vaikka koko maailma räjähtäisi kappaleiksi.
En pelkää enää edes ydinsotaa. Kauheaa sanoa näin.
Sota on reilumpaa, ainakin tietää, missä vihollinen on.
Oma hallinto on kääntynyt omia kansalaisiaan vastaan nyt. Tai tätä on jatkunut jo pitkään jos politiikkaa on seurannut.
Jumala on laittanut oikeamielisyyden ihmisten sydämiin, mutta jotkut päästävät sen turtumaan. Sinä et, vaan valvot ja se on kyllä hieno asia. Meidän pitää valvoa silloin kun muut nukkuvat.
Jo Jeesuksen aikaa Jumala käytti ihan tavallisia ihmisiä tuomaan valoa ei hallitusherroja.
Niin nytkin.Tavallinen kansa kantaa Kristuksen ristiä edelleen, herrat tulevat perässä jos tulevat. Jumalan edessä ei ole vähäistä koska hän käyttää heikkoja juuri osoittaakseen voimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! <3
Huutista ajatukselle Magneettimediasta ja MV-lehdestä varteenotettavina tietolähteinä :-D
Ravintolaan siis firman piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää Antti Kivelälle "postia"
Johtaja Kivelä. Luulin, että Käteinen on Sitran johtaja. Kyllä noita turhia johtajia piisoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! <3
Onpa hieno juttu. Sinä kuulit Jeesuksen lampaana äänensä. Sinut valittiin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että keskustelu on kaapattu täysin hörhöjen toimesta mikä hautaa kaiken oikean kritiikin.
Epäilen että nämä äärioikeistolaisia juttuja levittävät ovat "agent provocauter" porukkaa mikä yrittää saada oikeasti yksityisyyttää varjelevat näyttämään hulluita äärioikeistolaisilta fundamentalisteilta.
Niinpä. Se on äärettömän vastenmielistä ja kyllästyttävää. Itse näen tuon kaiken läpi. Enhän edes äänestä.
Loppupeleissä he valitettavasti itsekin häviävät.
Hei, sori en osaa lainata oikeaoppisesti, mutta halusin lisätä tuon 9.jakeen alunkin:
9 Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä,
10 niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä.
11 Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin.
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible Ei mulla muuta, jatkakaa
Tämän pitäisi olla etusivun juttu juuri nyt, kaikkialla. Mutta ei ole, se että Helsingissä pyörii susi, on se ykkösuutinen.
Ei ihme että täällä suostutaan kaikkeen eikä tiedetä mistään mitään, ennen kuin on myöhäistä. Tärkeistä asioista ei uutisoida ja kansa uskoo että tämä kaikki on omaksi parhaaksemme. Mikä meistä tekee näin s**tanan tyhmiä?
Jyrki Katainen on Sitran yliasiamies, mitä se sitten ikinä lieneekään.
TAAS KERRAN salaliittoteoreetikot oli oikeassa!
Aperson