Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen epäsiistit tavat ärsyttää

Vierailija
11.04.2021 |

Röyhtäily kovaan ääneen, piereskely, mässyttäminen iltaisin, juominen viikonloppuisin (ei kuitenkaan änkyrähumalaan), hampaita pesee aamulla mut illalla ei oikein koskaan jaksa, kännykän tai muun laitteen jatkuva tuijottaminen, kiroilu jne... elintavat näkyy ulkoisessa olemuksessakin. On alkanut todenteolla ärsyttää nää piirteet ja tuntumaan vastenmielisiltä.

Koitan kyllä ajatella hyviä puolia, on hyvä isä lapsille, osallistuu kotitöihin, pitää perheestä huolta. Enkä itsekään mikään fitnesspimu ole.

Mutta silti...huoh.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piereskelevä mies ei sytytä.

Eikä piereskelevä nainen

Vierailija
22/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ON epäsiisti. "Epäsiistit tavat" on kaunistelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneks ei, sillä siinähän on räjähdysvaara.

Vierailija
24/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naiset ei piereskele ollenkaan.

Kyllä minä piereskelen, mutta vähän mietin mikä on siihen sopiva paikka ja mikä ei. Tuskin sinäkään syöt ja pieret samaan aikaan tai esin autossa, jos siellä on muita?

Vierailija
25/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh, kuulostaa mun eksältä. Tosin saattoi juodaö arkenakin, ei mihinkään oksennuskuntoon asti mutta sössötys/jankkausvaiheeseen ainakin. Hampaiden pesusta sama vääntö, ei ymmärtänyt miksi illalla pestä kun on aamulla pessyt.

Hellyyttävän kuulosta, kun yritätte kasvattaa miehiä mieleisiksenne <3

Vierailija
26/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli aluksi hyvätapainen, mutta nyt se on alkanut käyttäytyä huonosti.

Mies röyhtäilee estottomasti —> Kysyn huolestuneena, vaivaako refluksi ja pitääkö käydä hakemassa apteekista lääkettä.

Mies kaivaa nenää —> tarjoan nenäliinaa.

Mies rapsuttaa kynnellä hampaiden väliin jäänyttä ruokaa —> Mainitsen että olen juuri ostanut kylpyhuoneeseen hammaslankaa.

Ei ota vinkeistä vaarin.

Vierailija
27/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu nainen kehui antavansa kk-veren valua ollessaan saunassa miehensä ja poikansa kanssa. Että tajuavat millaista naisilla on. Paheksui kun miehensä pieraisi löylyssä millainen sika oli. Otin vähän etäisyyttä...

Vierailija
28/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen leimautin sellaisen pilven, että puoliso alkoi kakomaan ja silmänsä kirjaimellisesti vettä valumaan. Saimme tästä kuitenkin molemmat hyvät naurut, joten mitään pahaa ei liene tapahtunut. Kaasupäästöt ovat osa elämää.

Vierailija
29/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt kyllä aivan ehdottomasti miehelle moro ja näkeniin.

Vierailija
30/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
31/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen meistä sitä tekee kuitenkin päivittäin. Huomion arvoista on myös alati kasvavien suolistovaivojen frekvenssit, joten paukuttelu ei ole välttämättä itsestä kiinni. T. Eräs nuori IBS-vaivasta kärsivä.

Vierailija
32/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin venäläisen naisystäväni tiukkaan puhutteluun kovalla äänellä puhumisesta ja ruoan maiskuttelusta.

Miksi sä olet maiskutellut? Etkö itse ymmärtänyt kuinka vastenmielistä se on muille?

Ei sitä itse edes huomaa, ellei joku huomauta siitä.

Siitähän lähtee maiskutus-ääni. Onko sulla huono kuulo?

Aika moni ihminen valittaa toisten maiskuttelusta, mutta maiskuttaa myös itse, joten ilmeisesti sitä ei itsessään välttämättä huomaa. Sen takia olenkin tullut ylitarkaksi omasta syömisestäni, etten vahingossakaan maiskuttaisi.

-eri

Vierailija
33/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierun jakaminen on intiimeimpiä asioita mitä pariskunta voi yhdessä tehdä. Se signaloi luottamusta, saa olla oma itsensä

Vierailija
34/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nuo tavat on aika tehokkaita seksintappajia. Hyi.

Vaikea tappaa sellaista mitä ei ole.

Nettipoke <333333333333333

Vierailija
35/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierun jakaminen on intiimeimpiä asioita mitä pariskunta voi yhdessä tehdä. Se signaloi luottamusta, saa olla oma itsensä

Kyllä me vastakkaista sukupuolta olevien kavereidenkin kanssa piereskellään. Ei parittelu tee pieremisestä hyväksyttävämpää.

Vierailija
36/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
37/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo sille. Älä anna seksiä ennen kuin ainakin hygienia kunnossa. Kerro, että tuo röyhtäisy ja piereskely vie halut ja haarat kiinni.

Vierailija
38/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei näitä piirteitä ollut suhteen alussa, nykyään ei tunnu käytöstavoilla olevan niin väliä kun suhde on vakiintunut. Vaikka mielestäni voisi kyllä edelleen vähän miettiä pieraiseeko toisen vieressä. Se on ällöttävää.

Vierailija
39/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Ei näitä piirteitä ollut suhteen alussa, nykyään ei tunnu käytöstavoilla olevan niin väliä kun suhde on vakiintunut. Vaikka mielestäni voisi kyllä edelleen vähän miettiä pieraiseeko toisen vieressä. Se on ällöttävää.

En minä säikähdä mieheni pieruja ollenkaan, tai viime yönä säikähdin, kun terävään pärähdykseen heräsin, mutta en muuten. Emme me piereskele ruokapöydässä tai vieraiden läsnäollessa, mutta oman perheen kanssa ollessa saa ihan varmasti piereskellä. Yleensä piereskellä ovat hajuttomia tuhauksia vain ja kun ne antaa tulla, niin olo kevenee.

Olisi omituista, jos pitäisi mennä pieremään jonnekin vessaan aina. Ja mitä se vessatila auttaa siihen, kun ääni kuuluu kuitenkin?

Vierailija
40/41 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely on vähän kaksipiippuinen juttu. Kaikkihan sitä jossain määrin tekevät, mutta ymmärrän kyllä, jos jatkuva, kovaääninen ja täysin estoton piereskely alkaa käydä hermoille. Herää myös kysymys, pitäisikö ruokavaliota hieman säätää, jos niin paljon muodostuu kaasua... Itselläni on suolistovaivoja, mutta sopivalla ruokavaliolla pierut pysyvät satunnaisina. Olen myös tuntenut miehen, joka jatkuvien, äänekkäiden pierujen päälle lisäksi "ihmetteli" kovaäänisesti pierujaan että "OHO" ja "OHHOH", vaikka selvästi pieru ei ollut yllätys, vaan tiesi kyllä sen olevan tulossa.

Toki jos pieruille ei vaan kerta kaikkiaan voi mitään, niin tilanne on erilainen. Silti hassua ylläkuvatunlainen piereminen, ja sitten sen olettaminen että ei haittaa puolisoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi