Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parinvaihto

Vierailija
14.08.2006 |

Meilläkin on nyt tullut tämä jonkin verran esillä ollut aihe parinvaihto (luvalla vierasta siis). Mies on muutaman kerran vihjaillut ja puhunut asiasta ja ilmaissut kiinnostuksensa. Itse olen aina sanonut ettei kiinnosta (rehellisesti hieman kylläkin)

Meillä (lapset 2, 4 ja 7), ollaan kolmekymppisiä ja seksi kaikin puolin ihan hyvää, tasaisesti kerran pari viikossa ja olen tyytyväinen. Toki se suuri intohimo nostaa päätään silloin tällöin, mutta ihan mukavaa on.

Miten muilla, onko teille tullut ehdotuksia ja miten suhtauduitte? Uskalsitteko toteuttaa ja miten onnistui? Itseäni pelottaa (jos lähden leikkiin mukaan) mitä tapahtuu tuttujen kanssa (eräs tuttu pari ehdottanut) ja miten heitä jälkeenpäin kehtaa nähdä? Tuntemattomat pitäisi olla molemmielle miellyttäviä ja mitä jos ovatkin täysiä idiootteja? Tai entä jos noita tuntemattomia tapaa joskus jossain myöhemmin töissä yms...??

Näin uskallan tunnustaa, että vieras mies kiinnostaisi minuakin (kuten varmasti vieras nainen miestäni), ainakin uuden ' yhteisen' kokemuksen siitä saisi (toivottavasti hyvän). Kyselen vielä lisää naisilta!! Uskalsitteko nauttia tilanteesta ujostelematta?? Omat posket ainakin punottaisivat, kun näkisin mieheni katselevan ' naidessani' toisen kanssa. Kehtaako siis nauttia?

Entä jälkipelit? Millainen oli seksi/muu elämä tuon jälkeen? Tekisittekö uudelleen?

Toivoisin naisten kommentteja, miehiltä näitä riittää (kotoakin saa ohjeita, vinkkejä.... ihan tarpeeksi)

-Minna

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kokeiltu ja molemmat parit oli sitten yhteensä neljä sinkkua! Siinä samassa meni ystävyyssuhteetkin. En tekisi jos uudelleen saisin olla samassa tilanteessa. Ennen tilannetta olimme paljon yhdessä pariskuntina ja idea tuntui hyvältä kaikkien mielestä. Siinä kävi juuri niin kuin jotkut epäileväkin: Mieheni (ex!) pelkäsi olevan huonompi kuin ystävänsä ja luuli minulla olevan "kiellettyjä" tunteita ystävää kohtaan. Itse ajattelin mieheni ikävöivän toista naista ja pelkäsin olevani huonompi sängyssä. Jo itse seksin aikana alkoi minua kaduttaa!

Vierailija
2/28 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihtoa harrastamme noin 4 kertaa vuodessa. Automatka Kirkkonummelle Swingeriltaan on jo kutkuttava;)

Illassa voi vain katsellakin;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, kun muutkin kirjoittajat, keskustelulle, sekä oman miehen, että toisen parin kanssa kannattaa varata paljon aikaa ja ekojen keskustelujen jälkeen, pitää myös tarkasti miettiä, mitä on tekemässä.   Eräs kirjoittaja kiteytti erinomaisesti seuranhaun lauseeseen. "En oikein usko, että tuttavaparista voi syntyä sopivaa sänkyseuraa, mutta sänkyseurasta kyllä tuttavapari."   Juuri näin meillä on käynyt.   
Minä pidän myös tärkeänä sitä, että tapaamme toista paria vähintään 2-3 kertaa, ennenkuin siirrymme asiassa eteenpäin.   Näin voimme olla varmoja, että kaikki 4 osallistujaa tietää mitä on tulossa.     

Vierailija
4/28 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Minna

Sanoit, että haluat kommentteja naisilta kun miehiltä tulee niitä ylen määrin. Tässä olisi kuitenkin yhden miehen komentteja.

Me ollaan menty naimisiin lähes teineinä ja ollaan oltu yhdessä kohta 30 vuotta. Koko tämän ajan ollaan molemmat puhuttu ryhmäseksistä yms. toteuttamatta tätä fantasiaa. Jokin aika sitten tutustuttiin yhteen henkilöön, joka kertoi, että he ovat harrastaneet puolisonsa kanssa ryhmäseksiä ja parin vaihtoa koko suhteensa ajan. Vaimoni sopi heidän kanssaan, että voisimme joskus kokeilla heidän kanssaan.

No sitten yhtenä iltana asiat ajautuivat siihen, että olimme kahden heidän kanssaan ja tämän parin mies "vietteli" vaimoni, jonka jälkeen siirryin toisen kumppanin kanssa toiseen huneeseen jne jne jne... Illan aikana tuli kokeiltua kaikkea mahdollista, myös meidän miesten ja rouvien kesken yms yms...

Meille molemmille tämä oli pitkien aikojen fantasioden täyttymys, eikä kumpaakaan ole kaduttanut kokemus hetkeäkään. Olemme vaimoni kanssa yhdessä muistelleet tätä monta kertaa ja olemme jatkossaki valmiita tähän. Kokemus on vapauttanut meitä molempia ja olemme nauttineet seksistä toistemme kanssa ihan eri tavalla tämän jälkeen.

Vaimoni mukaan häntä kiihotti suunnattomasti kun katselin hänen rakasteluaan toisen naisen kanssa.

Nyt parhaillaan yritämme etsiä paria, joista saisimme pitempiaikaisemman kumppanin yhteisiin hetkiin.

Suosittelen kokeilemaan tätä yhdessä, jos kykenette miehenne kanssa sopimaan pelisäännöt selviksi etukäteen. Yhteisten pelisääntöjen sopiminen ja niiden noudattamin luo luottamusta parisuhteeseen, jolloin tämän kaltaiset kokemukset lujittavat suhdetta.

Vierailija
5/28 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi hyvin mennä jos tuollaista hoitoa tarvitsee. Toivon että teiltä otetaan lapset pois. seksin peräs juostaan kuin teini-ikäiset kanat. Vastuutonta ja typerää.

Se joka teistä on synnitön heittäköön ensimmäisellä kivellä jne....

Vierailija
6/28 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kauniimpi, tiukempi ym. kuin ssinä. Tai yleensäkin, että nai toista naista.

Vierailija
7/28 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sinä vaan noiden 2, 4 ja 7-vuotiaiden lastesi hyvinvoinnin ja kasvun tukemiseen. Parinvaihto voisi soveltua teille sitten myöhemmässä vaiheessa. Sillä aikaa voitte vaikkapa fantasioida asiasta.

t. onnellinen pienten lasten isä pääkaupunkiseudulta

Vierailija
8/28 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä seksi ei tarvitse välineitä tai tämmöisiä temppuja. Niistä voi tulla vain ongelmia.

Tai ehkä se joillakuilla onnistuu. Jos ryhdytte, ottakaa sellainen tuttavapari, johon voitte pistää välit poikki, jos siltä tuntuu.

Itse mietin näistä näin:

Jos oliskin aivan mahtavaa ja ihanaa, niin sittenhän sitä pitäisi saada koko ajan eikä enää tavallinen seksi riittäisi. TAi peräti rupeaisi miettimään, että haluaa kokonaan vaihtaa kumppania.

Jos taas olisi ihan kurjaa, niin silloinhan siitä jäisi vain ikävät muistot painamaan mieltä.

Mä kyllä sekoitan seksin sen verran tunteisiin, että en kyllä itse ryhtyisi.

Vierailija
9/28 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä vasta lähestytään keskustelua, tehdään jos tehdään. Puidaan asia kyllä tarkoin monestakin suunnasta. Niitä kokemuksia olisin toivonut!!

-Minna

Vierailija
10/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan puhtaasta parinvaihdosta ei minulla kokemusta ole, mutta seksistä tuttavaparin miehen kanssa. Jotenkin ajatuskin, että vaihtaisimme pareja tuntui jotenkin hankalalta ¿ jokaisella omat estonsa.

Meillä meni ainakin 5 vuotta asiaa pyöritellessä. Monta kertaa ajattelimme jo toteuttaa sen, mutta aina rohkeus petti. 3.pyöriksi halukkaita miehiä oli kyllä helppo löytää, mutta sinkkumiehet tuntuivat arvelluttavilta (Jäävät pian häiriköimään, ovat muuten outoja tai harrastavat paljon irtosuhteita, vieraisiin pyrkivät ukkomiehet taas ei innostaneet tippaakaan. )

En oikein usko, että tuttavaparista voi syntyä sopivaa sänkyseuraa, mutta sänkyseurasta kyllä tuttavapari. Meidät yli kokeilun kynnyksen auttoi se, että parin mies oli hyvin innokas kirjoittamaan ajatuksistaan ja ideoistaan ¿ tavallaan tuli selkeä kuva siitä miten kaikki menisi. Eräs peloista kun oli juuri se, että tilanne olisi hirveän jäykkä. Tuo mainitsemasi rakastelu oman miehen katsoessa. oli myös tietty kynnys. Ratkaisuna oli muuten se, että ensimmäisillä kerroilla olin aina silmät sidottuna ¿ joka muutenkin minusta herkistää aisteja ja kiihottaa. Hankalaa oli se, että tavallaan samat asiat jotka kiihottivat myös nolottivat ¿ esim. sitä toivoi, että mies olisi taitava rakastaja, mutta toisaalta pelkäsi, että mies tulee mustasukkaiseksi, jos rakastelu on ¿liian¿ kivaa. En saa mitenkään usein yhdyntäorgasmeja. Ajattelin, että jos saan toisen miehen kanssa, niin oma mies voi pahastua.

Eniten minua kuitenkin pelotti ajatus siitä, että pari olisikin jotenkin outoja ja ryhtyisivät häiriköimään. Meillä kun oli lapsia eikä muutenkaan haluttu että kukaan ulkopuolinen saisi tietää. Aika paljon myös mietitytti parin naisen suhtautuminen ¿ hänellä raja meni siinä, että katselimme heidän touhujaan.

Loppujen lopuksi kaikki meni uskomattoman mutkattomasti. Vähän varuillani olin aluksi, jos mies vaikka heittäytyisi mustasukkaiseksi, mutta mies oli aivan erityisen innostunut asiasta. Kahden miehen huomion kohteena on hienoa olla ja onhan miehissäkin eroja¿

Puolen vuoden ajan tapailimme lähes viikoittain. Parin viime vuoden aikana olemme päätyneet sänkyyn vain loma-aikoina, vaikka muuten usein näemmekin. Molempien perheiden aika kun on mennyt paljolti hektisimmässä pikkulapsivaiheessa.

Vierailija
11/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho..aika hur´jaa tekstiä yllä. Olenkohan sitten vielä ruusuisissa prinsessa unelmissani, mutta kyllä minä ainakin toivon, että minä ja mieheni riitämme toisillemme nyt ja tulevaisudessa. Fantasiat ovat erikseen, mutta jos näkisin mieheni harrastavan seksiä toisen naisen kanssa niin olisin kyllä mustasukkainen. Rakastan häntä niin paljon, että en halua jakaa häntä. JA kun meilläkin pini lapsi nyt on, niin mielestäni lapsemmem ansaitsee vanhemmat joilla on hyvä olla kaksin, eivätkä he muita tarvitse. Ehkä tulen täältä pilvilinnoista joskus vielä rymisemällä alas :)

Vierailija
12/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen myös että eiköhän tuollaset kannata pitää ihan vaan fantasiatasolla..(tai siis itse pitäsin) itse olisin tosi mustis jos näkisin et mies panis jotain toista naista.. !!

Vierailija
13/28 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten hairahtanut huoruuden syntiin Raamatun mukaan

Vierailija
14/28 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vielä tuoda esiin, että suhteessa on kaikki hyvin (9v). Miehen ehdottelun ja maininnan jälkeen (toiselle ' lisää' nautintoa oli tarkoitus) jäin pohtimaan näitä. Ollaan kyllä avoimia ja seksi kiinnostaa, myös se ' vieraan' kosketus. Missään nimessä mitään sooloilua kumpikaan ei suvaitse - se on pettämistä. Tässä olisi ollut tarkoitus saada yhteinen kokemus ja luvalla.

Kuten aiemmin mainitsin, asia ei ole vielä edes keskusteluasteella! Se voi viedä vuoden, viisi tai emme tee koskaan. Fantasia on fantasiaan, mutta olen ajatellut, ettei tuo olisi mahdotonta toteuttaa.

Halusin kuitenkin kokemuksia, hyviä tai huonoja, en kommentteja/mielipiteitä.

Kiitos

-Minna

Vierailija
15/28 |
27.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tätä pääsee itse kokeileen. www.finswingers.fi kertoo kotisivullaan ettäovat varanneet koko hotellin Tampereelta!

Vierailija
16/28 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 16:57"]

Parinvaihtoa harrastamme noin 4 kertaa vuodessa. Automatka Kirkkonummelle Swingeriltaan on jo kutkuttava;)

Illassa voi vain katsellakin;) 

[/quote] Hei, voisitko hieman kertoa paikasta? Harkinnassa on parinvaihtobileeet. Oliko millainen ikäjakauma? Oliko rento meininki ja tutustuiko siellä helposti? Olemme noin 50v  pari. Olemmeko liian vanhoja?Ajatus kiihottaa kovasti ja mieheni haluaisi että joku mies panisi minua hänen katsellessa.Olen lukenut paikasta ja kiinnostaa. Tiedän että mitä talossa tapahtuu on kävijöiden oma asia ja yhteinen salaisuus.Jos kuitenkin voisit kertoa kysymäni asiat?

Vierailija
17/28 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli oikein ymmärrän niin voi toimia parhaiten toisiinsa leipääntyneillä pareilla mukavasti piristävänä ruiskeena. Meillä oli vielä tunteita toisiamme kohtaan mutta parinvaihdon myötä tuli avioero. Karmea sotku mokoman takia...Tämä toinen pariskunta on vielä onnellisesti yhdessä. Meillä kaatui siihen että toinen nainen saikin kanssani emätinorgasmin vaikka ex-vaimoni ei ollut saanut kanssani koskaan. Sitten kun vielä tämän toisen pariskunnan mies vitsaili kaikkien läsnäollessa ex-vaimoni väljähköstä emättimestä niin niitti oli valmis. 

Seksi loppui kotona kokonaan ja ex-vaimo alkoi kettuilemaan että mene panemaan niitä tiukkapi**uisia naisia. Hän itse uhkasi etsiä itselleen niin isomunaisen miehen että hänkin tuntuu tiukalta. En tiedä onko löytänyt vieläkään mutta yhdessä ei enää olla.

Ehkäpä parempi näin...itse olen ollut kolmantena pyöränä joskus tuon pariskunnan kanssa eikä heitä tunnu haittaavan mikään. Ehkä syynä myös se että meillä miehillä on lähes samankokoiset penikset joten ei pääse tulemaan ison tai pienen peniksen syndroomaa.

En voi muuta sanoa kuin että HARKITKAA TODELLA TARKKAAN!!! Etsikää mieluiten nautintoa ensin toisistanne..

Vierailija
18/28 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tuohon penisjuttuun kyllä. Oma penikseni on keskimittainen, ja minusta on mukavaa tarjota vaimolleni mahdollisuus myös todella isoon. Itse asiassa toisen miehen esineellistäminen tällä tavalla helpottaa tilanteeseen sopeutumista todella paljon. En ajattele toista kaveria naapurin Markkuna vaan isomulkkuisena panokoneena, josta vaimoni saa nauttia.

Vierailija
19/28 |
29.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin nelistään sänkyyn ja harrastettiin sitä pari kuukautta. Nuolin toista naista ja tein kaikkea muutakin. Lopulta alkoi pelottaa sillä huomasin, että halusin enemmän sitä toista naista kuin miestä. Tällä hetkellä asun naisen kanssa ja mies muutti pois. Onneksi ei oltu avioliitossa.

Vierailija
20/28 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menossa sama keskustelu.

Ollaan päädytty siihen, että ei missään nimessä ainakaan tuttuja. Hyvä ystävyys voi mennä piloille, jos joku ei natsaakaan. Tutustuahan voi pareihin ja ystävystyä sitten niiden kanssa.

Mitä mustasukkaisuuteen tulee niin asiat on vain keskusteltava sille tasolle, että mustasukkaisuutta ei synny. Kumpikin tietää pelisäännöt niin sittenhän siinä ei ole mitään epäselvää.

Olen myös ajatellut asian niin, että pysyy itsekin timmissä kunnossa, kun on välillä vierastakin tarjolla (en minä ainakaan kehtaa mennä vieraan eteen suttuisena)

Tsemppiä teille, varmasti antaa uutta valoa elämään :)