Mä en oo missään vaiheessa pelännyt koronaa, mutta rajoitukset mua on ahdistanut sitäkin enemmän
Näin kaupunkilaisena oma hyvinvointini on riippuvainen erilaisista palveluista, joita ei näin rajoitusten takia ole saatavilla.
Helppoa se on jollain puolittain omavaraistaloudessa elävällä eräjormalla, jolla löytyy erilaisia aktiviteetteja loputtomiin eikä tällaisen ihmisen edes tarvitse koronatartuntaa pelätä, kun ei ylipäätään kohtaa muita ihmisiä nimeksikään. Silti tuollaiset ihmiset usein kannattavat kovia rajoituksia ja vittuilevat kaupungeissa asuville, kun ei kestä pää rajoituksia.
Kommentit (5)
En tajua miksi koronasta hysterisoidaan näin paljon. Ei se ole flunssaa vaarallisempi.
En ole eräjorma ja asun kaupungissa. Kuitenkin riskiryhmää ja pelkään koronaa. Huomannut myös ettei muita sairauksiani ole nyt pystytty hoitamaan asianmukaisella tavalla.
Varmaan jos olisin terve nuori niin en niin kovin pelkäisi.
Toki lähipiirissä vanhempia ihmisiä, joiden vointi huolettaa.
Itse pelkään lapsen isän hengen puolesta. Hänellä on paha keuhkosairaus. Rajoitukset ovat meidän perheessä hyvin tiukat. Paljon tiukemmat, mutta nuo yleiset rajoitukset on. Ei ne rajoitukset kivoja ole, mutta hengenlähtö on meille pahempi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi koronasta hysterisoidaan näin paljon. Ei se ole flunssaa vaarallisempi.
Tarttuvuusluvun vuoksi. Siksi, että tartuttaa paljon enemmän kuin flunssa-/ influenssa. Nyt onneksi tarttuvuusluku on pienentynyt.
Sama juttu.