Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastuksilleni kuin ”pikkusisko”, jonka kanssa halutaan pitää yhteyttä mutta josta ei haluta kumppania?

Vierailija
11.04.2021 |

Olen rakastunut tosissani 2 kertaa elämässäni. Kumpikaan mies ei halunnut kanssani mitään vakavaa mutta ovat halunneet pysyä hyvinä ystävinä. Toinen yli 14 vuotta ja toinen 8 vuotta. Ovat halunneet kanssani seksiä, ovat halunneet viettää aikaa, muistavat synttärit yms. Puhuvat minulle kulloisistakin naisystävästään yksityisiä asioita. Tilittävät vaikeuksistaan. Toinen puhuu minusta rakkaana pikkusiskonaan, toinen ikuisena ystävänään.

Mikä mättää siinä, etteivät nämä miehet halua minusta enempää? Olen kysynyt suoraan lukemattomia kertoja saamatta vastausta. Kuulemma kumpikaan ei ”etsi mitään”. Enkö ymmärrä miehiä vai mitä? Miksi he haluavat olla muiden naisten kanssa jos eivät puheidensa mukaan näitä arvosta? Miksi he haluavat pitää silti minuun yhteyttä ja puhuvat minusta ystävänä? Minuun sattuu se, että olisin halunnut heistä muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. Seksiä en ole halunnut enää sen jälkeen, kun totesin toiveeni vakavasta parisuhteesta mahdottomaksi. Sen perässä tuskin siis enää ovat.

En ole ruma. Olen itse asiassa varsin viehättävä. Olen fiksu ja minulla on ns. paketti kasassa. Tässä on nyt selvästi joku kuvio, jota minä en ymmärrä. Auttakaa!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että miehiä kiinnostaa nainen "parisuhdemielessä" niin kauan kunnes pääsee panemaan. Sen jälkeen, voidaankin sitten todeta, että ei tunnukaan enää kiinnostavalta. Ja heippa.

Tuollaisessa toiminnassa voi olla useampi eri syy taustalla. Alla mitä tuli nopeasti mieleen:

-jotkut miehet vain kylmästi valehtelevat asiasta jotta pääsevät sänkyyn. Sen jälkeen poistuvat pikaisesti takavasemmalle.

-miehillä järki palaa takaisin aivoihin kun seksuaalinen paine hellittää. Siinä kohtaa miehen ajatukset saattavat kirkastua ja mies tajuta että "hetkinen, enhän minä todellisuudessa edes tykkää tästä naisesta, kiimoissani vain uskottelin niin itselleni"

Eli ekassa skenaariossa miehen toiminta oli laskelmoitua, tokassa taas mies itsekin oli siinä luulossa että halusi naisesta enemmän, kunnes "post nut clarity" palautti hänet todellisuuteen.

Mistä nää sitten tunnistaa ja miten voi välttää? Riittääkö pelkästään ettei harrasta seksiä liian nopeasti vai mitä asioita pitäis kattoa?

Ei niitä tunnista mistään. Saattavat piirittää useita kuukausiakin. Sitten taas sellainen mies joka on valmis seksiin jo ekana iltana voi olla kanssasi tosissaan.

Ainoa tunnistuskeino jonka olen havainnut on se että tosissaan olevan kanssa ei tule epävarmuuden tunnetta. On enemmän niitä tekoja kuin sanoja ja vakuuttelua.

Mieheni kanssa seksiä oli varmaan puolen tunnin sisään ensitapaamisestamme :D mutta molemmille oli alusta asti selvää missä mennään. Alettiin viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Ennen mieheni tapaamista olin se neuroottinen viestien kyttääjä, mieheni kohdalla tätä ei tullut missään vaiheessa.

Tuo keino voi ehkä toimia joillekin, mutten usko että kaikille. On ihmisiä, jotka tuntevat aina epävarmuutta uusien ihmisten kanssa, esimerkiksi aiempien huonojen kokemusten takia. Se on ikään kuin ominaisuus ihmisessä itsessään, eikä siihen vaikuta millainen toinen osapuoli on. Vaikka epävarmuuteen ei välttämättä olisikaan mitään syytä, ihminen kokee sitä silti.

Itse olen tällainen. Minun on todella vaikea - oikeastaan mahdoton - edes kuvitella tilanne, jossa pystyisin luottamaan uuteen ihmiseen täysillä heti. Voihan toki olla niin tapahtuisi jos kohtaisin oikean ihmisen, mutta suoraan sanottuna en kyllä usko. Rauhallinen eteneminen on ainut tapa edetä, kun toinen osoittaa teoillaan olevansa luottamuksen arvoinen.

Rauhallinen eteneminen on tavoittelemisen arvoinen juttu. Mutta kun toiseen ihastuu on vaikea hillitä omia tunteitaan...

= kun on kiimainen.

Monella tuppaa menemään nuo sekaisin keskenään.

Mitä sekoittamista on ihastumisessa ja kiimassa? Ai luoja, kyllä ihastuneena tekee mieli myös harrastaa seksiä. Mutta kiima on kyllä jotain ihan muuta kuin ihastumista 🤦🏻‍♀️

Oletko lukenut ketjun aiempia kommentteja? Viittasin tuolla kommentilla siihen miestyyppiin, joka väittää kovasti ennen seksiä olevansa ihastunut ja ehkä jopa itsekin siihen uskoo, mutta seksin jälkeen tunteet "yllättävästi" katoavat. Silloin on tainnut kaksi käsitettä mennä vähän sekaisin keskenään.

Voiko miehellä mennä omat fiilikset ristiin tai ettei tunnista omaa oloaan? Kuvittelisin, että ei puhu rehellisesti vaan haluaa tosiaan päästä panemaan "hinnalla millä hyvänsä", eli on valmis huijaamaan puhumalla ihastuksesta...?

Vierailija
62/64 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, että miehiä kiinnostaa nainen "parisuhdemielessä" niin kauan kunnes pääsee panemaan. Sen jälkeen, voidaankin sitten todeta, että ei tunnukaan enää kiinnostavalta. Ja heippa.

Tuollaisessa toiminnassa voi olla useampi eri syy taustalla. Alla mitä tuli nopeasti mieleen:

-jotkut miehet vain kylmästi valehtelevat asiasta jotta pääsevät sänkyyn. Sen jälkeen poistuvat pikaisesti takavasemmalle.

-miehillä järki palaa takaisin aivoihin kun seksuaalinen paine hellittää. Siinä kohtaa miehen ajatukset saattavat kirkastua ja mies tajuta että "hetkinen, enhän minä todellisuudessa edes tykkää tästä naisesta, kiimoissani vain uskottelin niin itselleni"

Eli ekassa skenaariossa miehen toiminta oli laskelmoitua, tokassa taas mies itsekin oli siinä luulossa että halusi naisesta enemmän, kunnes "post nut clarity" palautti hänet todellisuuteen.

Mistä nää sitten tunnistaa ja miten voi välttää? Riittääkö pelkästään ettei harrasta seksiä liian nopeasti vai mitä asioita pitäis kattoa?

Ei niitä tunnista mistään. Saattavat piirittää useita kuukausiakin. Sitten taas sellainen mies joka on valmis seksiin jo ekana iltana voi olla kanssasi tosissaan.

Ainoa tunnistuskeino jonka olen havainnut on se että tosissaan olevan kanssa ei tule epävarmuuden tunnetta. On enemmän niitä tekoja kuin sanoja ja vakuuttelua.

Mieheni kanssa seksiä oli varmaan puolen tunnin sisään ensitapaamisestamme :D mutta molemmille oli alusta asti selvää missä mennään. Alettiin viettää enemmän ja enemmän aikaa yhdessä. Ennen mieheni tapaamista olin se neuroottinen viestien kyttääjä, mieheni kohdalla tätä ei tullut missään vaiheessa.

Tuo keino voi ehkä toimia joillekin, mutten usko että kaikille. On ihmisiä, jotka tuntevat aina epävarmuutta uusien ihmisten kanssa, esimerkiksi aiempien huonojen kokemusten takia. Se on ikään kuin ominaisuus ihmisessä itsessään, eikä siihen vaikuta millainen toinen osapuoli on. Vaikka epävarmuuteen ei välttämättä olisikaan mitään syytä, ihminen kokee sitä silti.

Itse olen tällainen. Minun on todella vaikea - oikeastaan mahdoton - edes kuvitella tilanne, jossa pystyisin luottamaan uuteen ihmiseen täysillä heti. Voihan toki olla niin tapahtuisi jos kohtaisin oikean ihmisen, mutta suoraan sanottuna en kyllä usko. Rauhallinen eteneminen on ainut tapa edetä, kun toinen osoittaa teoillaan olevansa luottamuksen arvoinen.

Rauhallinen eteneminen on tavoittelemisen arvoinen juttu. Mutta kun toiseen ihastuu on vaikea hillitä omia tunteitaan...

= kun on kiimainen.

Monella tuppaa menemään nuo sekaisin keskenään.

Mitä sekoittamista on ihastumisessa ja kiimassa? Ai luoja, kyllä ihastuneena tekee mieli myös harrastaa seksiä. Mutta kiima on kyllä jotain ihan muuta kuin ihastumista 🤦🏻‍♀️

Oletko lukenut ketjun aiempia kommentteja? Viittasin tuolla kommentilla siihen miestyyppiin, joka väittää kovasti ennen seksiä olevansa ihastunut ja ehkä jopa itsekin siihen uskoo, mutta seksin jälkeen tunteet "yllättävästi" katoavat. Silloin on tainnut kaksi käsitettä mennä vähän sekaisin keskenään.

Voiko miehellä mennä omat fiilikset ristiin tai ettei tunnista omaa oloaan? Kuvittelisin, että ei puhu rehellisesti vaan haluaa tosiaan päästä panemaan "hinnalla millä hyvänsä", eli on valmis huijaamaan puhumalla ihastuksesta...?

Joku heitti ketjussa ajatuksen että voivat mennä ristiin ja mies voi oikeasti uskoa olevansa ihastunut, vaikka todellisuudessa kyse onkin jostain aivan muusta.

En tiedä voiko noin käydä oikeasti. Luulisin että usein on kyse nimenomaan tuosta että mies tietää itsekin ettei ole tosissaan kiinnostunut naisesta mutta seksiä pitäisi saada. Uskottelee sitten naiselle että tunteita on enemmän, ettei vaan jää saamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tulee lähemmäs kameraa* se on voi voi jos ei omat riitä näihin kuviin & tunnelmiin

Vierailija
64/64 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ihminen rakastuu elämänsä aikana ihmisiin, jotka eivät rakasta takaisin. Ei asiassa ole mitään ihmeellistä. Et ole viallinen tai mitään vaan noin vain käy 90% ihmisistä. Et ole vielä tavannut sitä henkilöä, joka rakastuu sinuun ja sinä häneen. Etkä varsinkaan tule tapaamaan häntä kun roikut menneessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän