Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä meikkaamista, kertookas naiset

Vierailija
11.04.2021 |

Kun meikkaan, niin mulla imeytyy se meikki jotenkin mun silmäjuonteisiin ja tulee kauheat näkyvät rypyt silmien alle. Olen kokeillut useita meikkejä mutta jotenkin näytän aina tunkkaiselta ja vanhemmalta kuin meikkaan? Ikää nyt 29 vuotta. Olen ollut siis meikkaamatta vuosia, mutta huvikseni kokeilin. mitä mahdan tehdä väärin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile meikkipuuteria pohjustukseen.

Vierailija
2/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä meikkaa. Ei ole pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan joka päivä, mut haluisin kans ratkaisun tohon ettei peitevoide kerääntyisi juonteisiin.

Vierailija
4/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se meikkaanminen olekaan mikään vaatimus.

Vierailija
5/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ihosi kuntoon. Onko se liian kuiva? Laitatko meikkiä liikaa? Onko sinulla oikeat välineet?

Vierailija
6/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meikkaan joka päivä, mut haluisin kans ratkaisun tohon ettei peitevoide kerääntyisi juonteisiin.

Helpoin ratkaisu on olla käyttämättä peitevoidetta. Vaikka itse huomaakin heti peilissä tummat silmänaluset, niin ei niihin kukaan muu kiinnitä mitään huomiota.

Vierailija
7/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun iho voi olla liian rasvainen tai voide väärä. Ihon pitää olla kunnossa jotta meikki on siisti. Peitevoide on usein turhaa pakkelia, hyvä meikkivoide ajaa saman asian.

Vierailija
8/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nainen enkä ole meikannut kai vuosikymmeniin. Minusta meikkaus ja nykyisin lisäksi vielä kuvien rankka filtteröinti ovat mitä suurin huijausta ja petosta. Ennen muinoin pilailtiin, miten miesparka järkyttyi hääyönä, kun nuori vaimo valmistautui vuoteeseen menoon sermin takana. Ensin lähti tukka = peruukki, sitten tekarit kolahtivat lasiin, seuraavaksi sermin päälle ilmaantui panssarimainen korsetti ja vahvasti täytetyt rintaliivit. Silloin ei tarvinnut feikata meikillä! Nyt riittää, kun nämä muutamat viihdejulkkikset pesevät naamansa, niin alta paljastuu ihan toinen nainen kuin kuvissa.

Vierailija
9/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuta iho ennen meikkiä, sitten sopiva meikkivoide jota ei kannata laittaa liikaa. Voit myös olla ilman. Ylipakkelointi tekee tunkkaisen näköisen ilmeen.

Vierailija
10/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattameikkivoide saattaa tehdä ihon tunkkaisen näköiseksi, jos ihossa on pintakuivuutta.

Vierailija
11/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on "pakko" laittaa peiteainetta silmänalusiin, tee se tällä tekniikalla: silmänympärysvoiteen (tai mitä voidetta nyt käytätkään) päälle KEVYT kerros hienojakoista puuteria (itse käytän jotain luonnonkosmetiikan mineraaliprimeria), sitten laita tarvittava määrä neutraloijaa/peiteainetta jonka töpöttelet paikalleen ja häivytät meikkisienellä, jossa suihkaus setting sprayta. Anna hetken kuivahtaa ja vielä sipaus puuteria päälle.

Kuulostaa aivan järkyttävältä pakkelimäärältä, mutta olen kokeillut monia meikkikikkoja ja tämä systeemi toimii eikä näytä raskaalta tai karkaa päivän aikana. Kannattaa myös kiinnittää huomiota peiteaineen väriin ja valita oman ihon sävyinen, liian usein näkee valkoisena hohtavia silmäpusseja kun porukka katsoo jotain youtube-tutoriaaleja joissa joku guru laittaa valkoiset kolmiot silmien alle. Se ei oikein toimi oikeassa elämässä.

T. Silmäpussipro

Vierailija
12/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös nainen enkä ole meikannut kai vuosikymmeniin. Minusta meikkaus ja nykyisin lisäksi vielä kuvien rankka filtteröinti ovat mitä suurin huijausta ja petosta. Ennen muinoin pilailtiin, miten miesparka järkyttyi hääyönä, kun nuori vaimo valmistautui vuoteeseen menoon sermin takana. Ensin lähti tukka = peruukki, sitten tekarit kolahtivat lasiin, seuraavaksi sermin päälle ilmaantui panssarimainen korsetti ja vahvasti täytetyt rintaliivit. Silloin ei tarvinnut feikata meikillä! Nyt riittää, kun nämä muutamat viihdejulkkikset pesevät naamansa, niin alta paljastuu ihan toinen nainen kuin kuvissa.

voihan sitä meikata kevyesti,tasoittaa ihonväria vain vähän.ja tuo juttu on miesten varmaan 60-luvulla keksimä naistenpilkkaus vitsi.

Vierailija
13/13 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kävisit ihan ammattilaisen meikattavana, niin saisit oikeat tuotteet ihollesi ja ammattilaisen näkemyksen siitä, kuinka naamaasi meikillä parantelisit. Jos koet, ettei peilikuva siitä sen kummemmin muuttunut, voit hyvällä omatunnolla jättää koko asian sikseen. Jos ihastut ja haluat oppia, saat ammattilaisen suositukset tuotteista, väreistä ja tekniikoista.

Tulee paljon halvemmaksi kuin peepoilla itsekseen lukuisten hutiostosten kanssa: ajan, rahan ja turhautumisen puolesta. Suosittelen sinulle lämpimästi, varsinkin kun et oikein vaikuta edes varmalta, onko meikkaaminen sinun juttusi ylipäätään.