Unissakävelijät, mitä kaikkea hassua olette touhunnu?
Minä oon tyhjentäny astianpesukoneen. Aamulla huomasin että astiat oli iha mite sattuu laitettu kaappiin ja osa astioista oli oudosti päällekkäin tiskipöydällä, varmaa oli puolitiehen jääny se astioitten kaappiin laitto.
Olen 2 kertaa ”pyykki hommia” tehny. Ekalla kerralla huomasin aamulla kun kaikki käyttövaatteeni vessassa olevassa korissa oli aivan märät. Olen ilmeisesti bideesuihkulla kastellu ne unissaan ajatellen että pestäämpä pyykit. Muistan että sillo sinä iltana mietin pyykkäystä ja harmittelin kun en jaksanu/kerinny pestä niitä. Oli sit kai unessa tullu mieleen.
Toisella kertaa olin pakannu ”pyykkejä” muovipussiin, huomasin aamulla että siinä pussissa oli myös puhtaita vaatteita ja sekaisin likasia.
Kerran heräsin rappukäyävällä istuksimassa. Onneksi oli yövaatteet päällä. Hävetti herättää naapuri ja sen avulla talonmies tuli avaa oven. Talonmiestä hymyilytti tilanne🤭😄
Pelottaa hirveesti jos teen joku kerta unissaan jotain vaarallista, esim laitan hellan päälle tai meen parvekkeen kaiteen yli tms😳
Kommentit (7)
Olen mennyt alasti rappukäytävään ja lukinnut itseni ulos. Etelässä aloin pakkaamaan matkalaukkuani, ennen kuin minut herätettiin. Kerran kusin kukkaruukkuun, kun kuvittelin olevani vessassa.
Olin kuulemma pannut anoppia hanuriin ja en ollut herännyt millään vaikka appi oli lyönyt nyrkillä ja vaimo pesäpallomailalla.
Paistellut uunissa ruokaa (huh), tiskit tiskannut, vastaillut messengeriin, vaihdellut tietokoneen salasanoja, pakannut matkalaukkua, ja syönyt tekemällä voileipiä ja kaakaota jne
Vierailija kirjoitti:
Paistellut uunissa ruokaa (huh), tiskit tiskannut, vastaillut messengeriin, vaihdellut tietokoneen salasanoja, pakannut matkalaukkua, ja syönyt tekemällä voileipiä ja kaakaota jne
Vaihdellut tietokoneen salasanoja🤭😆
Up