Onko sinulle tullut mielenterveyshäiriöitä koronarajoitusten takia?
Mielenterveyshäiriöitä: masennus, ahdistushäiriö (mahdollisesti sisältäen rajoituksista johtuvan unettomuuden), paniikkihäiriö, OCD, psykoosi tms.
-
Kommentit (10)
Viime keväänä puhkesi taas paniikkihäiriö kymmenen vuotta siitä paranemisen jälkeen. Kohtaukset tosin loppuivat heti kun lakkasin seuraamasta koronauutisointia :-)
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olen pystynyt elämään 15 vuotta erakkoelämää menettämättä mielenterveyttäni, mikseivät kaikki muut pysty?
Koska ihmiset ovat yksilöitä. Idioottikin sen tietää.
Synnyin -79 pieneen maalaispitäjään, ja jotenkin varmaan luonne jäi sinne -80-luvulle kun elämä oli vielä rauhallista ja mutkatonta. Juuri ennen koronaa muutettiin rauhalliselle syrjäkylälle isomman kaupungin kupeeseen, ja olen reilun vuoden jo hyrissyt tyytyväisyydestä vapaa-ajalla puutarhaa hoitaen, viikot työssä pienellä tehtaalla. Kelpaa mulle.
Mielenterveysoireet tuli jo synnyinlahjana.
T: ADD
Isäni sanoi jo kauan sitten, että jos luulee olevansa hullu, on melko terve. Vasta kun luulee, että kaikki muut ovat hulluja ja itse ainoa terve, on syytä hakeutua kallonkutistajalle.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysoireet tuli jo synnyinlahjana.
T: ADD
Tässä kysyttiin mt-ongelmia, jotka ovat tulleet koronarajoitusten takia.
Ahdistusta ja masennusta. Syömishäoriö oireilee uudestaan, ei ole oireillut vuosikausiin.
Ei, koska olen tykännyt sukulaisvapaa olostani. Vois jatkua vaikka loputtomiin.
Jos minä olen pystynyt elämään 15 vuotta erakkoelämää menettämättä mielenterveyttäni, mikseivät kaikki muut pysty?