Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yli-Viikari vasta 45 v!!! Olisin veikannut vähintään 55v..

Vierailija
11.04.2021 |

Semmosta kauneusstailausta.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen hyökkäysvaunu.

On se rugbyakin pelannut, eli totta.

Vierailija
42/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä just kuinka vanhaksi arvioi, sanoi 35. Hän on vaan pullea ja tyyli vanhentaa.

Olen 45 ja mun ikätoverit on hoikempia ja sporttisempia kuin Tytti. Tyylit paljon nuorekkaampia, en tiedä ketään Marimekko-kauhtanoissa kulkevaa. Meidän ikäiset pukeutuu sporttisesti tai smart casual yleensä. Ella Kanninen ja Laura Malmivaara esimerkiksi saman ikäisiä.

Tytti muuten vaikuttaa hieman yksinkertaiselta ihmiseltä. Naurettava se Mielen tyyneys -kirja kainalossa kuulemisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä just kuinka vanhaksi arvioi, sanoi 35. Hän on vaan pullea ja tyyli vanhentaa.

Olen 45 ja mun ikätoverit on hoikempia ja sporttisempia kuin Tytti. Tyylit paljon nuorekkaampia, en tiedä ketään Marimekko-kauhtanoissa kulkevaa. Meidän ikäiset pukeutuu sporttisesti tai smart casual yleensä. Ella Kanninen ja Laura Malmivaara esimerkiksi saman ikäisiä.

Tytti muuten vaikuttaa hieman yksinkertaiselta ihmiseltä. Naurettava se Mielen tyyneys -kirja kainalossa kuulemisessa.

Minä ajattelin, että sillä on vaan hulvaton huumorintaju.

Vierailija
44/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette julmia. Mistä voi ostaa kaulanpidennysleikkauksen? Niin, ei mistään. Aika paha tilanne korjata. Siihen nähden tulos ihan fain.

Vierailija
45/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette julmia. Mistä voi ostaa kaulanpidennysleikkauksen? Niin, ei mistään. Aika paha tilanne korjata. Siihen nähden tulos ihan fain.

Jalkojahan pidennetään murtamalla luut, ja kun ne luutuvat uudestaan, tulee sentti tai pari senttiä lisää pituutta. Voisiko kyseistä menetelmää soveltaa tässäkin? 

(Joku varmasti loukkaantuu tästäkin VITSISTÄ.)

Vierailija
46/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpön löpön. Ihan ikäisensä näköinen.

Ärsyttää tämä mammojen tapa esittää että luulivat jonkun olevan iältään 10-15 -vuotta vanhempia kuin ovat. Kun on vielä niin läpinäkyvääkin.

Ja auta armias, jos joku kertoo, että häntä luullaan monesti ikäistään nuoremmaksi. Niissä tilanteiss 35-vuotiaistakin tulee viisikymppisiä kiusaavien mammojen silmissä.

Vierailija
47/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkojahan pidennetään murtamalla luut, ja kun ne luutuvat uudestaan, tulee sentti tai pari senttiä lisää pituutta. Voisiko kyseistä menetelmää soveltaa tässäkin? 

(Joku varmasti loukkaantuu tästäkin VITSISTÄ.)

Kuulosti itse asiassa hyvältä suunnitelmalta. Köysi ja sellainen 1,5 m pudotus. Ja äkkipysäys.

Vierailija
48/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se vanhan näköinen ole. Vain iso ja ruma. Vaatisin hänenä rahat takaisin niistä kalliista hoidoista.

No ei ole ruma, ihan tavallisen suomalaisen naisen näköinen! Eikä erityisen isokaan, vaan aika lailla tavallisen suomalaisen kesiki-ikäisen naisen kokoinen. Täällä kommentoi taas sellaiset mammat, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, miltä isojen valtion virastojen johto näyttää. Itse olen sellaisessa työskennellyt kohta 20 vuotta ja nähnyt aika monta pääjohtajaa, joissa ei muuten kovin montaa naista ole ollut. Virastomaailma on edelleen johdon osalta useimmissa paikoissa kovin kankea. Miehillä skragat kaulassa koko koronavuodenkin, kun kotoaan ovat osallistuneet virtuaalisesti talon sisäisiin kokouksiin.

Me emme tidä, miltä ko. rouva näyttää vapaa-ajallaan, joten vaikea sanoa onko tanttatyyli oma vai työtyyli. Hänen toimintansa on pöyristyttävää ja toivottavasti oikeasti saa sellaisen rangaistuksen, mitä kuuluu, eikä pääse taas jonkun suojattina uuteen hyvään pestiin. Tästä huolimatta on mielestäni ala-arvoista, että toiset naiset täällä kommentoivat hänen ulkonäköään ja "kauneus"palveluitaan. Hävettää taas oma sukupuoli, nainen on tosiaan toiselle susi.

Samoja ajatuksia täälläkin. Ihan pöyristyttää tämä ulkonäön arvostelu, kun kyseessä ei todellakaan ole mikään ruma ihminen vaan ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen nainen. Hänen teot on olleet typeriä, mutta ei se siltikään oikeuta älyttömään ulkonäön mollaamiseen.

Vierailija
49/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytti on nainen, joka meikittä menisi helposti miehestä. Joskus lapsen sukupuoli tulkitaan väärin 😕

Nimeksi on sentään älytty antaa Tytti Pojun sijaan.

Vierailija
50/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en erityislasten äitinä jaksaisi vetää kummoista uraa, kivaa että Tytti jaksaa.

Todennäköisesti hän tämän vuoksi viihtyi niin hyvin luxusmatkoillaan, ihanaa lepoa.

Vierailija
51/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 v jälkeen alkaa kyllä alamäki. Joillekin se on suopeampi toisille ei :/

Ootas kun itse pääset siihen ikään

Höh, mä oon 48v ja järkytyin kyllä tästä tiedosta

-eri

Vierailija
52/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot disut, takapimsa taatusti avarampi kuin etu. Noissa grannyissa on se hyvä puoli kun voi dippailla edestakaisin.

Vierailija
53/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se vanhan näköinen ole. Vain iso ja ruma. Vaatisin hänenä rahat takaisin niistä kalliista hoidoista.

No ei ole ruma, ihan tavallisen suomalaisen naisen näköinen! Eikä erityisen isokaan, vaan aika lailla tavallisen suomalaisen kesiki-ikäisen naisen kokoinen. Täällä kommentoi taas sellaiset mammat, joilla ei ole mitään käsitystä siitä, miltä isojen valtion virastojen johto näyttää. Itse olen sellaisessa työskennellyt kohta 20 vuotta ja nähnyt aika monta pääjohtajaa, joissa ei muuten kovin montaa naista ole ollut. Virastomaailma on edelleen johdon osalta useimmissa paikoissa kovin kankea. Miehillä skragat kaulassa koko koronavuodenkin, kun kotoaan ovat osallistuneet virtuaalisesti talon sisäisiin kokouksiin.

Me emme tidä, miltä ko. rouva näyttää vapaa-ajallaan, joten vaikea sanoa onko tanttatyyli oma vai työtyyli. Hänen toimintansa on pöyristyttävää ja toivottavasti oikeasti saa sellaisen rangaistuksen, mitä kuuluu, eikä pääse taas jonkun suojattina uuteen hyvään pestiin. Tästä huolimatta on mielestäni ala-arvoista, että toiset naiset täällä kommentoivat hänen ulkonäköään ja "kauneus"palveluitaan. Hävettää taas oma sukupuoli, nainen on tosiaan toiselle susi.

Samoja ajatuksia täälläkin. Ihan pöyristyttää tämä ulkonäön arvostelu, kun kyseessä ei todellakaan ole mikään ruma ihminen vaan ihan tavallinen suomalainen keski-ikäinen nainen. Hänen teot on olleet typeriä, mutta ei se siltikään oikeuta älyttömään ulkonäön mollaamiseen.

Kyllä tällaista narsistipelleä saa lyödä vyön alle ja lujaa. Ei jaksa nyt mistään naisten välisestä solidaarisuudesta välittää, kun on ihan selvää, ettei hän ota mitään vastuuta ja kuvittelee olevansa kohtuuttoman ajojahdin uhri. Ja se kirjalla viestiminen vielä kaiken kukkuraksi... Huh huh. Ei mitään häpyä, joten sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
54/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa ulkonäön arvostelu lienee perusteltua, kun verovaroja on käytetty kauneudenhoitoon ilman mainittavampaa lopputulosta elleis istten ollut tarkoituskin näyttää vanhemmalta.

Vierailija
55/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: ta on aina luultu ikäistään huomattavasti nuoremmaksi.

Vierailija
56/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli rehellisesti ensimmäinen ajatus, kun kuulin tästä kohusta, että mihin ihmeeseen ne rahat ovat menneet kun katsoo hänen ulkonäköään?? Olisi edes käyttänyt ne kunnon kampaajaan, meikkaajaan ja päivittänyt vaatekaappia vähemmän tätimäiseksi. Tunnen monia Tyttiä 10v vanhempia jotka on satakertaa nuorekkaampia.

Vierailija
57/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällaista narsistipelleä saa lyödä vyön alle ja lujaa. Ei jaksa nyt mistään naisten välisestä solidaarisuudesta välittää, kun on ihan selvää, ettei hän ota mitään vastuuta ja kuvittelee olevansa kohtuuttoman ajojahdin uhri. Ja se kirjalla viestiminen vielä kaiken kukkuraksi... Huh huh. Ei mitään häpyä, joten sitä saa, mitä tilaa.

Hmm, tämä avaa myös Meghan-haukkujien ajatusmaailmaa ja motiiveja. 

Vierailija
58/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli rehellisesti ensimmäinen ajatus, kun kuulin tästä kohusta, että mihin ihmeeseen ne rahat ovat menneet kun katsoo hänen ulkonäköään?? Olisi edes käyttänyt ne kunnon kampaajaan, meikkaajaan ja päivittänyt vaatekaappia vähemmän tätimäiseksi. Tunnen monia Tyttiä 10v vanhempia jotka on satakertaa nuorekkaampia.

Tätimäinen ja asiallinen tyyli tuo uskottavuutta? Kun katsoo TYV:n kuvia niin tavallisesti hänellä on ripsiväriä ja huulipunaa sekä kevyesti kulmaväriä. Nämä osaa laittaa tumpelokin eli miksi meikkaajan palvelut? Hiukset on leikattu hennolle hiustyypille sopivaksi polkaksi, pese ja föönaa ja pidä -kampaukseksi. Varmasti kätevä matkoilla. Pitkät lentomatkat ja ravintolaillalliset ovat selvästi pönäköittäneet olemusta viime vuosina. Lisäksi on väistämätön jet lag lenneltäessä pallon toiselle puolelle ja takaisin eli sekin vanhentaa. Tyttihän on ollut lähes kuukausittain kaukomatkoilla.    

Vierailija
59/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävä tieto, että Tytillä on lapsia. Luulin transnaiseksi naaman, kropan ja olemuksen perusteella. Ja että on entiseltä nimeltään joku Taneli. 

Vierailija
60/115 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköarvostelun voisi jättää pois näistä keskusteluista. Hän ei ole missi, eikä hänen tarvitse näyttää erityisen hyvältä. Hän on selvästi naisellinen, kauniit pulleat huulet, kirkkaat siniset silmät. Iho näyttää hyväkuntoiselta. Annetaan ulkonäön olla.