Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?
Kun aina vain huomaat että kiinnostut niistä jotka eivät kiinnostu sinusta, ja sinusta kiinnostuvat ne joista et itse kiinnostu.
Mitä pitäisi tehdä? Miten selvitä tällaisen yli?
Kommentit (83)
Kokeilin kerran laskea tasoa. En suosittele. Hirvein ihmissuhde ever, kesti muutaman vuoden. Nyt olen reilun vuoden ollut yksin.
Nostin kyllä huomattavasti tasoani kun jätin kyseisen henkilön. Oikeasti, laihduin, pääkopassa alkoi tuntua paremmalta, orastavat suolisto-ongelmatkin hävisi. Rupesin panostaa enemmän ulkonäkööni ja vaatetukseen, eikä siihe todellakaan tarvinnu miljoonia koska olin menny aika välinpitämättömäksi. Kävin myös hammaslääkärissä pitkästa aikaa, mutta en tarvinnukaan uusia leegoja.
Eli en suosittele, että valitsee ns tasoaan alemman. Siinä kärsii kaikki.
Ei ole olemassa mitään tasoja. On ihmisiä, joihin ihastuu ja ihmisiä, joihin ei ihastu. Meinaan oksentaa kun puhutaan tasoista. Inhoan tuollaista luokittelua.
Kyllä se oikea jossain kohtaa tulee kohdallesi <3 Enemmin tai myöhemmin
Viestin sisältö oli se, että pitäisi tarkastella kriittisen realistisesti niitä omia kriteereitään ja ymmärtää ettei se elämä odota pausella, kun juoksee tavoittamattoman perässä ja elämä jää elämättä.