Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, joilla on vain miespuolisia ystäviä?

Vierailija
10.04.2021 |

Otsikossa kysymys!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei. meille riittää yksi mies

Vierailija
2/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän oli tutkimus että autismikirjon naiset tulevat paremmin toimeen miesten kanssa. Eivät "ymmärrä" naisten sosiaalista koodistoa.

Laita linkki tutkimukseen, muuten valehtelet! Olen autisminkirjon nainen. EN tule toimeen miesten kanssa ollenkaan! Sama juttu muilla tietämilläni autistinaisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän oli tutkimus että autismikirjon naiset tulevat paremmin toimeen miesten kanssa. Eivät "ymmärrä" naisten sosiaalista koodistoa.

Tutkitusti autisminkirjon miehet tulevat paremmin toimeen naisten kanssa. Autisminkirjon miehet eivät ymmärrä miesten sosiaalista koodistoa.

Vierailija
4/4 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olen kova remontoimaan   ja    harrastan  autoja ja  veneitä .Nyt on purjevene. Sitä  kautta on tullut paljon miespuolisia   kavereita. Yksi pitäaikainen   naiskaverikyllä  on. Hän on vähän näreenä kun en halua matkustella  hänen  kanssaan. Minäkun haluan matkustaa lomilla mieheni kanssa Hän  on minun paras ystävä.  Töissä on mukavia naisia työtovereina, mutta  matkoilla joutuisi konserttiin ja teidenäyttelyyn.  Minulle sopii toiminta paremmin. Nuorena kuljin naisporukalla ,mutta  kokemus oli  että se rajoittaa toimintaani. Vaikea anlysoia itseään. Perheen ja  suvun naisten kanssa  viihdyn,  kun olemme olleet aina yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä