Mitä olette trollanneet palstalle?
Kommentit (28)
Siitä voi yleensä olla varma että ns omilla aivoillaan ajattelevat uskoo kaikkein kritiikittömimmit q-anon shitit ja kreationismit ja rokotekriittisyydet ja you name it. Niin typerää ideaa ei olekaan etteikö joku täydellisen tietämätön onnistuisi siihen pari quotea mainaamaan.
Olin jonkin sortin trolli itekin mutta aloin väsähtää.
Huomasin että vaikka en ois halunnu mitään alkuun myöntää niin oli sit kuitenkin vähän muita hommia mitä piti selvitellä. Vihaa joitain ryhmiä kohtaan etc. Nyt menee vähän paremmin. Välillä heiluin ikään kuin psykoosissa tai ainakin raivoa löyty, oli vaan sellanen olo ja jonnekin se oli vaan pakko purkaa.
Tein hauskan A-vitamiinivauvakeskustelun :D
Trollasin tänään mielestäni erittäin onnistuneesti tuohon kadonneen 9-vuotiaan lapsen ketjuun, mutta sitten heti pitikin yllättäen lähteä liikenteeseen, ja kun pääsin takaisin, oli koko ketju poistettu. Harmittaa kun en päässyt itse näkemään millaisen p*skamyrskyn onnistuin nostattamaan.
Ylis ja s24 paljo parempia paikkoja trollata, täält poistuu melkein kaikki
Tää sivusto on jo puolikuollut, vanhoja ketjuja nostellaan. On Maisa ketjua, koronaketjua ja tv-sarjoista jotain jne. mutta muuten hyvin harvaan uuteen tulee mitään.
En mitään..en,jauhanut jotain asioita.kelannu.Ihan asiallinen tyyppi pyrin oleen.
Tämä on totta kyllä. Olen oikeastaan vasta viime aikoina tajunnut, kuinka erilaisessa todellisuudessa elän kuin ilmeisesti valtaosa av:lla notkujista.