Mitä olette trollanneet palstalle?
Kommentit (28)
En mitään. Trollailut eivät kiinnosta eivätkä huvita minua.
Osallistun mielelläni asiallisiin keskusteluihin, muuta ohitan pikkaisesti.
Miksi kuluttaisin aikaa johonkin tyhmään trollailuun?
Moden mielestä olen trollannut kun on tullut trolli banni, vaikka puhuin ihan faktaa m a tujen tekosista oulussa.
Paljon ja kaikkea. Harva keskustelu lähtee alkuun ilman, että sitä vähän hämmentää. Olen kuitenkin aina asiallinen, en ilkeile tai pilkkaa. Useimmiten vaan "väittelen" itseni kanssa eli heittelen kommentteja puolesta ja vastaan. Mulla ei ole muuta elämää kuin av.
Kirjoitin, että pidän sinua älykkäänä ja lahjakkaana, aloittaja.
Nauratti.
Olen aina kirjoittanut vain rehellisiä mielipiteitäni, mutta niitä on pidetty trollauksena. Joskus sain jopa porttikiellon päiväksi, kun arvioin prinsessa Victorian ulkonäön kehitystä eri elopainoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin, että pidän sinua älykkäänä ja lahjakkaana, aloittaja.
Nauratti.
Minäkin nauroin hänelle, koska hölmöt huvittavat.
He luulevat olevansa nokkelia ja hauskoja, mutta ovat noloja ja typeriä.
En varsinaisesti trollaa, mutta haastan muita käyttämään omiakin aivojaan ja pohtimaan omaa ajatusmaailmaansa hyvinkin kärkkäilläkin, provosoivilla kommenteilla. Etenkin uskikset ovat tälle otollista kohderyhmää, vaikkakin monen kohdalla aivopesu on jo niin pitkällä, ettei sitä mikään enää korjaa.
Myönnän että olen muutamia kertoja kopioinut ”Nolottaako naisia” trollia.
En trollaa koskaan. Valitettavasti vain suuri osa av-mammoistakin vain on niin älyllisesti laiskoja, että jos heidät haastaa ajattelemaan omilla aivoillaan, he eivät sitä kestä vaan ilmoittavat viestini asiattomiksi. Onhan se helpompaa, kuin joutua kohtaamaan omat ennakkoluulonsa, itsepetoksensa ja luonteensa alhaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
En trollaa koskaan. Valitettavasti vain suuri osa av-mammoistakin vain on niin älyllisesti laiskoja, että jos heidät haastaa ajattelemaan omilla aivoillaan, he eivät sitä kestä vaan ilmoittavat viestini asiattomiksi. Onhan se helpompaa, kuin joutua kohtaamaan omat ennakkoluulonsa, itsepetoksensa ja luonteensa alhaisuuden.
Kuule persutrolli, viestisi ovat surkuhupaisia. Siinä on syy niiden poistamiseen.
Ruokavaliot, uskonnot, seksuaalisuus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule persutrolli, viestisi ovat surkuhupaisia. Siinä on syy niiden poistamiseen.
En ole persu, enkä ylipäätään koskaan postaa politiikka-aiheista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Paljon ja kaikkea. Harva keskustelu lähtee alkuun ilman, että sitä vähän hämmentää. Olen kuitenkin aina asiallinen, en ilkeile tai pilkkaa. Useimmiten vaan "väittelen" itseni kanssa eli heittelen kommentteja puolesta ja vastaan. Mulla ei ole muuta elämää kuin av.
No mukavaa, että olet ainakin rehellinen. Pisteet siitä.
On ikävä huomata, miten paljon Suomessa on todella yksinäisiä ihmisiä, vailla täysin muiden ihmisten kontakteja ja kanssakäymistä.
Ja nyt korona aikaan tämä on vain lisääntynyt entisestään. Ymmärrän hyvin kommentoijaa.
Palsta antaa hänelle paljon seuraa ja merkitystä yksinäisiin päiviin ja kunnolliset keskustelut ovat mielenkiintosia. Valitettavasti ne kunnollisetkin keskustelut tulee usein joku aivan hörhö tyyppi pilaamaan.
Niitä on niin paljon etten muista...
N44
P. öyhöttäjien ketjuihin olen trollaillut vaikka mitä. Kyllä nousee kierrokset ja aloitukset katoaa alta aikayksikön.
Persuna solvaan vassuja ja kokkareita sekä kirjoittelen valeuutisia. Ai niin: Hesari ja yle haistakaa pitkähkö paska!
Me puhumme aina täydellisen totta.
Uskallan. En mitään ikinä. Puhun vain oikeaa asiaa AINA. Jos kaikki tekisi samoin, meillä olisi järkeviä keskusteluja ja keskustelijoita, jotka nyt kaikkoavat palstalta nimenomaan trollien takia.