Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikki sipsimaku?

Vierailija
10.04.2021 |

Mikä se on teillä?

Mitä kannattaisi kokeilla, olen menossa markettiin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sour cream juustosnacksit.

Vierailija
42/53 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salt & vinegar, suosikkejani olivat M&S herkkuosastolla myydyt sipsit mutta niitä ei enää Suomesta saa. Prismoissa Tescon Sea Salt & Cider Vinegar sipsejä, jotka ovat kyllä ihan hyvä korvike.

Oletko kokeillut Estrellan Salt & Vinegar sipsejä? Ovatko mielestäsi huonompia vai parempia kuin Tescon?

Estrellan sipsit ovat omaan makuuni aika voimakkaita, etikkaisuus on paljon pistävämpi kuin noissa brittisipseissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salt & vinegar, suosikkejani olivat M&S herkkuosastolla myydyt sipsit mutta niitä ei enää Suomesta saa. Prismoissa Tescon Sea Salt & Cider Vinegar sipsejä, jotka ovat kyllä ihan hyvä korvike.

Oletko kokeillut Estrellan Salt & Vinegar sipsejä? Ovatko mielestäsi huonompia vai parempia kuin Tescon?

Estrellan sipsit ovat omaan makuuni aika voimakkaita, etikkaisuus on paljon pistävämpi kuin noissa brittisipseissä.

Hyvä tietää, kiitti, olen syönyt vain Estrellan S & V sipsejä, siksi kysyin. 

Vierailija
44/53 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salt & vinegar.

Vierailija
45/53 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustonaksut, suola-viinietikkasipsit, karamellisoidun punasipulin makuiset sipsit on mun mielestä parhaimmat.

Vierailija
46/53 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kikherne lastut, sellanen liila pussi! ihan sairaan hyviä, olin epäluuloinen ennen maistamista, mutta nyt ihan lempi sipsejä!

Vierailija
47/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsa daa! Ap täällä.  

Tilannetsekkaukseen. Kävin siis marketissa ja tämän ketjun innoittamana päädyin ostamaan 🤭😱☺️😵, itsenikin yllättäen, KOLME 🙄🤤🥵☠️ sipsipussia. Hillitöntä. 

Ketjun suositusten ja maistamattomuuden/kokemattomuuden pohjalta päädyin seuraavaan sipsitrioon : 

1) Estrellan Chili & kermaviili -linssisipsut

2) Oikian Musta valkosipuli & chili Melody

3) Tescon Salt & Vinegar

Olen nyt syönyt 1)- ja 2)- pusseista.

En päätynyt hurmokseen, mutta nämä ovat makujuttuja, joten oikeita vastauksia ei luonnollisestikaan ole, on vain hauska seikkailla makumaailmassa. 🌈

1) Linssisipseissä on enemmän rakennetta kuin yleensä sipseissä, jos pitää paksummasta ja ruokaisammasta matskusta niin niissä on sellainen tuntu. Maku oli mausteisen ok, jotenkin hyvin täyteläinen, mättöisä. Hehhe! 

2) Oikian sipsit ovat jotenkin jäntterät, valkosipuli ja chili toimivat yllättävän hyvin kimpassa. 

Näistä kummastakin tulee fiilis, että voi syödä jonkin verran, pari kourallista, mutta sitten sipsivauhti tyssää eikä tee mieli enempää. En päässyt sipsihurmokseen/nirvanaan, jossa käsi käy käymistään sipsipussissa ja Megapussi lähenee kiiltävää pohjaansa ja olo on kuin sipsinymfomaanilla. 😻

Vierailija
48/53 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estrella Manhattan

Taffel juustonaksu

Kaikkein paras oli Estrellan Rough sourcream onion. Ihan mielettömän hyviä, tavallista rapeampia sellaisia sileitä mutta nuhkuraisia maalaisperunalastuja. Harmi kun lopettivat.:( myytiin joitakin vuosia sitten tummansinisessä, vähän normikokoa pienemmässä pussissa.

Kunpa Taffel ottaisin kopin ja lisäisi Kartanon perunalastuihin sourcream & onion maun.

Vierailija
49/53 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herkkusieni ja smetana, mutta et sä sitä marketista löydä.

Teetkö itse? Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta, luovaa meininkiä. 

Nou. Löytyy itänaapurista. Ainoita hyviä juttuja, joita räsyt on saanut tehtyä.

Olen huono ilmansuunnissa ja avaruudellisessa hahmottamisessa (ei nyt jakseta nolaamaan, en jaksa), mutta Venäjää kai tarkoitat. Hyvä vinkki sipsien suhteen, jos muistat niiden alkuperäisen nimen, niin..? 

Olepa hyvä:

https://www.ebay.com.au/itm/Chips-Lay-s-potato-White-mushrooms-with-sou…

Näyttäisi olevan muuallakin myynnissä (Ukraina).

Lay'sia myydään esim Suomessa, eli vois vaikka löytyä jostain täältäkin.

Vierailija
50/53 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne purkissa olevat, mitä kaikkialla on, mutta niitten musta purkki joku chilloepper. Nam.

Vierailija
51/53 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkimakuni ovat:

-johannes

-hernekeitto

-viina

-teline

Vierailija
52/53 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen syö sipsejä? Niiin oksettavia rasva- ja suolapommeja.

Vierailija
53/53 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hot-headz Inferno chilisipsit on parhaita. Kestää usein toisenkin päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan