Suosikki sipsimaku?
Mikä se on teillä?
Mitä kannattaisi kokeilla, olen menossa markettiin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkusieni ja smetana, mutta et sä sitä marketista löydä.
Teetkö itse? Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta, luovaa meininkiä.
Nou. Löytyy itänaapurista. Ainoita hyviä juttuja, joita räsyt on saanut tehtyä.
Olen huono ilmansuunnissa ja avaruudellisessa hahmottamisessa (ei nyt jakseta nolaamaan, en jaksa), mutta Venäjää kai tarkoitat. Hyvä vinkki sipsien suhteen, jos muistat niiden alkuperäisen nimen, niin..?
Kappas, virhe! Kyseessä on siis herkkuTATIT.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut noita ketjussa mainittuja Oikia-sipsejä. Enkä Estrellan linssi-cheddaria, linssit kuulostavat epäilyttäviltä mutta kiintoisilta sipsien aineksina.
Linssisipsit on ihan perkeleen hyviä, niissä on maissijauhoa myös joten koostumus on vähän niinkuin maissinaksu, mutta rapeampi.
Oon maistanut pari kertaa Estrellan sourcream onion linssisipsejä, ja kerran jotain linssijuustopalloja, ja aijai ku menis niitä pussi poikineen. Parempia kuin pelkästään maissijauhosta tehdyt tai perunasipsit, täyteläisempi maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut noita ketjussa mainittuja Oikia-sipsejä. Enkä Estrellan linssi-cheddaria, linssit kuulostavat epäilyttäviltä mutta kiintoisilta sipsien aineksina.
Linssisipsit on ihan perkeleen hyviä, niissä on maissijauhoa myös joten koostumus on vähän niinkuin maissinaksu, mutta rapeampi.
Oon maistanut pari kertaa Estrellan sourcream onion linssisipsejä, ja kerran jotain linssijuustopalloja, ja aijai ku menis niitä pussi poikineen. Parempia kuin pelkästään maissijauhosta tehdyt tai perunasipsit, täyteläisempi maku.
Eikö linssisipseissä ole enemmän suolaa?
Maskin makuiset sipsit on uusi trendi.
Taffel jumbo juusto ja estrellan linssit namiii 😍
Hot rod ja tuliset pringlesit myös hyviä.
Joskus oli Heinzin ketsupilla maustettuja sipsejä. Niitä kaipailen takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkkusieni ja smetana, mutta et sä sitä marketista löydä.
Teetkö itse? Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta, luovaa meininkiä.
Nou. Löytyy itänaapurista. Ainoita hyviä juttuja, joita räsyt on saanut tehtyä.
Olen huono ilmansuunnissa ja avaruudellisessa hahmottamisessa (ei nyt jakseta nolaamaan, en jaksa), mutta Venäjää kai tarkoitat. Hyvä vinkki sipsien suhteen, jos muistat niiden alkuperäisen nimen, niin..?
Olepa hyvä:
https://www.ebay.com.au/itm/Chips-Lay-s-potato-White-mushrooms-with-sou…
Näyttäisi olevan muuallakin myynnissä (Ukraina).
Kiitti linkin etsimisestä! 🌞. 🍄 Kuvitellaan kärpässieni herkkusieneksi ja niin poispäin. :)
Oikia sipseille menee myös mun ääni.
Perus suola tai se oranssi pussi (makua en muista just nyt)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti oivasta selvityksestä, alan nyt kallistua linssisipsien suuntaan, ehkä. Tai jos ostaisi Oikia vihreä chili- ja Estrella linssisipsit (mutta mikä maku linsseissä?), niin olisi kahtaa sorttia. Enemmän paremmin. 😁
Vierailija kirjoitti:
Pirkka Barbeque
Tää on kyl hyvä.
Estrella herkku sipsit ja dippi. Kartanon tilli & kermaviili myös hyvä.
Oletteko huomanneet että uutuutena kauppoihin ilmestyneet makupopcornit ovat äklöjä. Tarkoitan niitä suklaan-, toffeen ja karamellin makuisia mikropopcorneja. Voinmakuiset ovat hyviä, eivät kuulu näihin maku-uutuksiin.
Kartanon original eli ihan tavis suolatut kuoriperunalastut. Myös muista vähän laadukkaammista pelkästään suolatut ovat parhaat. Toinen suosikki on brittikesänä aikanaan 1995 opittu salt&vinegar.
Salt & vinegar, suosikkejani olivat M&S herkkuosastolla myydyt sipsit mutta niitä ei enää Suomesta saa. Prismoissa Tescon Sea Salt & Cider Vinegar sipsejä, jotka ovat kyllä ihan hyvä korvike.
Vierailija kirjoitti:
Salt & vinegar, suosikkejani olivat M&S herkkuosastolla myydyt sipsit mutta niitä ei enää Suomesta saa. Prismoissa Tescon Sea Salt & Cider Vinegar sipsejä, jotka ovat kyllä ihan hyvä korvike.
Oletko kokeillut Estrellan Salt & Vinegar sipsejä? Ovatko mielestäsi huonompia vai parempia kuin Tescon?
Pirkka Barbeque