Mistä tunnistaa isovehkeisen miehen?
Onko sellaisella miehellä pitkät paksut lenkkimakkarasormet?
Kommentit (79)
Siitä että se ei mene tolaltaan kun sanot sille että "sulla on varmasti pieni muna".
Siitä että penis tekee kipeää sisällä.
Hajusta. Isompi kalu voimakkaampi haju. Koska enemmän pinta-alaa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on hame päällä.
Meinaatko että penis ei mahdu housuihin. :D
Isokullisen tunnistaa silmistä, niissä on semmoista iloista pilkettä toisin kuin nysäkulleilla.
Hajusta. Isompi kalu voimakkaampi haju. Koska enemmän pinta-alaa.
Kyllä tosiaan, sellaisella miehellä on HK:n sinisen lenkkimakkaran kokoiset ja paksuiset sormet.
Vierailija kirjoitti:
Saispa isookullia.
Anu.S
22
Tuu hakeen. On jo kovana.
Googlaa george floyd. Siitä tunnistat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saispa isookullia.
Anu.S
22Tuu hakeen. On jo kovana.
Mitat? HK-sinisen pienempää en huoli missään nimessä.
Isokullinen mies on minun kokemuksen mukaan samaa kastia kuin vegaanit, ne kyllä kertoo asiasta jossain välissä.
P.s. iso kulli tuntuu kivalta, mutta ei oo oikotie onneen, sitä pitää osata käyttää vielä paremmin kuin keskiverto dickiä.
Vierailija kirjoitti:
Kouraisulla.
Koitappa niin katkon sormesi
Vierailija kirjoitti:
Isokullinen mies on minun kokemuksen mukaan samaa kastia kuin vegaanit, ne kyllä kertoo asiasta jossain välissä.
P.s. iso kulli tuntuu kivalta, mutta ei oo oikotie onneen, sitä pitää osata käyttää vielä paremmin kuin keskiverto dickiä.
Itse en kyllä isokullisena kerro sitä kenellekkään. Varmasti kertoisin muuten, mutta en tiedä korrektia tapaa ilmaista sitä. Jos sanoo suoraan niin se on junttimaista tai epäuskottavaa..
Mulla on ehkä vähän normaalia isompi nenä, mutta tavallisen kokoiset sormet. Olen myös aika lyhyt, 173cm. Joskus aikoinaan repesin nauramaan, kun eräs nuori nainen suuttui minulle ja haukkui nysäkulliksi. Joo, en mennyt tolaltani...
Helpoiten siitä että on iso vehje.