Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistaa isovehkeisen miehen?

Vierailija
10.04.2021 |

Onko sellaisella miehellä pitkät paksut lenkkimakkarasormet?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta. Pitkällä miehellä tietenkin isommat kädet, jalat jne joten tietenkin myös varustus on isompi.

Vaikka jotkut väittää "että minulla lyhyt mies mutta iso kalu", tämä selittyy Ebbingahusin illuusiolla https://en.wikipedia.org/wiki/Ebbinghaus_illusion

Vierailija
22/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituudesta. Pitkällä miehellä tietenkin isommat kädet, jalat jne joten tietenkin myös varustus on isompi.

Vaikka jotkut väittää "että minulla lyhyt mies mutta iso kalu", tämä selittyy Ebbingahusin illuusiolla https://en.wikipedia.org/wiki/Ebbinghaus_illusion

Näinhän se menee, 20cm vehje voi 190cm pitkllä näyttää saman kokoiselta kuin 15cm vehje 170cm pitkällä. Selittyy juuri tuolla illuusiolla.

Olishan se aika outoa jos kaikki muut ruuminosat ovat yhteydessä pituuteen muttei vehje, joten tietenkin pituus on paras tapa tunnistaa isovehkeisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouraisulla.

Jos mies tulisi kouraisemaan, jäisi häneltä viimeiseksi kouraisuksi.

Vierailija
24/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten pidä paikkaansa;  munexällä oli valtava kalu, todella paksu, aivan legenda paikkakunnalla, ja itse mies oli lyhyehkö, mutta tosi skrode, ei lihava. (mutta v..tumainen, siksi ex)

Vierailija
25/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm miehenä ei ole aina seksi onnistunut edes synnyttäneen naisen kanssa koska kaluni liian paksu. Yrityksistä huolimatta ei mahtunut sisään.

Vierailija
26/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin isoa kalua ei olekkaan, joka ei sisään mahtuisi! Mahtuuhan sieltä lähes 5 kiloinen vauvakin. Ja jättidildo!

Eikä sen synnyttäneen pillu ole sen isompi kuin vaikka neitsyen.

Urbaani legendaa!

Vierailija
27/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vonkaa peräreikää.

Vierailija
28/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole totta. Pituudella ei ole mitään yhteyttä munan koon kanssa T: pitkä jolla keskiverto varustus.

Jos googlaat peniksien kokoja maailmalla niin huomaat, että kongolaisilla joku 17cm, mutta pituus vaan 165cm. Suomessa nää mitat on 14cm ja 178cm.

Vierailija
29/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ite siis oon 188cm/14cm.

Vierailija
30/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuudesta. Yleensä niillä, joista huokuu sellaista hiljaista itsevarmuutta, on hyvän kokoinen varustus. Eli ei ole tarvetta korostaa sitä omaa erinomaisuuttaan, vaan heistä aistii sen, että luottavat itseensä muutenkin. Monesti tällaisilla miehillä on ainakin isot kivekset, usein iso peniskin.

Vierailija
31/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä tämä yhdistelmä on toiminut hyvin eli käden nimetön sormi on etusormea pitempi ja korvissa on karvoja (toki ajeltuona vaikea huomata).

Vierailija
32/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla bemmi,meze tai auti ja päässä lippis väärinkäsin.

Vierailija
33/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

iiik, silmäripsistä ja kulmakarvoista

Vierailija
34/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Index finger/ring finger indeksi. Tää on mun empiiristen kokemusten mukaan paras tapa. Ylipäätään lyhyt etusormi suhteessa nimettömään kertoo siitä, että testosteronia riittää. Naisella lyhyt etusormi nimettömään nähden kertoo vastaavasti korkeasta libidosta. Kaikki liittyy kohdussa vietettynä aikana äidiltä saatuihin hormoneihin.

Vierailija
35/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän mennessä tämä yhdistelmä on toiminut hyvin eli käden nimetön sormi on etusormea pitempi ja korvissa on karvoja (toki ajeltuona vaikea huomata).

Voi pitää paikkansa, toteutuu ainakin minulla. Jossain tutkittu ja todettu asiaa, liittynee myös korkeampaan testosteronimäärään tuo nimettömien pituus. Itsellä molemmissa käsissä nimetön pidempi kuin etusormi melkein keskisormin pituiset. Oikeassa kädessä vain 9mm lyhyempi kuin keskisormi, vasemmassa 11mm. 

Voi senkin pitää kutinsa, että itsevarmuus huokunut. Useimmat naispuoliset työkaverit pitkit työuraa ja perheen naiset sanoneet aina , että suuri egoni täyttänyt koko huoneen. Tällä en tarkoita, että olisin elvistellyt tai kehunut  itseäni, asenne ja itsevarmuus on vain huokunut.   Kuitenkin vaimoni ollut ainut joka nähnyt kaluni seisokissa.  Tavallinen pieni mies 167/72kg kaluni n.20/15cm.

Päällepäin iso kalu ei näy kuin pullotuksesta housuissa, koska pussitkin on isot,samoin lepopituus. Muttei kyllä huomaa, jos ei kiinnitä vartavasten huomiota.  Olin vuosia asiakasrajapinnassa töissä, enkä muista kuin muutaman naisen katsoneen haaraväliä. Joku naispuolinen työkaveri on kyllä katsonut, vaan ei ole puhunut mitään.  Mutta mistäs hitosta sen tiedän onko naiset vaistonneet tai olleet tarkkasilmäisiä. 

Vierailija
36/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryydestä

Vierailija
37/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuudesta naisten seurassa. Tietää että jokainen nainen ja mies arvostaa kun näkisi sen.

Vierailija
38/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja ite siis oon 188cm/14cm.[/quote

hatunnosto. iso äijä mut on munaa tunnustaa eikä suurennella pituutta itse 170 ja 16

Vierailija
39/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm yhden illan jutulla oli nysä.

Vierailija
40/79 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys naisille: mikä olisi paras diskreetti tapa ilmaista/kertoa, että koossa löytyy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan