Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tasan 7vrk siihen kun saan nuoreni lomille armeijasta.

Vierailija
10.04.2021 |

Aivan hirvittävä ikävä on nyt, edellisellä kierrolla ei tässä vaiheessa ihan näin kovaa ikävää ollut, mutta nyt on 😭💓

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei asuntohakemusta vielä laittanut, ajatuksena olisi, että yksiön, tai kaksion, saisi vuokrattua käyttöönsä, solustakin puhunut päählö itse, mutta ei se kyllä ainakaan näin vanhempana mitenkään houkuttele, varsinkaan näin Korona-aikana.

Ap

Joo, mulla on itsellä huonoja kokemuksia omalta opiskeluajalta noista soluasunnoista, eikä laitettu sitä haussa edes vaihtoehdoksi. Mieluummin oma rauha sekä olla että opiskella. Toivottavasti rajoitukset puretaan ennen opiskelujen alkua, niin saavat elää ns. normaalia opiskelijan elämää.

Hakiko hän siis jotain opiskelijasäätiöiden asuntoja vai kunnan, yksityisten yms tahoilta?

Ap

Vierailija
42/46 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei asuntohakemusta vielä laittanut, ajatuksena olisi, että yksiön, tai kaksion, saisi vuokrattua käyttöönsä, solustakin puhunut päählö itse, mutta ei se kyllä ainakaan näin vanhempana mitenkään houkuttele, varsinkaan näin Korona-aikana.

Ap

Joo, mulla on itsellä huonoja kokemuksia omalta opiskeluajalta noista soluasunnoista, eikä laitettu sitä haussa edes vaihtoehdoksi. Mieluummin oma rauha sekä olla että opiskella. Toivottavasti rajoitukset puretaan ennen opiskelujen alkua, niin saavat elää ns. normaalia opiskelijan elämää.

Hakiko hän siis jotain opiskelijasäätiöiden asuntoja vai kunnan, yksityisten yms tahoilta?

Ap

Kunnan opiskelija-asuntoja. Ovat lähellä kampusta eikä ole takuuvuokria ja vuokratkin huomattavasti halvempia kuin yksityisillä markkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuka sinun käskee sinne soluun muuttaa? Ja eikö se päählö itse ole se joka sen asian päättää?

Kyllä, päählö ei vain ole vielä ihan kunnolla ajatellut kaikkia puoli asiassa, plussia, niitä ei oikein ole, ja miinuksia, joita taas riittää+korona.

Mutta eipä ole sinun asiasi, senkään vertaa kuin minun.

Ap

Minulla on taas oikein hyviä kokemuksia soluasumisesta Teekkarikylässä opiskeluaikanani. Se oli oikein hyvä tapa tutustua toisiin opiskelijoihin, kun tuli yksin monen sadan kilometrin päässä. Miinuspuolena ei tule mieleen muuta kuin se, että ensimmäinen huonekaveri heräsi aamuisin aina puoli seitsemältä, kun itselle olisi riittänyt tasan seitsemältä oikein hyvin. Sitten, kun sai yhden hengen huoneen, ei ollut enää erilaisista vuorokausirytmistäkään johtuvaa ongelmaa.

Vierailija
44/46 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa soluasumisessa on? Itse asuin sellaisessa kun kauempaa paikkakunnalle muutin. Heti löytyi kavereita. Ja edelleen näistä kaksi on mun ystäviä. Ja opiskeluajoista on jo yli 30 vuotta :)

Vierailija
45/46 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä poika tulee kotiin lomille kahden viikon päästä 😍. Ikävä on äitillä ja tyttökaverilla (ja isällä ja sisaruksilla toki myös). Pitää tehdä sitten pojan lempiruokia, mukava vähän hemmotella toista 😊.

Muista myös pilkkoa se ruoka valmiiksi sille vauvallesi.

Vierailija
46/46 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit osuu paska tuulettimeen ja koronakaranteeni, kun pitäis päästä lomille.

2 viikkoa kiinni ja oma lomavuoro ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan