Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Frasier on varmaan kaikkien aikojen paras komediasarja?

Vierailija
10.04.2021 |

Olen aivan ihastunut Nilesiin<3

Kellarin Kunkku tai Moderni Perhe on toiseksi paras. Arthur Spooner on lemppari tv isĂ€ ikinĂ€!! Frasierin Martykin oli kyllĂ€ ihana. RIP molemmat hienot nĂ€yttelijĂ€t🙏

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frasierissa monia hauskoja kohtauksia, mm. Daphnen veljen vierailu, nimeÀ en muista. Sarja on ihan huippu! VÀhÀn sama perusteema kuin Pokka pitÀÀ - sarjassa, joka nerokas myös, nauretaan ihmisen omahyvÀisyydelle ja itsetÀrkeilylle. Frasierin isÀn koira ihan kymppi! Toki monta koiraa vuorotteli osassa.

Ei kai niitÀ koiria ollut kuin kaksi? Moose ja hÀnen poikansa Enzo, jotka eivÀt sietÀneet toisiaan sitÀ vertaa ettÀ olisivat voineet olla samassa huoneessaa keskenÀÀn. KÀrkÀs rotu. Ihmettelen ettÀ Moose ÀÀnestettiin joskus kaikkien aikojen huonoimmaksi elÀin nÀyttelijÀksi vaikka minusta oli mainio.

Vierailija
62/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, Musta Kyy on.

Englantilaisista komedioista parhaita ellei paras. Myös Jeeves on erittÀin hyvÀ. Ja Young ones. Ja bottom.

Amerikkalaisista Frasier tai senderos.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KetkÀ kaikki nÀyttelijÀt ovat mukana nÀissÀ uusissa jaksoissa? MielestÀni uusia ei edes kannata tehdÀ jos mukana eivÀt ole Frasier, Niles, Daphne ja Roz.

KelseyltÀhÀn on tulossa uusi sarja Alec Baldwinin kanssa.

RIP John Mahoney, Moose ja Enzo. Toitte paljon iloa maailmaan.

Alec Baldwin, siinÀ on ÀijÀ jota en voi sietÀÀ! Vaimonsa on seinÀhullu!

đŸ„’ how you say cucumber😉

Vierailija
64/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun on katsonut komediaa 70-lvun lopulta tÀhÀn pÀivÀÀn, niin kyllÀ löytÀÀ paljon hyvÀÀ. Nykykomedia on kauhean (itse)sensuurin vallassa, ikÀvÀ kyllÀ. Katsokaa 70- ja 80-luvun komediaa, niin ymmÀrrÀtte.

"Unnecessary Force Force" (löytyykö keltÀÀn klippiÀ, olen kauan etsinyt)

Vierailija
65/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, Musta Kyy on.

Englantilaisista komedioista parhaita ellei paras. Myös Jeeves on erittÀin hyvÀ. Ja Young ones. Ja bottom.

Hugh Laurie Housena on yksi mun suurin julkkisihastus ikikinÀ! EhkÀpÀ Hugh Grant vuosituhannen vaihteessa vielÀ suurempi. Ja sitten oli OZ:in Ryan O'Reilly. Ja tietty Dexter.

Vierailija
66/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on katsonut komediaa 70-lvun lopulta tÀhÀn pÀivÀÀn, niin kyllÀ löytÀÀ paljon hyvÀÀ. Nykykomedia on kauhean (itse)sensuurin vallassa, ikÀvÀ kyllÀ. Katsokaa 70- ja 80-luvun komediaa, niin ymmÀrrÀtte.

HymyilyttÀÀ koska tÀmÀ viesti on kuin suoraan Martin Cranen nÀppÀimistöltÀ:)

Vierailija
67/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tackar och bockar!

Vierailija
68/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se yksi parhaista. Frendit myös ja Pokka pitÀÀ. Ja Huonosti kÀyttÀytyvÀt miehet.

Frendit nyt on ihan p aska. En voi kÀsittÀÀ miten siitÀ tuli sellanen ilmiö! Vissiin kun nÀyttelijÀt oli nuoria ja nÀttejÀ ja media piti heitÀ pinnalla. Uusisivat vÀlillÀ telkkarissa Frasierin tai vaikka Seinfeldin Frendien tai SinkkuelÀmÀn sijaan. Taitavat olla liian kalliita sarjoja vielÀ nykyÀÀnkin uusintakierrokselle.

Seinfeld taisi olla huippu suosittu lÀhinnÀ Amerikassa, Frasier maailman laajusemmin. Lopultahan Kelsey veti jopa suurempaa palkkaa kun Jerry. Onhan ainekin Frasieria nÀytetty uusintana mutta ei todella ole varaa nÀyttÀÀ jatkuvalla syötöllÀ niinkun FrendejÀ.

Daphnen nÀyttelijÀhÀn oli lopulta parhaiten palkattu britti nÀyttelijÀ Hollywoodissaa.

Vierailija
69/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempparisarja Arrested Development ja nimenomaan kolme ensimmĂ€istĂ€ tuotantokautta, nĂ€itĂ€ uudempia Netflixille tehtyjĂ€ en jaksanut kauaa katsoa. Sellainenkin kuin Happy Endings, tuli joltain kanavalta muutama vuosi sitten, tykkĂ€sin kovasti. 

PitÀÀ lisÀtÀ vielÀ 30 Rock, ei taida vaan sitÀkÀÀn löytyÀ mistÀÀn suoratoistona.

Will Arnett on heti Charles Barkleyn jÀlkeen hauskin talkshow vieras ikinÀ! Willin ÀÀni on kyllÀ luultavasti maailmaan miehekkÀin.

Vierailija
70/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, Musta Kyy on.

Hugh Laurie Housena on yksi mun suurin julkkisihastus ikikinÀ! EhkÀpÀ Hugh Grant vuosituhannen vaihteessa vielÀ suurempi. Ja sitten oli OZ:in Ryan O'Reilly. Ja tietty Dexter.

Voi pojat, Hugh Grant Poika elokuvan aikaan vuonna 2002?😍 SiitĂ€ ei mies paljoa parane!

Vierailija
71/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tackar och bockar!

Martin Crane ei puhu Sweden.

Vierailija
72/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Seinfeldin kaikki kaudet mutta jotenkin ei vaan iske. Kramer on kyllÀ hauska. Frasier kestÀnyt paljon paremmin aikaa. Itseasiassa paremmin kun mikÀÀn muu sarja. Harmi ettei löydy kaikkia kausia suomiteksteillÀ. YleensÀ pystyn katsomaan sarjat ilman tekstejÀ mutta Frasierissa on paljon niin nokkelaa/nopeaa sanailua ettÀ paljon menee ohikin.

Aloin aikoinaan ysÀrillÀ teini-iÀssÀ kÀyttÀmÀÀn rahaklippiÀ nÀhtyÀni Kramenin naureskelevan Jerryn lompakolle.

Ei ollut tÀmÀ jakso.

Kohtauksessa Kramer ja Newman nauravat Jerryn lompsalle,

Tuo on.

Vierailija
73/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kramer on junttihuumoria , jossa nauretaan snobeille "Ă€lyköille"  . Kaikki niin Ă€lykkÀÀt teoriat on lukion ekan luokan filosofiaa .

Vierailija
74/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tuota artikkelia lukee niin mahdollisesti Rozkaan ei ole mukana? 

Onko se sitten spin-offin spin-off, jossa Frasierin elÀmÀ jatkuu ja mukaan tulee joku uusi hahmokaarti? En ole kauhean innostunut ajatuksesta.

Eikö hÀn muuttanut lopussa Chicagoon?

Vierailija
75/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tackar och bockar!

Martin Crane ei puhu Sweden.

EipÀ enkkunÀyttelijöistÀ paljon kukaan puhu kuin englantia. Oikeastaan nÀiden junttien seuraaminen pitÀisi lopettaa!

Muuten! Benny Hill oli poikkeus. Kiitos hÀnelle!

Vierailija
76/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulee aina olemaan yksi lempisarjoistani. Olen tÀllÀ hetkellÀ menossa kakkoskauden puolessa vÀlissÀ. Frasier on jo huomannut Nilesin ihastuksen, mutta isÀ Martin ja Daphne eivÀt tiedÀ mitÀÀn. Rozzin lapsikin tulee vasta joskus myöhemmin.

Vierailija
77/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kramer on junttihuumoria , jossa nauretaan snobeille "Ă€lyköille"  . Kaikki niin Ă€lykkÀÀt teoriat on lukion ekan luokan filosofiaa .

TĂ€h?!

Siis Seinfeldin Kramer?

Vierailija
78/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Se on sÀÀli miten Kramerin nÀyttelijÀn ura pÀÀttyi yhdessÀ yössÀ:(

Vierailija
79/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se yksi parhaista. Frendit myös ja Pokka pitÀÀ. Ja Huonosti kÀyttÀytyvÀt miehet.

Frendit nyt on ihan p aska. En voi kÀsittÀÀ miten siitÀ tuli sellanen ilmiö! Vissiin kun nÀyttelijÀt oli nuoria ja nÀttejÀ ja media piti heitÀ pinnalla. Uusisivat vÀlillÀ telkkarissa Frasierin tai vaikka Seinfeldin Frendien tai SinkkuelÀmÀn sijaan. Taitavat olla liian kalliita sarjoja vielÀ nykyÀÀnkin uusintakierrokselle.

Kannatetaan! Seinfeld uusiksi seuraavaksi ja myös Frasier.

Vierailija
80/140 |
10.04.2021 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tuota artikkelia lukee niin mahdollisesti Rozkaan ei ole mukana? 

Onko se sitten spin-offin spin-off, jossa Frasierin elÀmÀ jatkuu ja mukaan tulee joku uusi hahmokaarti? En ole kauhean innostunut ajatuksesta.

Frasier onnistui luomaan itsensÀ uudestaan Cheersin spin-offina uusilla hahmoilla. Jos tekee sen toisen kerran niin se on jo taidetta.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi neljÀ kolme