Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Frasier on varmaan kaikkien aikojen paras komediasarja?

Vierailija
10.04.2021 |

Olen aivan ihastunut Nilesiin<3

Kellarin Kunkku tai Moderni Perhe on toiseksi paras. Arthur Spooner on lemppari tv isä ikinä!! Frasierin Martykin oli kyllä ihana. RIP molemmat hienot näyttelijät🙏

Kommentit (140)

Vierailija
61/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frasierissa monia hauskoja kohtauksia, mm. Daphnen veljen vierailu, nimeä en muista. Sarja on ihan huippu! Vähän sama perusteema kuin Pokka pitää - sarjassa, joka nerokas myös, nauretaan ihmisen omahyväisyydelle ja itsetärkeilylle. Frasierin isän koira ihan kymppi! Toki monta koiraa vuorotteli osassa.

Ei kai niitä koiria ollut kuin kaksi? Moose ja hänen poikansa Enzo, jotka eivät sietäneet toisiaan sitä vertaa että olisivat voineet olla samassa huoneessaa keskenään. Kärkäs rotu. Ihmettelen että Moose äänestettiin joskus kaikkien aikojen huonoimmaksi eläin näyttelijäksi vaikka minusta oli mainio.

Vierailija
62/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, Musta Kyy on.

Englantilaisista komedioista parhaita ellei paras. Myös Jeeves on erittäin hyvä. Ja Young ones. Ja bottom.

Amerikkalaisista Frasier tai senderos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä kaikki näyttelijät ovat mukana näissä uusissa jaksoissa? Mielestäni uusia ei edes kannata tehdä jos mukana eivät ole Frasier, Niles, Daphne ja Roz.

Kelseyltähän on tulossa uusi sarja Alec Baldwinin kanssa.

RIP John Mahoney, Moose ja Enzo. Toitte paljon iloa maailmaan.

Alec Baldwin, siinä on äijä jota en voi sietää! Vaimonsa on seinähullu!

🥒 how you say cucumber😉

Vierailija
64/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on katsonut komediaa 70-lvun lopulta tähän päivään, niin kyllä löytää paljon hyvää. Nykykomedia on kauhean (itse)sensuurin vallassa, ikävä kyllä. Katsokaa 70- ja 80-luvun komediaa, niin ymmärrätte.

"Unnecessary Force Force" (löytyykö keltään klippiä, olen kauan etsinyt)

Vierailija
65/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, Musta Kyy on.

Englantilaisista komedioista parhaita ellei paras. Myös Jeeves on erittäin hyvä. Ja Young ones. Ja bottom.

Hugh Laurie Housena on yksi mun suurin julkkisihastus ikikinä! Ehkäpä Hugh Grant vuosituhannen vaihteessa vielä suurempi. Ja sitten oli OZ:in Ryan O'Reilly. Ja tietty Dexter.

Vierailija
66/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on katsonut komediaa 70-lvun lopulta tähän päivään, niin kyllä löytää paljon hyvää. Nykykomedia on kauhean (itse)sensuurin vallassa, ikävä kyllä. Katsokaa 70- ja 80-luvun komediaa, niin ymmärrätte.

Hymyilyttää koska tämä viesti on kuin suoraan Martin Cranen näppäimistöltä:)

Vierailija
67/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tackar och bockar!

Vierailija
68/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se yksi parhaista. Frendit myös ja Pokka pitää. Ja Huonosti käyttäytyvät miehet.

Frendit nyt on ihan p aska. En voi käsittää miten siitä tuli sellanen ilmiö! Vissiin kun näyttelijät oli nuoria ja nättejä ja media piti heitä pinnalla. Uusisivat välillä telkkarissa Frasierin tai vaikka Seinfeldin Frendien tai Sinkkuelämän sijaan. Taitavat olla liian kalliita sarjoja vielä nykyäänkin uusintakierrokselle.

Seinfeld taisi olla huippu suosittu lähinnä Amerikassa, Frasier maailman laajusemmin. Lopultahan Kelsey veti jopa suurempaa palkkaa kun Jerry. Onhan ainekin Frasieria näytetty uusintana mutta ei todella ole varaa näyttää jatkuvalla syötöllä niinkun Frendejä.

Daphnen näyttelijähän oli lopulta parhaiten palkattu britti näyttelijä Hollywoodissaa.

Vierailija
69/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lempparisarja Arrested Development ja nimenomaan kolme ensimmäistä tuotantokautta, näitä uudempia Netflixille tehtyjä en jaksanut kauaa katsoa. Sellainenkin kuin Happy Endings, tuli joltain kanavalta muutama vuosi sitten, tykkäsin kovasti. 

Pitää lisätä vielä 30 Rock, ei taida vaan sitäkään löytyä mistään suoratoistona.

Will Arnett on heti Charles Barkleyn jälkeen hauskin talkshow vieras ikinä! Willin ääni on kyllä luultavasti maailmaan miehekkäin.

Vierailija
70/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, Musta Kyy on.

Hugh Laurie Housena on yksi mun suurin julkkisihastus ikikinä! Ehkäpä Hugh Grant vuosituhannen vaihteessa vielä suurempi. Ja sitten oli OZ:in Ryan O'Reilly. Ja tietty Dexter.

Voi pojat, Hugh Grant Poika elokuvan aikaan vuonna 2002?😍 Siitä ei mies paljoa parane!

Vierailija
71/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tackar och bockar!

Martin Crane ei puhu Sweden.

Vierailija
72/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Seinfeldin kaikki kaudet mutta jotenkin ei vaan iske. Kramer on kyllä hauska. Frasier kestänyt paljon paremmin aikaa. Itseasiassa paremmin kun mikään muu sarja. Harmi ettei löydy kaikkia kausia suomiteksteillä. Yleensä pystyn katsomaan sarjat ilman tekstejä mutta Frasierissa on paljon niin nokkelaa/nopeaa sanailua että paljon menee ohikin.

Aloin aikoinaan ysärillä teini-iässä käyttämään rahaklippiä nähtyäni Kramenin naureskelevan Jerryn lompakolle.

Ei ollut tämä jakso.

Kohtauksessa Kramer ja Newman nauravat Jerryn lompsalle,

Tuo on.

Vierailija
73/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kramer on junttihuumoria , jossa nauretaan snobeille "älyköille"  . Kaikki niin älykkäät teoriat on lukion ekan luokan filosofiaa .

Vierailija
74/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tuota artikkelia lukee niin mahdollisesti Rozkaan ei ole mukana? 

Onko se sitten spin-offin spin-off, jossa Frasierin elämä jatkuu ja mukaan tulee joku uusi hahmokaarti? En ole kauhean innostunut ajatuksesta.

Eikö hän muuttanut lopussa Chicagoon?

Vierailija
75/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tackar och bockar!

Martin Crane ei puhu Sweden.

Eipä enkkunäyttelijöistä paljon kukaan puhu kuin englantia. Oikeastaan näiden junttien seuraaminen pitäisi lopettaa!

Muuten! Benny Hill oli poikkeus. Kiitos hänelle!

Vierailija
76/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina olemaan yksi lempisarjoistani. Olen tällä hetkellä menossa kakkoskauden puolessa välissä. Frasier on jo huomannut Nilesin ihastuksen, mutta isä Martin ja Daphne eivät tiedä mitään. Rozzin lapsikin tulee vasta joskus myöhemmin.

Vierailija
77/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kramer on junttihuumoria , jossa nauretaan snobeille "älyköille"  . Kaikki niin älykkäät teoriat on lukion ekan luokan filosofiaa .

Täh?!

Siis Seinfeldin Kramer?

Vierailija
78/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sääli miten Kramerin näyttelijän ura päättyi yhdessä yössä:(

Vierailija
79/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se yksi parhaista. Frendit myös ja Pokka pitää. Ja Huonosti käyttäytyvät miehet.

Frendit nyt on ihan p aska. En voi käsittää miten siitä tuli sellanen ilmiö! Vissiin kun näyttelijät oli nuoria ja nättejä ja media piti heitä pinnalla. Uusisivat välillä telkkarissa Frasierin tai vaikka Seinfeldin Frendien tai Sinkkuelämän sijaan. Taitavat olla liian kalliita sarjoja vielä nykyäänkin uusintakierrokselle.

Kannatetaan! Seinfeld uusiksi seuraavaksi ja myös Frasier.

Vierailija
80/140 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tuota artikkelia lukee niin mahdollisesti Rozkaan ei ole mukana? 

Onko se sitten spin-offin spin-off, jossa Frasierin elämä jatkuu ja mukaan tulee joku uusi hahmokaarti? En ole kauhean innostunut ajatuksesta.

Frasier onnistui luomaan itsensä uudestaan Cheersin spin-offina uusilla hahmoilla. Jos tekee sen toisen kerran niin se on jo taidetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi