G: Tamppooni vai side?
Kommentit (21)
Always-siteisiin olen mieltynyt, ei ylivuotoja eikä muutenkaan epämiellyttävää oloa.
Tämän onnen tekee mahdolliseksi kierukka. No joo, pikkuhousunsuojaa tarvii pari kertaa vuodessa.
Käytän yötä päivää, sillä mua ällöttää se märkä, " vaippainen" fiilis mikä tulee siteen kanssa. Ja se tulee, vaikka olisi kuinka ohut ja imukykyinen " lätkä" kyseessä.
Kuukuppiakin olen harkinnut, mutta se nyt sitten jäi kun tulin raskaaksi eikä tarvi niitä asioita hetkeen miettiä :)
Pakko kun on niin runsaat menkat, että kaikki super plus tamponitkin tulee läpi ehkä tunnissa.
Lapsensaannissa jännitti varmaan eniten siteiden käyttäminen synnytyksen jälkeen :D
syystä että pieninkin tampponi tuntuu kävellessä (monta kertaa kokeillut) syvemmälle ei mene. Joten pakosta side käytössä. No sen 2 päivää 34 päivän välein kestää kyllä.
Vaihto ei ole ainakaan minulle mikään ongelma, onhan se muutenkin kivempi kulkea " kuivissa" . :-)
Siis: Tampax rules.
Maha turpoaa jo tunnin käytön jälkeen ja korkee niin vietävästi. Siteillä mennään..:/
Kuukuppi pitäisi varmaan joskus koittaa, mutta ei ole saanut aikaiseksi. Onneksi ei ole menkkoja kuin kolmen kuukauden välein:)
Kaikki kertakäyttöiset vaihtoehdot tuntuu TOSI kaukaisilta. Eipähän tarvi pohtia bakteereita tai hiostamista!
Siteitä käytän myös, koska en pysty vielä koko päivää käyttämään kuppia.
Itse tehtynä kierrätysmateriaalista. Ei kutita, hengittää ja on halpaa ja ekologista! Eikä tartte muistella onko siteitä/tamponeja ostettu, olen nimittäin tosi huonomuistinen=)
Olen kuukautisten aikaan yleensä niin kipeä, että tamponi sattuu. Sitä paitsi minua muutenkin vähän ällöttää työntää vanua sisuksiini. Mutta kun tatamilla pitää välillä mellastaa valkeassa puvussa, niin silloin tamponi + side, sillä en halua ottaa riskiä, että yht´äkkiä housuni ovatkin punaiset.
mutta minkämerkkinen kannattaisi tilata? Nyt saisi suositella. Sorry, että tuli tämä vähän ohi aiheen.
Alkuperäiseen vastaan, että ehdottomasti tamponi.
Side vain aivan poikkeustapauksessa.
En halua kulkea tavaroita pillussa.