Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korona jatkuu ensi vuonnakin. Miten olet varautunut, esim. kuinka aiot pärjätä helmikuussa 2022?

Vierailija
10.04.2021 |

Oletko tehnyt jo suunnitelmat vai mennäänkö samoilla suunnitelmilla kuin tähänkin asti?

Itse ajattelin ostaa vähän enemmän painoja kotiin ja ehkä budjetoida pariin hotelliyöhön omassa kaupungissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä kotona istumista! Taloudellisesti tulen pärjäämään (pienet asumiskulut) mutta en kestä kun ei ole harrastuksia, tapaamisia ystävien kanssa, tapahtumia, matkoja, mitään. Iso osa kollegoistakin etätöissä. Yksinasuvana sinkkuna tosi kiva käydä vaan töissä, ruokakaupassa, ja tulla kotiin betonikuutioon istumaan tietokoneen ääressä. Lenkit, netflix, käsityöt, kirjat, nettijooga ei jaksa enää kiinnostaa. Elämästä on tullut yksi apatian suo.

Vierailija
2/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään niin kuin tähänkin asti. Olen yrittänyt elää mahdollisimman normaalisti ja se on onnistunutkin melko hyvin. Tuntuu, että koronahysteerikot elävät jossain rinnakkaistodellisuudessa rajoituksineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa tätä kotona istumista! Taloudellisesti tulen pärjäämään (pienet asumiskulut) mutta en kestä kun ei ole harrastuksia, tapaamisia ystävien kanssa, tapahtumia, matkoja, mitään. Iso osa kollegoistakin etätöissä. Yksinasuvana sinkkuna tosi kiva käydä vaan töissä, ruokakaupassa, ja tulla kotiin betonikuutioon istumaan tietokoneen ääressä. Lenkit, netflix, käsityöt, kirjat, nettijooga ei jaksa enää kiinnostaa. Elämästä on tullut yksi apatian suo.

Niin, joo, kyllä tylsää on!

Sen takia tein avauksen, kun ajattelin, voiko millään helpottaa sitä, että mahdollisesti vielä vuoden päästä joutuu elämään rajoitettua elämää. Ja voisko tehdä jotain listaa, että jo etukäteen keksii jotain.

Vierailija
4/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin nytkin, siis jos terveenä olen =) Painoja on jo kotona ja juuri varattiin hotelliyö miehen kanssa kuukaudeen päähän.

Vierailija
5/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et näe ystäviäsi ulkona? Minä olen nähnyt, vain viime keväänä oli pidempi tauko. 

Vierailija
6/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et näe ystäviäsi ulkona? Minä olen nähnyt, vain viime keväänä oli pidempi tauko. 

Minusta on alusta saakka tuntunut siltä, että ihmiset rajoittavat itse elämäänsä niiltäkin osin, mistä ei ole mitään hyötyä. En ole vielä keksinyt, miten korona leviäisi esimerkiksi ulkoillessa ystävien kanssa. Mahtaako kyseessä olla pelon surkastuttama aivotoiminta vai mistä on kyse?

Vierailija
7/7 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä riittää sekä mulla että puolisolla. Ollaan kuplailtu ystäväperheen kanssa, niin että on joku paikka jossa käydä ja teineilläkin toisistaan irl-ystävä.

Ihmeen hyvin vuosi sujui, mutta kyllä talvi olisi ollut todella ankea ilman tuota alkuvuoden lumi- ja pakkasjaksoa. Keväällä, kesällä ja syksylläkin keksii ulkona vaikka ja mitä tekemistä - ihan vaikka voi ostaa sen take away-ruoab ja syödä puistopiknikkinä. Mutta mitäs teet talvella, jos vain on pilkkopimeää, sataa ja tuulee ja on kylmä? Ennen koronaa tuli etenkin talvisin käytyä uimassa, lämpöjoogassa, leffassa, ravintoloissa, museoissa yms. Nyt kaikki tuollainen on jäänyt pois.

En kuitenkaan valita. Meillä on asiat edelleen tosi hyvin. On perhe, ystäväperhe, okt ja mökki, töitä yms. Monilla on asiat paljon kurjemmin.