Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Nyt pelottaa!!!!:/

Vierailija
14.08.2006 |

Istun makkarissa ja keittiöstä kuuluu kolinaa.... Ensin tippu jotain tiskialtaaseen ja nyt jotain putos lattialle. En uskalla mennä kattoon. Oon yksin kotona.....

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaan: Sä oot unohtanut kissan päälle? Kyllä/Ei?

Vierailija
2/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaan niin pirun herkkä tällasissa asioissa.

Ja rapinaa kuuluu myös. Kyllä siellä keittiössä on joku tai jokin.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on rotta tai hiiri....

Vierailija
4/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pakene ulos ikkunasta ja käy kurkkaamassa keittiön ikkunasta, mikä pitää meteliä. Ei tietysti toimi, jos asut kerrostalossa.

Mutta älä pidä meitä hulluja jännityksessä! Mene mene mene jo katsomaan!!

Vierailija
5/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääniä... varsinkin kun on sillain vähän unessa eikä pysty hallitseen omaa mielikuvitustaan... joko kävit kattoon mitä sielä tapahtu?

Vierailija
6/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aja se kummitus luudalla poijes.. huhuuuuuuu.

Vierailija
7/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:

Mies ja tikku? Mikä juttu?

Eli siis ihan oikeasti sellainen juttu jossa arvuutellaan että mitä on tapahtunut kun aloittaja antaa ainoastaan lopputilanteen.

Vrt. yleisesti tapana AV:ssa aina jättää kertomatta mistä ihmeestä on kyse tyyliin:

ap: Olinko narttu kun jätin miehen?

(Ei kerro että jätti miehen illalla baarin eteen ja toivotti kivaa iltaa)

Vierailija
8/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiössä ja se tippuu yleensä yöllä, tai kun olen yksin kotona. Siitä kuuluu kauhea ääni tietysti, ja säikähdän ihan hirveästi. Yleensä asioille on jokin selitys, esim. sille kun vessaan syttyi itsestään valot - katkaisija on niin tiukka, että se oli jäänyt sellaiseen puoliasentoon ja päätti sitten vähän myöhemmin että on vähän enemmän valot päällä-asennossa =)

Vierailija
9/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olis siinä kyllä ihmettelemistä että miksi mä nyt tollain tein. Eli asun tosiaankin kerrostalossa ja vielä viidennessä kerroksessa.

Ja mun on kyl ihan pakko mennä kohta sinne keittiöön koska ruoka on uunissa ja se pitää ottaa pois.... Oon ihan sekasin. Miks mun pitää olla näin säikky...=/

AP

Vierailija
10/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta meinasin saada paskahalvauksen. Avoin oven varovasti ja joku vilahti jalkojen välistä olkkariin. Siis sillä hetkellähän se näytti ainakin karhun kokoiselta verta janoavalta otukselta joka tietysti hyökkäsi mua kohti. Voi juma että kiljuin. No, nyt meitin olkkarissa on orava. Miten ihmeessä saan sen pois sieltä? Se vaan kyyhöttää nahkatuolin alla. En todellakaan rupea sitä metsästämään. Onneks parvekkeen ovi on auki.

AP

Vierailija
11/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minua nauratti ihan kauheasti viimeisin viestisi...

Vierailija
12/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä näkyy vähän väliä kiipeämässä talon seinillä. Täsä talossa on sellainen röpelöinen kivi sienä. On kuin tehty kiivettäväksi pienille jaloille.

Eli miten saan sen ulos? Olen koittanut hätyytellä muttei liikukkaan mihinkään. Kovin lähelle en mene, puree vielä..

AP

Vierailija
13/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö sen " taakse" , siis ettei se voi perääntyä muualle kuin ovelle?

Vierailija
14/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se on ihan liikkumatta.

AP

Vierailija
15/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vati päälle ja hivutat sieltä alta jonkun levyn ja viet koko komeuden ulos (ei partsille)

Heitä jotain sen taakse, jota se säikähtää ja pysyt itse sen verran kaukana, ettei se enempää säiky sinua.

Vierailija
16/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa purrakin, varo!

Vierailija
17/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen se Sinkkuelämää-jakso, jossa Carrie ja Aidan ovat siellä mökillä. :)

Vierailija
18/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sulle ole pähkinöitä, niin jotain leipää tms.

Vierailija
19/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijalla on orava kämpässä ja tämä hakkaa aiheesta viestiä livenä nettiin (ja sata muuta lukee viestejä tukka pystyssä).

Jätä ikkuna auki ja käy vaikka sauvakävelyllä. Ei se teille pesää tee.

Vierailija
20/20 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä sen huomaa että se pelkää. En haluis saattaa sitä ihan sokin partaalle heittämällä tavaroita ja aiheuttamalla enempää pelättävää. Sitten se ainakin saattaa purra. Noppeesti se pitäis saada kyl ulos talosta kun poika tulee kohta kotio....

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi