Ero miehestä joka petti ja nyt asunnon myynti edessä
Pakko vähän purkaa tätä jonnekkin.
Eli siis melkein kuusi vuotta tuli täyteen miehen kanssa kunnes viimein otin eron.
Mies aloitti nettiseuranhaun kun oltiin seurusteltu kaksi vuotta. No tämä tuli ilmi vasta vuotta myöhemmin mutta asia keskusteltiin läpi ja sovittiin. Kaikki meni hyvin ja mitään epäilyksiä miehen pettämiselle ei ollut pitkään aikaan. No sitten tulin raskaaksi ja vauva syntyi kunnes mies jäi kiinni ihan fyysisestä pettämisestä.
Vauva oli tuolloin alle kaksi kuukautta vanha. No menimme terapiaan ja asioita käsiteltiin kun lapsikin oli niin pieni ja oli vielä rakkautta suhteessa. Saatiin aika hyvin asioita juteltua läpi kunnes 4 kuukautta tuosta asioita sen enempää erittelemättä menneisyys mieheni teoista paljastu.
Hän oli pettänyt minua 2 kertaa raskauden aikana, eli siis yhteensä kolme eri kertaa pettänyt tai ainakin nämä on ne mistä tiedän.
Lisäksi hän oli melkein 4 vuotta hakenut seuraa netistä tyyliin, hei olen varattu mutta haen seksiseuraa.
Tiedän tämän siitä kun olen nähnyt viestejä ja jutellut parinkin naisen kanssa jonka kanssa mieheni tai siis nykyään ex-mieheni on käynyt kirjeen/tekstiviestinvaihtoa.
No ostimme viime vuonna omakotitalon ja luulin silloin kaiken olevan kunnossa ja miehen lopettaneen kaikki epärehellisyytensä. Ja paskat pari kuukautta kauppojen teosta tuli asioita ilmi ja parin kuukauden kuluttua siitä vielä lisää.
Selvisi että mieheni ei ole ikinä, ei ikinä lopettanut sitä seksi/naisseuran hakua netistä ja on myös ihan takuuvarmasti pettänyt useammankin kuin ne kolme kertaa mitä tiedän.
Sulattelin asioita jonkin aikaa ja käytiin vielä terapiassa, mutta otin sitten viimein eron.
Nyt ollaan myymässä sitä taloa ja siitä tulee 15 000 euroa minulle takkiin.
Miehen vanhemmat kun maksavat ex-mieheni ja lapseni isän omasta velkaosuudestaan vapaaksi.
Olen ihan vitun vihainen ja tekisi riehua tai vetää päänsä täyteen tai ihan mitä vaan, mutta pitää pysyä vahvana.
Tämä tarina oli vain opetukseksi niille naisille joiden mies on pettänyt ja vakuuttaa lopettaneensa ym, muuta paskaa. Kyllä ne kuulkaa joskus uudestaan ratkeevat. Kun tekevät kerran, niin tekevät toisenkin. Minä valitettavasti liian myöhään hankkiuduin äijästä eroon.
Kommentit (3)
Olen todella pahoillani!
Mutta miksi jäit 15 000e velkaa??
No koska viime vuonna omakotitalo ostettiin kalliimmalla kun sen voi tällä hetkellä myydä. Jää lainaa jäljelle.
Hinnat kun ovat laskeneet.
mutta elämä on niin paljon helpompaa kahden pienen lapsen kanssa kun mies on apuna. Ja jaettu ilo on kaksinkertainen ilo - jaettu suru puolet pienempi.