Miksi naistenväliset suhteet ovat kasvaneet räjähdysmäisesti?
Julkkisnaiset tulevat jatkuvasti kaapista, nyt Shirley Karvinen Sannin kanssa. Sama tilanne ihan tavisten kanssa, minun tuttavapiiriin on tullut nyt kuusi naisparia ja muutama kavereistakin on ilmoittanut että voisi harrastaa seksiä toisten naisten kanssa. Käytännössä kohta puolet tutuista on kertonut olevansa vähintään bi. Ihan uskomatonta.
Kommentit (48)
Maailma on menossa siihen suuntaan, että naiset tulevat hallitsemaan eli lähtökohtaisesti kaikki miehet ovat tulevaisuudessa betoja. Tämä näkyy jo siinä etteivät miehet pärjää opinnoissa ja työelämässäkin miehille on jäämässä ne varastoduunarin ja rekkakuskin hommat, joita naiset eivät halua tai jaksa tehdä. Tämän takia alfanaaras haluaa myös alfan ja jos mies on sukupuolensa takia jo lähtökohtaisesti beta, niin nainen valitsee naisen. Tämän lisäksi emotionaliset- ja seksitaidot ovat naisilla korkeammat, niin en ihmettele naisparien suurta määrää. Onneksi minun ei ole koskaan tarvinnut ajatella tätä, olen syntymälesbo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi lesboparia joilla on lapsia. Molemmissa toinen onoo ollut aina lesbo ja toinen taas on saanut tarpeekseen huonoista miehistä. On parisuhdeväkivaltaa ja huonoa kohtelua ja huonoa seksiä.
Se kummastuttaa miksei naisista jatkuvasti valittavat miehet pariudu keskenään.
Kaikki eivät halua panna pskaista reikää.
Miehellä on suukin ja yksi turn off nykymiehissä on naisten kannalta se että moni mies on kiinnostunut peräreiån rassauksesta. Se taas ei naista kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sosiaalisesti hyväksyttyä.
Ja myös trendikästä.
Oletko ihan tosissas, että täysin hetero ihminen rupeaa suhteeseen saman sukupuolisen kanssa, "koska se on trendikästä" 😂 Ei todellakaan, vaan nimenomaan syy on siinä, että nykyään on helpompaa ja turvallisempaa olla avoimesti, mitä on, vaikka ei surullista kyllä joka paikassa. Ihan yhtä paljon homoja ja lesboja on aina ollut, mutta nyt asiaa on alettu tuoda enemmän esille ja normalisoimaan, eikä niin iso osa ihmisistä enää salaa suuntautumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi lesboparia joilla on lapsia. Molemmissa toinen onoo ollut aina lesbo ja toinen taas on saanut tarpeekseen huonoista miehistä. On parisuhdeväkivaltaa ja huonoa kohtelua ja huonoa seksiä.
Se kummastuttaa miksei naisista jatkuvasti valittavat miehet pariudu keskenään.
Kaikki eivät halua panna pskaista reikää.
No mutta tosi monet täälläkin haukkuu vaginaa "kusiseksi putkenpätkäksi". Mitä väliä sillä on että onko se kusinen putkenpätkä vai paskainen reikä?
Vierailija kirjoitti:
Maailma on menossa siihen suuntaan, että naiset tulevat hallitsemaan eli lähtökohtaisesti kaikki miehet ovat tulevaisuudessa betoja. Tämä näkyy jo siinä etteivät miehet pärjää opinnoissa ja työelämässäkin miehille on jäämässä ne varastoduunarin ja rekkakuskin hommat, joita naiset eivät halua tai jaksa tehdä. Tämän takia alfanaaras haluaa myös alfan ja jos mies on sukupuolensa takia jo lähtökohtaisesti beta, niin nainen valitsee naisen. Tämän lisäksi emotionaliset- ja seksitaidot ovat naisilla korkeammat, niin en ihmettele naisparien suurta määrää. Onneksi minun ei ole koskaan tarvinnut ajatella tätä, olen syntymälesbo.
Eipä noita jatkuvasti vastaan tule, muuta kuin lehtien palstoilla. Että se suuresta määrästä... Ja jos sinä niitä paljon tapaat, niin mahtaisikohan olla mitään vaikutusta sillä missä piireissä liikut. Prosentuaalisesti määrällinen muutos lienee vielä aika pieni. Mutta hyvä juttu silti, maailma avautuu näin.
Luulen että valtaosa on kokeilijoita. Etenkin nuoret naiset. Mutta joo, omaankin tuttavapiiriin on ilmaantunut viime vuosina naispareja.
Oikeat lesbot erottaa ulkonäöstä ja käytöksestä.
Olen eron jälkeen kokeillut seksiä naisen kanssa. Aluksi tuntui vähän oudolta ja en päässyt oikein tunnelmaan. Kun sitten kuitenkin suljin silmäni ja annoin mennä, niin täytyy sanoa että nainen nuolee paljon paremmin kuin mies. Loppu seksistä menikin sitten vapautuneesti ja naisen kanssa on mahdollisuus saada paljon orgasmeja. Mies kun tulee, niin mielenkiinto loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olen eron jälkeen kokeillut seksiä naisen kanssa. Aluksi tuntui vähän oudolta ja en päässyt oikein tunnelmaan. Kun sitten kuitenkin suljin silmäni ja annoin mennä, niin täytyy sanoa että nainen nuolee paljon paremmin kuin mies. Loppu seksistä menikin sitten vapautuneesti ja naisen kanssa on mahdollisuus saada paljon orgasmeja. Mies kun tulee, niin mielenkiinto loppuu siihen.
Riippuu miehestä. Eli oisiko näin, että ne kokeilijat jotka tuohon lopputulokseen päätyvät, ovat kokeneet siihen asti pettymyksiä miehen / miesten kanssa seksiä harrastaessaan. Sopivamman miehen kanssa tilanne voisi olla toinen. Eri juttu on sitten se, että jos nainen alusta asti on hakenut tai kaivannut jotain sellaista, mitä mies ei voi koskaan tarjota. Ei vain osaa itse tätä hahmottaa, tai itsellensä tunnustaa. Jo se että on valmis kokeilemaan seksiä saman sukupuolen kanssa, kertoo jo jotain ihmisestä itsestään. Tuohon kun kaikista ei vain yksinkertaisesti ole millään, vaikka miten huonoja kokemuksia vastakkaisen kanssa olisikin kertynyt.
Koska miehet on nettipoken pilaamia, ei naiset halua
sellasia ällötyksiä, ja eihän niillä edes ota eteen kun veivattu vehje pilalle
Tämä on pelkästään hyvä suuntaus, saattaa olla jopa Luonnon junailema. Näin saadaan syntyvyys laskuun, ja maapallo voi siten pelastua. Jäljelle jää vain sen verran ja sen laatuista populaatiota, että ihmiskunnan säilyvyys on taattu. Tai sitten Luonto on päättänyt hävittää tämän lajin, liian vaarallisena ekosysteemille.
Naiset ovat keskenään ja miehet ruudulla ähisemässä
Vierailija kirjoitti:
Unohdit vain sen, että jonkun pitäisi nainen elättää ja työtkin tehdä. Nämä kun ei niin vain nsiselta itseltään onnistu. Tulee hiki ja ikävä olo henkisestikin ja sit ollaan saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Eli oisiko näin, että ne kokeilijat jotka tuohon lopputulokseen päätyvät, ovat kokeneet siihen asti pettymyksiä miehen / miesten kanssa seksiä harrastaessaan. Sopivamman miehen kanssa tilanne voisi olla toinen. Eri juttu on sitten se, että jos nainen alusta asti on hakenut tai kaivannut jotain sellaista, mitä mies ei voi koskaan tarjota. Ei vain osaa itse tätä hahmottaa, tai itsellensä tunnustaa. Jo se että on valmis kokeilemaan seksiä saman sukupuolen kanssa, kertoo jo jotain ihmisestä itsestään. Tuohon kun kaikista ei vain yksinkertaisesti ole millään, vaikka miten huonoja kokemuksia vastakkaisen kanssa olisikin kertynyt.
Ainakin ne ketä tiedän jotka ovat vaihtaneet naiseen ovat nimenomaan olleet pettyneitä miehiin ja todenäköisesti olisivat edelleen miehen kanssa jos mies vain olisi ollut oikea. Mutta jos pettyy kerta toisensa jälkeen, niin alkaahan siitä usko loppumaan. Eräskin aika todella kaunis ja fiksu mimmi olisi minun makuuni ja ellen olisi varattu ja olosuhteet olisvat olleet toiset, niin minusta hän olisi saanut hyvän miehen.
Exä totesi suhteen alkuaikoina, että on kyllä pannut useammankin naisen kanssa, mutta silti pitää miehistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit vain sen, että jonkun pitäisi nainen elättää ja työtkin tehdä. Nämä kun ei niin vain nsiselta itseltään onnistu. Tulee hiki ja ikävä olo henkisestikin ja sit ollaan saikulla.
Nyt kyllä sotket miehet naisiin. Naiset tekevät ja kantavat vastuun aina kaikesta, elättävät itsensä eivätkä vedä viinaa kun tuntuu niiin pahalta, sen osaavat miehet. Naiset ovat järki ja toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Pohoojalais ämmä uhoo. Mistä naisille sais toimivat aivot ja lisää voimaa, ettei isäntä ota remmiä ja palauta ruotuun.
Nainen voi tehdä toiselle naisella nuolemiset sormetukset ja dildottamiset ei siihen miestä tarvita ja toinen nainen ymmärtää paremmin naisen ajatusmaailmaa sekä tajuaa nalkuttamatta että kotityöt on tehtävä jos yhdessä asutaan.
No evoluutio korjaa tämänkin oikun pois. Hassuja me ihmiset 😅😅
Lesbopareissakin toinen osapuoli on aina "mies". Lopetin sen radio-ohjelman kuuntelemisen.