Miesystäväni keitti pastaa kuukuppikattilassani
Vietettiin miesystäväni kanssa iltaa minun kämpilläni, saunottiin ja jäin peseytymään ja kuivaamaan hiuksiani saunan jälkeen. keittiössä pöytä oli katettu ja kuukuppikattilassani oli tehty pestopastaa. Miesystävä oli jo ehtinyt sitä syödä mutta minun oli pakko kertoa mikä kattila se on koska en itse halunnut siinä tehtyä pastaa syödä. Se on aika pieni kattila jossa desinfioin kuukuppiani. Miesystävä suuttui ja murjotti loppuillan, hänen mielestään sellainen kattila pitäisi säilyttää kylpyhuoneessa, ei käy sanoin minä. Hirveä riita ihan tyhmästä asiasta, en tiedä miten voisin hyvitellä tällaista vahinkoa?
Kommentit (52)
En ymmärrä haloota? Kuppihan on ollut samassa paikassa kuin miehen kieli, ja samaan naamaan se pastakin katoaa. Ja kuppihan on huuhdeltu ennen kuin se menee keitettäväksi.
Omat astiani on olleet mm. kissan kuppina ja pari lasia kusikuppina virtsatieinfektiotestejä varten. Vesi pesee ja elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paijaa ja pusuttele sitä.
Eiköhän se kohta unohdu...
Kuukuppia vai kattilaa...?
Joo kyllä, just sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kattila oli puhdas ja pesty, mutta se ei lohduttanut miesystävääni, enkä itsekään kyseistä kattilaa muuhun tarkoitukseen käytä. -ap
Olisit vaan syönyt ja ollut hiljaa aiheesta. Jos kerran oli puhdas ja pasta kiehunut niin tuskin siellä mitään pimpsukkapöpöjä majailee.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata uskalla kylässä enää mitään syödä , kuinka moni keittelee eritteitään sisältäviä esineitä ruoanvalmistusastioissa ja pitää sitä ihan ok asiana! Varmasti syötte sitten koiran kupistakin välillä ruokanne...
No jos se koiran kuppi kerran on pesty, niin voisin vaikka syödäkin.
Minä kusen juomalaseihin ja työnnän aterimia perseeseen. Näillä luonani vierailevat naiset sitten syö. Ihan normaalia :)
Miehet, jotka kauhistuu kuukautisista eivät ole yhtään miehekkäitä. En sellaista hienohelmaa huolisi. (Naiset, jotka kauhistuvat kuukautisista ovat toki vielä ihmeellisempiä otuksia)
Puhut tosiaan niin kuin olisit ruikkinut sinne kattilaan päivittäin ja pikkuisen vain vedellä lirutellut enimmät jäljet pois.
Minä olisin vain syönyt ruuan ja sivumennen sanoen huomauttanut, etten yleensä tällä kattilalla kokkaa.
Oma kuppikattilani on tosiaankin kodinhoitohuoneessa, missä muutkin omat hygieniatarvike varastot. Ei siitä kai ruoille ole haittaa jos samassa kattilassa tekee, mutta jos ruuista jää jäämiä niin ne voi haperruttaa kuppia, eikö se näin mene. Muutenkin outoa hygieniajuttuja säilyttää keittiössä. On mulla jotain vanhoja keittiöjuttuja askarteluunkin, en niitäkään säilytä keittiössä vaikka onkin joku haarukka ja kulho kyseessä.
Minunkin hieman ällötti kun vahingossa keitin puuron kattilassa, jota miesystävä käyttää maskien keittämiseen. Kun hän kertoi minulle, sanoin oho ja söin puuron.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kattila oli puhdas ja pesty, mutta se ei lohduttanut miesystävääni, enkä itsekään kyseistä kattilaa muuhun tarkoitukseen käytä. -ap
Miksi? Mitä ihmeen väliä sillä on, vaikka samassa kattilassa keitetään kuukupit? Puhdas se astia on. Itseäni ei olisi moinen liikuttanut tasan tippaakaan. Aivan turhaa hysteriaa.
Hyi olkoon. Oikeasti.