Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nahkahousuihin pukeutuva Elina, 26, sai lapsen, muut äidit pyörittelivät silmiään – ”Ulkonäkö ei kerro mitään siitä, minkälainen äiti on”

Vierailija
09.04.2021 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000007909176.html

Itsestään huolta pitävä saa aina kateutta osakseen niiltä, jotka eivät vaan jaksa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode vissiin omien kilojensa vuoksi poistelee keskusteluita, kun edellinen otsikkoa koskeva hävisi?

Vierailija
2/37 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvitus on jännä juttu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tässäkin tapauksessa kertoo ihan riittävästi.

Vierailija
4/37 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jassoo. Minä luulen että ne muut äidit on vaan katsonut ihaillen, että vau miten tuo on jaksanut laittautua, kun itse ei meinaa jaksaa edes hampaitaan pestä. Mutta epävarmassa päässä ne katseet varmaan tuntuu ikävälle. Itse en ole törmännyt minkäänlaisiin ikäviin katseisiin, vaikka olin nuori ja nuoren näköinen 25v, palauduin nopeasti, olin hoikka ja meikkasin perhekerhoonkin (tosin en mitään paksua pakkelia, semmoisia en harrastanut ikinä). Mutta minulla olikin itsetunto kunnossa, enkä kuvitellut että äidin pitäisi olla jonkun tietyn näköinen.

Vierailija
5/37 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä juttuja tehdään?

Vierailija
6/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakua. Kukaan ei oikeasti ole kiinnittänyt heihin mitään huomiota.

Ainakin yksi jutussa olleista pyrkii julkisuuteen keinolla millä hyvänsä ja tässä taas yksi väylä

Vierailija
7/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lederhoset ovat varmaan tuultapitävät ja vettähylkivät siinä kuin tuulipukukin.

Vierailija
8/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muskarissa kerkesimme käydä kerran. Siellä katseita tuli päästä varpaisiin"

No en ihmettele. Minihame muskarileikeissä on äärimmäisen epäkäytännöllinen. Sinne kannattaa pukeutua ennemmin kuin jumppatuokioon jos ei halua näytellä kannikoitaan perässä konttaavalle 😅

Vierailija
9/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne rakennekynnetkään kauhean kätevät ole kakkapyllyä pestessä ja rasvatessa.

Vierailija
10/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ennemmin kyseessä tilanteeseen sopimaton pukeutuminen? Jos menet lyhyessä nahkahameessa muskariin niin herää kysymys että kuka sen lapsen kanssa leikkii ne muskarileikit?

Vierailija
11/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki yksinhuoltajia? Ainakin yksi on ja epätoivoisesti etsitään uutta miestä ja siksi tälläydytään eikä haluta näyttää äidiltä.

Itsekin olen yksinhuoltaja, mutta miehen etsintä ei ole ykkösprioriteetti, enkä halua miestä, jolle ulkonäkö on tärkeä asia.

Nämä edustavat tätä nykyajan ulkonäkökeskeistä elämää

Vierailija
12/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne rakennekynnetkään kauhean kätevät ole kakkapyllyä pestessä ja rasvatessa.

Eihän sitä pestä vaan pyyhitään puhdistuspyyhkeillä, vesi kuivattaa. Meikit poistetaan myös pyyhkeillä tai misellivedellä.

Vierailija
13/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko ennemmin kyseessä tilanteeseen sopimaton pukeutuminen? Jos menet lyhyessä nahkahameessa muskariin niin herää kysymys että kuka sen lapsen kanssa leikkii ne muskarileikit?

Hame ei estä muskarileikkejä. Verkkarimammat ei vaan tajua..

Vierailija
14/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä pestä vaan pyyhitään puhdistuspyyhkeillä, vesi kuivattaa. Meikit poistetaan myös pyyhkeillä tai misellivedellä.

Onneksi en tiennyt tuota, kun lapset olivat pieniä. Helpolla pääsi, kun lavuaarin alle työnsi pienen pyllyn. Koskaan ei tullut edes ihottumaa.

Vierailija
15/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode vissiin omien kilojensa vuoksi poistelee keskusteluita, kun edellinen otsikkoa koskeva hävisi?

Moden nahkahousuihin tarvittaisiin useamman lehmän vuodat.

Vierailija
16/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tiennyt tuota, kun lapset olivat pieniä. Helpolla pääsi, kun lavuaarin alle työnsi pienen pyllyn. Koskaan ei tullut edes ihottumaa.

Siis ei todellakaan lavuaarin alle, vaan hanan alle. 

Vierailija
17/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what, mä oon 38-vuotias nahkahousu-mamma, hyvin menee!

Vierailija
18/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on samaa mielikuvitusta kuin ne ", näytän paljon ikäistäni nuoremmalta ja kohtaan kateutta joka paikassa ". Ei ketään oikeasti kiinnosta jonkun nahkahousut ja tiukat paidat. Itse kuvittelee joka katseen olevan tuomitseva. Onko tuo "rohkeasti" pukeutuminen huonon itsetunnon peittämistä ja siksi kuvittelee kaikkea negatiivista. Nainen on naiselle susi ja tässä oman sukupuolesta edustajia mollaajat nää kolme "rohkeaa"

Vierailija
19/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
20/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä joku vaate vaikuttaa mihinkään . Alkuasukkaat on isiä ja äitejä vaikka minkälaisissa heinävetimissä tai cowboynaiset. Mikä ihmeen vaaterätti pakkomielle joillain on. Rätti ,Jeesukselta varastettiin vaatteet että niin on rättivammaisia.Juutalainen voi varastaa toiselta vaatteet jumal auta. Kateudesta.