Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nahkahousuihin pukeutuva Elina, 26, sai lapsen, muut äidit pyörittelivät silmiään – ”Ulkonäkö ei kerro mitään siitä, minkälainen äiti on”

Vierailija
09.04.2021 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000007909176.html

Itsestään huolta pitävä saa aina kateutta osakseen niiltä, jotka eivät vaan jaksa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko ennemmin kyseessä tilanteeseen sopimaton pukeutuminen? Jos menet lyhyessä nahkahameessa muskariin niin herää kysymys että kuka sen lapsen kanssa leikkii ne muskarileikit?

Hame ei estä muskarileikkejä. Verkkarimammat ei vaan tajua..

Ei ehkä estä mutta aika rivolta lyhyt hame näyttää vaikka tuossa konttausasennossa. Mutta ehkä nahkahamemamma vetoaa kipeisiin niveliin.

Vierailija
22/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällaisen asian kanssa julkisuuteen pyritään, niin eiköhän se kerro ihmisestä tarpeeksi. Ei tässä mistään vaatteista ole kyse, jotkut vaan niin jaksaavat itseään huijata ja selitellä kuinka tosiaan huono itsetunto onkin yhtäkkiä rohkeutta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku uusi keksintö ip-lehdissä, että tehdään muka-raflaava juttu taviksista ja sitten ilmeisesti haetaan sopivasti julkisuutta himoitsevat esimerkkitapaukset kuvineen kertomaan "miten asiat ovat" :D

Yleensä näitä lukee suu silleen hieman :o ihmetellen. Tässäkin keississä naiset olivat kohdanneet "arvostelua" sillä tavalla, ETTÄ HEITÄ OLI KATSOTTU. Toiset naiset olivat katsoneet heitä. Eli he ovat ajatuksenlukijoita, ei muuta kuin tv-kanavalle kortteja lukemaan ja vakoojiksi, menestys on taattua.

Itse katson usein pidempään jos jollain naisella on jotain ihanaa tai hänellä on jokin kaunis piirre. Olen taiteilija ja ihmiset - sekä muoti - kiinnostavat minua. Myönnän, että myös poikkeavat piirteet ja sellainen friikkiys (superlaiha, lihava, jotenkin erilainen) kiinnostavat minua. Ei niinkään pahassa mielessä, mutta tiedän omaavani sen kamalan kärttyisän vanhan naisen resting bitch face -naaman, joten varmaan minunkin luullaan tuomitsevan näitä ihmisiä.

Voisitteko hankkia itsetunnon ja lakata kuvittelemasta, että tiedätte mitä ihmiset ajattelevat. Tsiisus.

Vierailija
24/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So what, mä oon 38-vuotias nahkahousu-mamma, hyvin menee!

Mä olen 54 v nahkahousut ja hameen omistava mamma, apua. Nää tytöt varmaan katsoo mua vihaisesti.

Vierailija
25/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti miehetkin katsoo pitkään jos joku toinen mies tulee nahkahousuissa salille. Kyse on asianmukaisesta pukeutumisesta, ei tyylistä sinänsä.

Vierailija
26/37 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne mursut tuijottaa, muistan itsekin nuo ajat. En tosin mitään nahkahousuja käyttänyt, mut olen hoikka ja ihan nätti. Pukeudun kivasti.

Moni oli lihava, epäsiisti ja tyyliin miehen vanhoissa verkkareissa näissä perhekerhoissa.

Onneks lapset jo isoja 😁

Vierailija
27/37 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myös synnytyksessä nahkahousut jalassa? Miksei?

Vierailija
28/37 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, olen ensimmäiseni synnyttänyt 2001 ja sitten vielä 2010 -luvulla ja kukaan ei ole minun pukeutumisestani pyöritellyt silmiään. Nyt keksii juttuja. Aina nämä kuvittelee, että joku paheksuu. Keksitty juttu.

Vierailija
29/37 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsiolonsa jotenkin ulkopuoliseksi huolitellusta ja urheilullisessa lookissaan....

Huuto naurua! Onko tuo enää humblebrag

Vierailija
30/37 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa!

Minä, minä, minä, minä, minä, minä ja mun per-se ja voimaantuminen.

Vierailija
31/37 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen kriteerien mukaan lapsiarki on yhtä helvettiä ja vain silloin kuuluu paisua kuin pullataikina ja liikkua joka paikkaa peiruverkkareissa.

Vierailija
32/37 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävät käsivarsitatuoinnit on vissiin se todellinen syy?

Vierailija
33/37 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on ihan tavallisen näköisiä naisia, kukaan ei ollut mitenkään överin tai tyrkyn näköinen. Miksi heitä olisi kukaan mitenkään pitkään katsonut? Luulevatko omassa päässään olevansa jotenkin erityisen upeita ilmestyksiä? Ihan tavismatskua, ei aiheuta minkäänlaisia erityisiä katseita.

Vierailija
34/37 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämähän on ihan tavallisen näköisiä naisia, kukaan ei ollut mitenkään överin tai tyrkyn näköinen. Miksi heitä olisi kukaan mitenkään pitkään katsonut? Luulevatko omassa päässään olevansa jotenkin erityisen upeita ilmestyksiä? Ihan tavismatskua, ei aiheuta minkäänlaisia erityisiä katseita.

Kauneus on katsojan silmässä.

Ihan nättejä nuoria naisia.

Vierailija
35/37 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kertoo joskus ei, ulkonäkö siis.

Jos aina on tiptop niin kyllä sitä miettii onko oma peilikuva tärkeämpi kuin se lapsi.

Vierailija
36/37 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi. Ensimmäisen lapsen saatuani olin varmaankin tuollainen, kuin nuo jutussa esiintyneet epävarmat ja vasta itseään ja äitiyttään etsivät nuoret naiset. Nyt kun ikää on jo 40v, lapsia 4 ja eka lapsenlapsikin on 6kk, on elämänkokemusta, itsetuntoa, tilannetajua ja muuta sellaista kertynyt jo sen verran, että ei ole tarvetta miettiä mitä kukakin minusta ajattelee tai miten katsoo. Eikä ole tarvetta miettiä muiden tekemisiä, vartaloita, vaatteita, ehostuksia, kynsiä, ripsiä. Jokainen eläköön tyylillään.

Vierailija
37/37 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi oi. Ensimmäisen lapsen saatuani olin varmaankin tuollainen, kuin nuo jutussa esiintyneet epävarmat ja vasta itseään ja äitiyttään etsivät nuoret naiset. Nyt kun ikää on jo 40v, lapsia 4 ja eka lapsenlapsikin on 6kk, on elämänkokemusta, itsetuntoa, tilannetajua ja muuta sellaista kertynyt jo sen verran, että ei ole tarvetta miettiä mitä kukakin minusta ajattelee tai miten katsoo. Eikä ole tarvetta miettiä muiden tekemisiä, vartaloita, vaatteita, ehostuksia, kynsiä, ripsiä. Jokainen eläköön tyylillään.

Olet 40 ja eka lapsenlapsi on 6kk?

Teidän suvussa harrastetaan siis teiniraskauksia?