Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilasin ruokaa woltin välityksellä ja tippasin kuskia kympillä

Vierailija
09.04.2021 |

Epäilen ettei kuski saa mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se kuski sanoi että heitä homo woltti. Sen jälkeen dippasin sitä.

Vierailija
22/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä yks tyhmä maalainen kyselee tuosta Woltin systeemistä, että miten se toimii. Tilaatko siis ruuat haluamastasi ruokapaikasta ja sitten kuski hakee ne ja tuo sun luo. Miten iso ( tai pieni) kuskauspalkkio on ? Onko nopeaa ?

Juu, tilaat mitä haluat ja kuski tuo sen sun ovelle. En asu Suomessa, mitä maksaa kuljetus siellä? Täällä meillä n. 1,50e per tilaus.

Mun kaupungissa on etäisyydestä riippuen 1.90-5.90e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpäin on kontaktiton perilletoimitus, ei jää kuski käsi ojossa odottelemaan.

Tästä syystä tilin voi nykyään antaa myös sovelluksen kautta. En halunnut lähteä ulos myrskyyn niin tilasin illallisen kotiin. Ravintolaan on alle 1 km matka, mutta kun ilma on surkea päätin antaa kuskille euron tipin sovelluksen kautta. Yleensä en tippaa, välillä annan 50snt - 1e käteisenä.

Vierailija
24/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaktiton toimitus + sovelluksen kautta tippaaminen on vaan siitä huono, että pitää tipata etukäteen vaikka ei tiedä vielä yhtään miten toimitus sujui. Tosin itsekin kyllä yleensä euron tai hyvänä päivänä jopa kaksi laitan kuskille.

Vierailija
25/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tipatko.

Kohta niiden palkkoja lasketaan ja lopetetaan kokonaan, kun ajatellaan että askakkaat tiopaavat kuitenkin. Moniss ulkomaan ravintoloissa ja muissa palveluissa ainoa palkka on tipit.

Vierailija
26/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tippaan ketä haluan. Usein juuri niitä palveluketjun vähäisimpiä työntekijöitä. Postinkantajia ja pizzakusjeja ja ulkomailla esim. hotellityöntekijöitä, aamiaiskokkeja ja siivoojia. Ilahtuvat aina positiivisesti. Kymppi on kyllä jo aika iso kertatippi, mulle ehkä vitonen on Suomessa maksimi.

Vierailija
27/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Oma palkkani on myös pieni, mutta 1-3e pyrin aina antamaan <3