Mitä kaikkea teette salaa maskin suojassa?
Tuli mieleen kun tänään jammailin bussissa kuulokkeista kuuluvan hyvän biisin tahtiin ja auoin suutani sanojen mukaan jne :D Toivottavasti en ääneen laulanut :D Ei ainakaan kukaan vaikuttanut huomaavan mitään outoa.
Kommentit (38)
En mitään. En edes muista koko maskin olemassa oloa, kun tilanne on niin tavallinen ja tuttu.
Kävelen suu auki 🙈 en tiä Miks ku en on enne maskeja näi tehny.
Saatan näyttää kieltä esim bussikuskille. Olen varmaan myös lievästi tourette-oireinen sillä päästelen itsekseni pitkiä kirosanarimpsuja.
Harjoittelen hymyilemistä. Minulla on ns resting bitch face, ja toisinaan olen yrittänyt väkisin hymyillä ihmistenilmoilla. Nyt harjoittelu on helpompaa.
Ja joo, pidän myös suuta auki ja nyrpistelen nenääni.
Vierailija kirjoitti:
Kävelen suu auki 🙈 en tiä Miks ku en on enne maskeja näi tehny.
Helpompi hengittää ja silmälasit ei mene huuruun.
Yskin sillä minulla on koko ikäni ollut yskää ja varsinkin jos hermostuttaa niin alkaa heti yskityttämään. Kun jollain stressi oireilee pääkipuna tai vatsakipuna niin minulla se tulee yskänä.
Enpä ole tuota miettinyt ennen maskeja enkä nyt. Teen mitä tarvitsee, käyttäydyn normaalisti ja siinä se.
Jotenkin mielisairas aloitus, fokus omassa navassa ja huomiohakuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käytännössä koko ajan suu auki, koska hengittäminen on siten helpompaa. Toivottavasti tajuan sulkea sen siinä vaiheessa julkisilla paikoilla kun maskia ei enää tarvitse käyttää, etten kuljeskele ympäriinsä haavi auki kuin mikäkin tollo.
Naurahdin sun vastaukselle :D
Kiitos, tämä ilahdutti. Olen takunnut teinin kanssa lähes kaikesta tänään ja kiva kuulla, että sentään jonkun mielestä onnistun olemaan hauska :’)
Joitakin kertoja tullut just ja just suulla muodostettua kirosana, äänettömästi tai kuiskausta pienemmällä volyymilla, kun kaupassa tullut hermostunut olo kun tuntunut että ihmiset koikkelehtii tielle. Vika juu itsessäni kun välillä tulee liikaa mietittyä että voivoi en kai ole kenenkään tiellä ja ei kai kukaan minun tiellä ja mites nämä ihmiset täällä menevät.
Teen suuseksiliikkeitä vastaantulijoille.
Olen alkanut käyttämään huulipunaa.
Kärsin tic-oireista, joten maskin alla tulee irvisteltyä ja mutristeltua paljon.
Näytän keskisormea kaikillle vastaantulijoille.
Jos Sijaltainen nousisi.
Kuolaan jos näen naisella trikoiden alla hyvät vitut.
Vaikka suu ei näy niin silmistäsi pystyy kyllä nuokin tulkitsemaan.