Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaisi myydä itsetehtyjä koruja, pitääkö niiden materiaaleista olla kuinka hyvin perillä?

Vierailija
09.04.2021 |

Ajattelin nyt nopeasti kysäistä täältä olisiko kellään tietoa tästä asiasta. Toki, jos oikeasti päättäisin alkaa tekemään koruja myyntitarkoituksessa, perehtyisin asiaan kunnolla. Mutta siis sanotaan, että ostaisin ulkomailta materiaaleja koruihin (esim. metallisia ketjuja, lukkoja, riipuksia ym.) niin pitäisikö minun myyjänä jotenkin tarkastuttaa onko materiaaleissa mahdollisesti jotain haitallisia aineita kuten lyijyä ja nikkeliä. Vai voisinko luottaa siihen tietoon, mitä materiaalien myyjä on tuotteesta kertonut eikä tarvitsisi tehdä mitään omia selvityksiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa ei saa myydä tuotteita joissa on nikkeliä, raskasmetalleja yms.

Jos ostat Kiinasta osia, joissa näitä on ja myyt niistä tehtyjä koruja, niin kyllä sinulla on vastuu.

Vierailija
2/5 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitää itse olla selvillä siitä, mitä se myymäsi tuote oikeasti on. Siinä voi pahimmillaan sortua vaikka laittomuuteen, jos sokeasti luottaa minkä tahansa materiaalivalmistajan antamiin tietoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeaa ei saa myydä hopeana ilman leimoja.

Vierailija
4/5 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta suomalaisesta verkkokaupasta. Itse joskus ostin ja löysin kaupan josta myyjä oli ostanut korutarvikkeita. Hinta oli varmaan huimat 90 prossaa kalliimpi kuin jos teet itse

Vierailija
5/5 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietipä nyt vähän. Jos koruissa on vaikka kannabista (tahallisen kärjistetty esimerkki), niin kukahan mahtaa saada tuomion huumeiden myymisestä sinä vai joku aasialainen materiaalikauppias?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi