Tinder-juttuja! Tulee usein vastaan ja aina menee vasuriin
Profiilit, joilla on kuvassa
-lapsi
-peruukki
-pelleilyilmeitä
-hölmö hattu
-kortsupipo
-pelkkiä maisemakuvia
-meemikuva
-aurinkolasit sisällä
-pelkkiä aurinkolasikuvia
-ei lainkaan kuvaa
-keskisormi pystyssä
-tupakka suussa
-oluttölkki tai tuoppi
Kommentit (38)
Aurinkolasit + kaverikuva kalan kanssa
Kalansaaliit ja moottoripyörät myös
Pahimpia ne joilla kuvia muun kuin oman lapsensa kanssa. "Lapsi ei ole oma ja päätin jakaa hänestä kuvan tänne Tinderiin"
Ja oikealle menee vain jos löytyy:
-Pituus yli 190cm
-Jykevät, symmetriset kasvonpiirteet
-Tumma ja tulinen
-Isot lihakset
-Tatuointeja
Jos yksi puuttuu, alkaa jo epäillyttää. Jos useampi puuttuu, on kyseessä todennäköisesti tylsä kiltti nössö eli ehdottomasti vasuriin!
Oluttölkki on siis turn off, mutta ilmeisesti esim. viinilasi tai skumppa ei? Vai tarkoititko "oluttuopilla" ylipäätään alkoholiin liittyviä kuvia?
Mulla on peruukki päässä yhdessä kuvassa ja olen saanu kehuja mun "hiuksista". Ei miehet tajua että ei se ole oikea.
Olin tinderissä aika lailla samoilla linjoilla. Samoin vasemmalle meni kaikki, joilla profiilitekstinä pelkkiä hymiöitä tai "Ota selvää".
Ei tarvita kuin yksi oikea mätsi. Omani löysin.
Vierailija kirjoitti:
Oluttölkki on siis turn off, mutta ilmeisesti esim. viinilasi tai skumppa ei? Vai tarkoititko "oluttuopilla" ylipäätään alkoholiin liittyviä kuvia?
Minkälaisen ihmisen mielestä on hyvä idea laittaa tinderiin kuva, missä pitelee olut-tölkkiä kädessä? :D
Aloittajan lista lähes täydellinen, mutta nämäkin menee vasemmalle
- miehen kuvissa myös nainen, rekvisiittana ei ilmoitus ryhmäseksistä
- tatskat
- alapääkuvat ilman vaatetta tai hieman muokattu että menee sensuurin läpi
- close up ihokuvat
- moottoriajoneuvot
- kala
-drinkit tai pullot
- pelkkä eläinKuva
-pelkästään vanhoja kuvia
Kortsupipon ja arskat voin hyväksyä
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ne joilla kuvia muun kuin oman lapsensa kanssa. "Lapsi ei ole oma ja päätin jakaa hänestä kuvan tänne Tinderiin"
Joo! Ote keskustelusta erään miehen kanssa, jolla oli kuva itsestään lapsen kanssa..
Minä: Sulla on lapsi/a?
Mies: Eiii. Ei mulla oo. Miten niin?
Mä: No kun sulla on tossa kuva, jossa on lapsi..
Mies: Ai joo se. Se on mun kummipoika. Sori siitä.
Mä: Heippa.
Myös puku päällä olevat miehet vedetään vasuriin ja golffarit 🤮
Sama pätee jos on karseita, tärähtäneitä lähikuvia omasta lärvistä useita.
Tupakka suussa ja 3 hammasta jäljellä on tosi seksikäs...
Tai parannellaan kuvia pehmentäen ryppyjä tai mustavalkokuvia joissa ei rypyt näy.
Ootte perseestä
Laskuvarjohyppykuvat tai muut vastaavat extremejutut.
Olen naimisissa, mutta jos tulisi ero niin olisin yksin. Tuntuu, että kaikki vaan nykyään pettää ja kumppaneita on ollut miehillä vaikka kuinka ja paljon, yök.
Ne, joilla ei ole mitään tekstiä. Eihän siitä ihmisestä saa mitään tietoa.
Sängyssä makuullaan otettu naamakuva. En tiedä mikä siinä niin ärsyttää, mutta jos sellainen on niin todennäköisesti pistän vasemmalle.
aikoinaan piti naamatusten tansseissa päätellä antaako tuo nainen tänään pilluaan, vai pitääkö hakea laveampaa naista. kiva oli sitten vähän puoliväkisin saada kättä housun sisään ja pillu aivan liukas, sitten kun sitä aikansa tiukan reisipuristuksen jälkeen sormeili, avautui reidet jostakin kumman syystä.
kun sormeili kliimaksin pääsi itsekin reisien väliin panemaan.
sen jälkeen oltiin taas hirveän häveliästä. aikaa tähän saatoi mennä aamu viiteen ennekuin pääsi nukkumaan
joskus mietin että miksei sitä voi antaa heti kun kerran mieli tekee niin voisi nukkuakkin pitkään sen jälkeen
Titleist lippis päässä golfkentällä🤮
Oletko rasisti? Mikset tykkää aurinkolasi kuvista????