Muistatko vielä missä olit, kun wtc-tornit räjäytettiin maan tasalle?
Kommentit (92)
Muistan, olin 26-vuotias ex-mieheni mökillä. Katsottiin telkkarista koko tapahtuma.
Miksi kysyt, mulla ei ollut asian kanssa mitään tekemistä, minun ei tarvitse vastata.
En muista, mutta siskoni on sanonut, että katsottiin televisiota kun alkoi ylimääräinen uutislähetys.
Olin rv36+0 esikoista odottaen ja kotona katselin tapahtumia koti-että ulkomaisilta kanavilta.
Oli aika epätodellinen olotila, vauva möyri mahassa samaan aikaan.
Eiköhän tästä joku paska tv ohjelma kohta tehdä
Vierailija kirjoitti:
Muistan, olin 26-vuotias ex-mieheni mökillä. Katsottiin telkkarista koko tapahtuma.
Huomaa, miten AP käytti tekstissään salaliittoteoreetikkojen versiota "räjäytettiin".
Torneja ei räjäyetty, joten et ollut koskaan missään niiden räjäytyshetkellä.
Mitä minuun tulee, niin olin opiskelemassa ja kiltahuoneella, kun lentokoneet törmäsivät torneihin.
Autossa äitini kyydissä, matkalla valokuvaustunnille.
En ollut missään mielikuvitusmaailmassa jossa WTC tornit räjäytettiin.
Olin kylläkin kotona kun niihin törmäsi lentokoneet.
Asuin ulkomailla, ja katsoin telkkarista Oprahia. Yhtäkkiä ruudussa alkoi mennä teksti, että Yhdysvalloissa on kaksi lentokonetta törmännyt toisiinsa, ylimääräinen uutislähetys tulossa. Uutislähetyksessä tiedettiin sitten jo, että ei ne toisiinsa törmänneet. Muistan, että päivä oli tosi aurinkoinen ja kaunis, kirpeä syyspäivä.
Tulin koulusta kotiin ja avasin telkkarin ja ihmetteli loppupäivän sitä. Lisäksi minulle on jäänyt muistikuva, että olisin katsonut ruudusta livekuvaa, jossa oli vasta eka lentsikka mennyt ja että olisin nähnyt toisen menon livenä. Mutta olen jälkikäteen alkanut miettiä, voiko olla näin. Että olisiko se Suomessa muka näytetty livenä jo ennen tokaa konetta? Muistaako kukaan?
Olin hakemassa esikoistani päivähoidosta kun kuuulin 1. koneen törmäyksestä. Kotona seurasin telkusta palavaa tornia kun toinen kone törmäsi toisern torniin.
Tajusin, että kohta romahtaa.
Taas uusi aloitus samasta aiheesta, AP, torneja ei räjäytetty, vaan tuhottiin lentokoneilla.
Kotona Münchenissä. Kuljin talomme kolmen kerroksen väliä kotiaskareita tehden ja seurasin joka kerroksessa televisiosta tapahtumia. TV:n avasin vasta, kun poikani lähetti viestin koulusta, että katso, mitä tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, miten AP käytti tekstissään salaliittoteoreetikkojen versiota "räjäytettiin".
Torneja ei räjäyetty, joten et ollut koskaan missään niiden räjäytyshetkellä.
Mitä minuun tulee, niin olin opiskelemassa ja kiltahuoneella, kun lentokoneet törmäsivät torneihin.
Lentokoneet toki törmäsivät torneihin, mutta pilvenpiirtäjät eivät sorru lentokoneiden osumista. Eivät etenkään samalla tavoin kuin räjäyttäessä. Ja se wtc 7 sortui (räjäytettiin) jopa ilman syytä. Ap
Mulla oli sillon viikon ikänen tuo poju.
Muistan erittäin hyvin. Olin päässyt koulusta ja kutsunut lapsen kummit lapsineen meille. He katsoivat uutislähetystä , kun laitoin meille kahvia ja käskivät katsomaan mitä kauheaa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä syyskuussa arkipäivänä mökillä teit?
Olin edesmenneessä Leppävaaran Maxi-marketissa ruokaostoksilla kun näin auki olevasta TV:stä uutisen. Soitin puolisolleni että mitä he****tiä tapahtuu ja hän vaan äkäisenä vastasi että tee nyt vaan ne ostokset ja tule kotiin!
Myöhemmin on myöntänyt ettei oikein tajunnut tapahtuman dramaattisuutta sillä hetkellä.
En ole koskaan tiennyt missä olin sinä päivänä. Olin päiväkoti-ikäinen ja muista kuulleeni koko torneista vasta joskus vitosluokalla ensimmäisen kerran. :D
Hullujenhuoneella. Muistan kun yritin hoitajille puhua, eivät kuunnelleet, eivät ehkä uskoneet. Toki en mistään räjäytyksistä puhunut.