Mitä tehdä? Rahat loppu
Tili nollilla ja luottokortit tapissa.
Rahaa tulee vasta 14.4.
Kommentit (99)
Ostaako joku oikeasti kirjoja ja pokkareita? -Eri
On ihan totta, että on hölmöläisen hommaa ostaa itse kalliilla ja myydä halvalla eteenpäin tori:ssa ja facekirppiksellä. Siihenhän ne rahat menee.
Rahaa tulee --->Teet ostoksia joihin ei oikeasti olisi varaa---->Myyt ne ostokset epätoivossa pilkkahinnalla eteenpäin---->Olet taas PA ensi kuussa. Ne jotka tekee rahaa tori.fi:ssä toimii juuri päinvastoin. He etsivät halvalla ostettavaa/annettavaa, josta joku muu on halukas maksamaan heitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
On ihan totta, että on hölmöläisen hommaa ostaa itse kalliilla ja myydä halvalla eteenpäin tori:ssa ja facekirppiksellä. Siihenhän ne rahat menee.
Rahaa tulee --->Teet ostoksia joihin ei oikeasti olisi varaa---->Myyt ne ostokset epätoivossa pilkkahinnalla eteenpäin---->Olet taas PA ensi kuussa. Ne jotka tekee rahaa tori.fi:ssä toimii juuri päinvastoin. He etsivät halvalla ostettavaa/annettavaa, josta joku muu on halukas maksamaan heitä enemmän.
Siis kuka täällä on sanonut että ostaa uutena tai kalliilla tavaraa ja sitten paniikissa myy niitä pois? Minä joka ehdotin tavaroiden myyntiä torissa, ostan TODELLA harvoin uutena yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka täällä on sanonut että ostaa uutena tai kalliilla tavaraa ja sitten paniikissa myy niitä pois? Minä joka ehdotin tavaroiden myyntiä torissa, ostan TODELLA harvoin uutena yhtään mitään.
En tarkoittanut, että ne tavarat hankitaan tätä tarkoitusta varten. Vaan että silloin, kun on sitä rahaa tulee shoppailtua. Moni on kertonut myyneensä Arabiaa, Iittalaa, Marimekkoa, puhelimia jne. Arvokkaat merkkituotteet menee kirppiksillä parhaiten kaupaksi. Jos ne on ostettu uutena, täydellä hinnalla, niin myyjä tekee vain tappiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut, että ne tavarat hankitaan tätä tarkoitusta varten. Vaan että silloin, kun on sitä rahaa tulee shoppailtua. Moni on kertonut myyneensä Arabiaa, Iittalaa, Marimekkoa, puhelimia jne. Arvokkaat merkkituotteet menee kirppiksillä parhaiten kaupaksi. Jos ne on ostettu uutena, täydellä hinnalla, niin myyjä tekee vain tappiota.
No minä olen myynyt pahimmassa rahapulassa arabian mukeja jotka olen saanut jab ostanut 10 vuotta sitten, silloin kuin rahatilanne oli ihan eri. Samoin puhelimet jotka olen myynyt, olen saanut äidiltäni vanhan jne. Minulla on viimeksi ollut uusi kaupasta ostettu puhelin vuonna 2013. Samoin lapsella ei ole koskaan ollut uutta puhelinta, mutta uudenveroisia kyllä.
Ruokajakelua on mm. vapaaseurakunnalla ja adventtiseurakunnalla. Myös SPR:llä. Ev lut seurakunnan diakoniatyön kauttakin voi saada apua. Etkö pääsis minnekään töihin ? Tai pimeää työtä esim. lasten-tai koiranhoitajana, siitä jonkin kympin voi tienata. Pullojen keruu ei vielä nyt taida kannattaa, paremmin sitten vapun aikaan.
nämä rahat loppu- märinäketjut ovat rasittavia.
Tossa oli hetki sitten hyvä artikkeli koko seksialasta mistä tässäkin ketjussa on ollut puhetta. Tuurilla nettoat hitosti ja liikaa, huonoimmassa tapauksessa jäät vaille. Nuorille naisille ei huvikseen puhuta koulutuksen merkityksestä. 10/10 muijat loistaa alalla vielä 60-70 vuotiaina loppujen syödessä kävelykeppiään. Toki voi kokeilla sattuuko itse kuulumaan menestyjiin vai häviäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Mene keräämään panttipulloja ja osta halpaa ruokaa, vaikka makaronia.
Onko sinulla mitään myytävää (ja EN puhu etu- enkä takapuolesta)?
Tulin vaan katsomaan milloin tulee eka "kerää pulloja" kommentti. Hetihän se. Oikeesti, luuletteko ettei ap ole tätä miettinyt.
OnlyFans tili pelastaa. Muutaman minuutin pyllistely tuotti ykskaks tuhat seuraajaa ja kai lähti sana kiertämään. Nyt verotonta tiliä tehty kohta 6000 euron edestä.
Mahdollisuutesi työskennellä chat-operaattorina ja ansaita keskimäärin € 300 viikossa on vain muutaman minuutin päässä! Hakemus vie vain muutaman minuutin ja tarvitsemme aina chat-operaattoreita tiimiimme.
https://asiakas-palvelut.com/?ref=adwords&campaign=1402570781&adgroup=1…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai mä voisin jonku kympin heittää jos maksat 14.päivä takas. Laita tilinumero
Ilmoittaudu kassien lahjoittajaksi. Erilaisissa ryhmissä on kysyntää kasseille. Eikä kaikki ole mitään ammattilokkeja. Vein eilen lomaututelle äidille muutaman kassin mistä oli silmiinnähden onnellinen :)
Mitä ihmeen kasseja?! ;D
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan tule ikinä käsittämään, miten tähän tilanteeseen havahtuu aina vasta siinä vaiheessa, kun ne rahat on loppu. Jos tilannetta miettisi vähän aikaisemmin, olisi aikaa tehdäkin jotain asialle.
Tuo "luottokortit tapissa" viittaisi siihen, että säännöllisiä tuloja olisi.
Jossain määrin voin ymmärtää tilanteen "yllätyksellisyyden" jos tulot kovasti vaihtelevat, mutta jos on palkkatulot ja se luottokorttivelka kasvaa toista kuukautta peräkkäin, pitäisi ymmärtää, että tappiinhan se menee... Jo ennen kuin se on siellä...
Vierailija kirjoitti:
Ei, hölmöä tuossa ap:n tapauksessa oli se, että tilanne on päästetty tuohon pisteeseen. Pitkän tähtäimen ratkaisuna on tietysti tuo "suu säkkiä myöden", mutta se ei ratkaise välitöntä ongelmaa. Jos hänellä on jotain rahaksi muutettavaa, mutta sellaista jota ilmankin voi elää, niin se on varmasti ihan hyvä ratkaisu, vaikka siitä "tappiota" tulisikin. Pidetään niitä vaikka oppirahoina. Pikavippi ja oikeastaan mikä tahansa muu lisävelkaantuminen on huono ratkaisu, koska se kaivaa kuoppaa vain syvemmäksi ei nosta siitä pois.
Vierailija kirjoitti:
Sullahan menee paremmin kuin mulla. Mulla euro tilillä ja vika päivä vasta rahaa saan.
Ole huoletta.Mikäli nyky hallitus jatkaa holtittoman rahanjaon sinne tänne.Korkoihin eivät rahat riitä.Eivät raukat edes ymmärrä missä kulkee valtuuksien raja mitä saa tehdä.Unohtaen oman kansan.Ovatko he Suomenkansan edustajia?Muistakaa äänestäjät.Pelkkä keppi ei riitä Suomalaisille.
No jos mistään hyväntekeväisyydestäkään ei ihan oikeasti saa ilmaiseksi mitään syötävää ja kaappisi ovat täydellisen typötyhjät niin tilanne on se että paastoat siihen 14.4. asti. That's it. Ruoka olisi nähdäkseni ainoa todella akuutti tarve kunnes saat lisää rahaa. Oletan että hanasta sentään tulee vettä juotavaksi.
Ja pidä nyt jukoliste tämä tilanne mielessä niin että tulevaisuudessa sulla on aina vähintään kymmenen eukkua varalla jossain sukassa juuri tällaisen hätätilan varalta. Sillä nyt just ja just saa vajaan viikon makaronin, kaurapuuron ja maidon.
T: oikeasti köyhä ollut, viikon ruokabudjetti oli pahimmillaan alle 10 eukkua. Ei koskaan enää!