Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä? Rahat loppu

Vierailija
09.04.2021 |

Tili nollilla ja luottokortit tapissa.
Rahaa tulee vasta 14.4.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy tavaraa tori.fi:ssä tai jossain facekirpparilla jos facessa olet. Niin minäkin teen jos olen persauki

Mitä myytävää sulla yleensä on, oletan että olet ollut persaukinen useammin kuin kerran? Minulla ei ainakaan olisi mitään myytävää.

Eikö mitään? Oletko minimalisti?

No, itse olen myynyt muumimukeja, puhelimia (toimivia tietysti), lasten vanhoja vaatteita, leluja, ratsastuskamppeita, polkupyöriä (omia, ei varastettuja), kirjoja, omia vanhoja vaatteita, kenkiä.

Kaikki on kaupaksi mennyt.

Ei ole mitään mitä myydä. Toki voisin myydä sen ainoan kevättakin tai ainoat tennarit tai ne muutamat vaatekappaleet kaapista.

Arabiaa jne en ole omistanut ikinä.

Ap

Vierailija
22/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tarvitsee rahaa? Viikoksi pitää löytyä ruokaa kaapeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menevät kaupaksi polkupyörät, juoksukamat, älykellot, retkeilytarvikkeet yms. Tosiaan merkkilasi ja -posliini (Iittala, Arabia) kiertää myös aika nopeasti ja edelleen myyvät hyvin ainakin Marimekon vaatteet, kankaat, pöytäliinat, verhot, laukut jne.

Onko sinulla vanhaa kännykkää tai läppäriä, jota et enää käytä?

Vierailija
24/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käyttänyt käteistä taikka debitkorttia.

Elänyt salle sen mihin varaa niin olisi jotain säästössäkin.

Vierailija
25/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy tavaraa tori.fi:ssä tai jossain facekirpparilla jos facessa olet. Niin minäkin teen jos olen persauki

Mitä myytävää sulla yleensä on, oletan että olet ollut persaukinen useammin kuin kerran? Minulla ei ainakaan olisi mitään myytävää.

No, itse olen myynyt muumimukeja, puhelimia (toimivia tietysti), lasten vanhoja vaatteita, leluja, ratsastuskamppeita, polkupyöriä (omia, ei varastettuja), kirjoja, omia vanhoja vaatteita, kenkiä.

En ole minimalisti, olen köyhä. Vaatteet kelpaavat vain lattiaräteiksi kun olen käyttänyt loppuun, vanhoilla puhelimilla ei tee mitään, en vaihda ennen sitä. Pyörääni tarvitsen, yhtään muumimukia ei ole, tai muuta merkkituotetta.

t. Tuo jolta kysyit, en ap kuitenkaan

Vierailija
26/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään mitä myydä. Toki voisin myydä sen ainoan kevättakin tai ainoat tennarit tai ne muutamat vaatekappaleet kaapista.

Arabiaa jne en ole omistanut ikinä.

Ap

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
27/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niele ylpeytesi ja Kysy paikkakuntasi facebook ryhmästä jos joku haluaisi lahjoittaa ruokaa.  Et arvaa miten paljon ihmisillä on kaapeissa ruokaa jota eivät syö vaan se vanhenee vaan siellä. 

Vierailija
28/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäkahvit ryhmään facebookkiin viestiä.

Vierailija
29/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita sähköpostia seurakuntasi diakonille. Ovat kyllä aiheestakin väsyneitä, että heihin otetaan yhteyttä vasta perjantai-iltana, mutta lähetä se sähköposti silti. Seurakunnalla saattaa olla EU-ruoan jakoa, ruoanjakoa tai mahdollisuus saada esim. 10-20 euron kauppalappu.

Vierailija
30/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ikä tähän liittyy?

Ei todellakaan ole mitään. Vaatteet loppunkuluneita. Ei ole merkkitavaroita jne

Facebookissa en ole.

Ap

Vierailija
31/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortti tapissa eikä rahaa tilillä? Mihin kaikkeen rahasi ja luoton olet käyttänyt jos omistat vain kengät, takin ja lumppuja? Myy telkkari, joku huonekalu, matto tms

Vierailija
32/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookkiin liittyminen ei maksa mitään. 

Vierailija
33/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulosi eivät riitä kattamaan menosi? Onko palkan- tai tukienmaksussa viivästys, vai mikä äkillinen meno on niin tärkeä ettei ruokaankaan ole enää varaa?

Vierailija
34/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntaiseurakunta tai vapaaseurakunta lähellä? Niillä voi olla ruokajakelu. Diakoniatyö auttaa myös.

Vierailija
35/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole myytävää omaisuutta tai säästöjä niin eikö sosiaalitoimistosta silloin saa rahaa jos ja kun voit osoittaa että olet kaiken käyttänyt?

Vierailija
36/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin!

Vierailija
37/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta loisiminen ja mene töihin, niin ei tarvitse miettiä!

Vierailija
38/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki,en tajunnutkaan että on nuita kultaharkoja kellarissa muute vaa lojumassa.

Vierailija
39/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ikä tähän liittyy?

Ei todellakaan ole mitään. Vaatteet loppunkuluneita. Ei ole merkkitavaroita jne

Facebookissa en ole.

Ap

Onko vinyylilevyjä, kirjoja, koruja, astioita, verhoja tai urheilutarvikkeita? Ihmiset ostavat mitä ihmeellisempiä juttua.

Itse olen myynyt nettikirpparilla esim. muffinssikoneen, voileipägrillin, tauluja, suihkuverhon, lampun ym.

Vierailija
40/99 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä vinkki,en tajunnutkaan että on nuita kultaharkoja kellarissa muute vaa lojumassa.

Ei tarvitse olla mitään arvokasta, itse myin juuri 1000 palan palapelin, suihkuverhon, Nanson trikoopaidan, hömppäkirjoja ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan