Onko Ano Turtiaisen äänestäjiä palstalla?
Kommentit (8)
Oletko yllättynyt Anon sujuvasta kirjoitustaidosta joka on täysin vastakkainen suhteessa hänen suulliseen kykyynsä?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi. En odottanut häneltä mitään, vaan äänestin häntä saadakseni persun eduakuntaan. Vaalipiirissäni oli monta itselleni sopivampaa persuehdokastakin, mutta laskeskelin heidän pääsevän läpi ilman minun ääntänikin. Ja pääsiväthän he.
Ano kuitenkin vastustaa järjettömiä koronarajoitustoimenpiteitä, joten olen saanut häntä äänestämällä enemmän kuin olin osannut toivoakaan. Tästä syystä annan hänelle uudelleenkin ääneni.
Ano aikoo jäädä eläkkeelle tämän kauden jälkeen. Se on hienompaa kuin että istuva kansanedustaja saa sata ääntä.
Äänestin Halla-Ahoa.
Hän potkii pellet pois, toisin kuin vihreät esim. Haavisto.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Halla-Ahoa.
Hän potkii pellet pois, toisin kuin vihreät esim. Haavisto.
Tuotako avauksessa kysyttiin?
En ole koskaan äänestänyt mutta seuraavaksi voisin äänestää.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan äänestänyt mutta seuraavaksi voisin äänestää.
Rakastettava könsikäs vetää puoleensa kaikki lasten pahoinpitelystä kiihottuvat.
Täällä yksi. En odottanut häneltä mitään, vaan äänestin häntä saadakseni persun eduakuntaan. Vaalipiirissäni oli monta itselleni sopivampaa persuehdokastakin, mutta laskeskelin heidän pääsevän läpi ilman minun ääntänikin. Ja pääsiväthän he.
Ano kuitenkin vastustaa järjettömiä koronarajoitustoimenpiteitä, joten olen saanut häntä äänestämällä enemmän kuin olin osannut toivoakaan. Tästä syystä annan hänelle uudelleenkin ääneni.