Minkä ikäiseksi arvoit minut?
21 vuotta naimisissa, jota ennen 2 vuotta seurustelua.
Lapset 20v, 18v ja 16v (omia, biologisia, puolison kanssa yhteisiä kaikki).
Olen koulutukseltani maisteri, samoin puolisoni. Kumpikin vakituisessa työpaikassa.
Omistamme rivitaloasunnon (juuri arvioitu pankkia varten 450 000 euron arvoiseksi) ja kesämökin (sekin arvioitu, 120 000 euroa tontteineen). Pienten rahasto- ja osakeomistusten (joku 15 000 euroa yhteensä) ei muuta omaisuutta.
Ei olla saatu perintöjä, lottovoittoja, eikä menty alaikäisinä naimisiin. Ollaan keskituloisia.
Lähimmäs arvannut saa virtuaalisen papukaijamerkin ja pillimehun.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi rivitalosta 450000€
Hienoa, olet ymmärtänyt mitä kysyttiin.
Ikivanha näin parikymppisen silmin.
Olet 48 v mutta näytät just ja just 60 vuotiaalta, et yhtään alle. Nimittäin tunnen sinut.
Arvoin sinut 25-vuotiaaksi. Jokeria en ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Olet 48 v mutta näytät just ja just 60 vuotiaalta, et yhtään alle. Nimittäin tunnen sinut.
Tämä on kyllä totta. En näytä ollenkaan nuorelta, edes viiskymppiseltä. Olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta. Muistan jo teini-ikäisenä joutuneeni näyttämään passia, että sain lapsialennuksen jostain lipusta.
Kyse olikin siitä, mitä on "saavuttanut" tähän ikään mennessä, ei ulkonäöstä.
ap
Ap jo vastasi, mutta olisin tullut kertomaan oman ikäni: 52 v. Olisin voinut kirjoittaa aloituksen, mitä nyt noita pienempiä lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. En näytä ollenkaan nuorelta, edes viiskymppiseltä. Olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta. Muistan jo teini-ikäisenä joutuneeni näyttämään passia, että sain lapsialennuksen jostain lipusta.
ap
Sanotko sinä tuota saavutukseksi? Normi pienituloisen kituuttamista. Säälittävää!
Uskottavuus kaatui viimeistään tuohon: "arvioitu pankkia varten."