Minkä ikäiseksi arvoit minut?
21 vuotta naimisissa, jota ennen 2 vuotta seurustelua.
Lapset 20v, 18v ja 16v (omia, biologisia, puolison kanssa yhteisiä kaikki).
Olen koulutukseltani maisteri, samoin puolisoni. Kumpikin vakituisessa työpaikassa.
Omistamme rivitaloasunnon (juuri arvioitu pankkia varten 450 000 euron arvoiseksi) ja kesämökin (sekin arvioitu, 120 000 euroa tontteineen). Pienten rahasto- ja osakeomistusten (joku 15 000 euroa yhteensä) ei muuta omaisuutta.
Ei olla saatu perintöjä, lottovoittoja, eikä menty alaikäisinä naimisiin. Ollaan keskituloisia.
Lähimmäs arvannut saa virtuaalisen papukaijamerkin ja pillimehun.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi rivitalosta 450000€
Hienoa, olet ymmärtänyt mitä kysyttiin.
Ikivanha näin parikymppisen silmin.
Olet 48 v mutta näytät just ja just 60 vuotiaalta, et yhtään alle. Nimittäin tunnen sinut.
Arvoin sinut 25-vuotiaaksi. Jokeria en ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Olet 48 v mutta näytät just ja just 60 vuotiaalta, et yhtään alle. Nimittäin tunnen sinut.
Tämä on kyllä totta. En näytä ollenkaan nuorelta, edes viiskymppiseltä. Olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta. Muistan jo teini-ikäisenä joutuneeni näyttämään passia, että sain lapsialennuksen jostain lipusta.
Kyse olikin siitä, mitä on "saavuttanut" tähän ikään mennessä, ei ulkonäöstä.
ap
Ap jo vastasi, mutta olisin tullut kertomaan oman ikäni: 52 v. Olisin voinut kirjoittaa aloituksen, mitä nyt noita pienempiä lapsia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä totta. En näytä ollenkaan nuorelta, edes viiskymppiseltä. Olen aina näyttänyt ikäistäni vanhemmalta. Muistan jo teini-ikäisenä joutuneeni näyttämään passia, että sain lapsialennuksen jostain lipusta.
ap
Sanotko sinä tuota saavutukseksi? Normi pienituloisen kituuttamista. Säälittävää!
Uskottavuus kaatui viimeistään tuohon: "arvioitu pankkia varten."
On ihan normaalia tehdä jonkinlaista välitilinpäätöstä elämästään kun täyttää 50. Aika rahapainotteinen tosin on aloittajan lista. Itse listaisin kyllä ihan toisenlaisia asioita, mutta kukin tavallaan. Hyvää syntymäpäivää, ap, huomenna. Toivottavasti olet onnellinen. Rahahan ei sitä aina takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, yks nolla lirahtanut liikaa rt:hen, mutta sattuuhan sitä.
Meillä on rivarikämppä Tammisalossa ja tuolla summalla saa meidän kämpästä vähän reilu puolet maksettua.
Huijaaminen on nykyään kovin yleistä.
Köyhät ei ymmärrä, että aina rinnalle tulee se isompi vene vaikka luulet omistavasi sen isoimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä sinä sitten olet saavuttanut?
Onpas täällä vihaisen oloisia kommentteja. Jokainen elää tyylillään.
Olen itse 38v ja on omakotitalo (arvioitu 500 000e arvo), naimisissa, 2 lasta, haaveissa vielä kolmas, 2 korkeakoulututkintoa, oma yritys joka menestyy kivasti (nettotulot noin 5000-7000e kk kuukaudesta riippuen). Mökki on myös mutta perheeni. Kaksi sijoituskämppää joista lainaa jäljellä. Toki olen vähempi aikaa ollut naimisissa ja lapsetkin pienempiä kuin ap:llä. Olen tyytyväinen elämääni ja tehnyt tavotteita joita saavuttanutkin. Kaikilla on omat unelmansa. Muiden tavoitteet ja saavutukset ei ole minulta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi rivitalosta 450000€
Hienoa, olet ymmärtänyt mitä kysyttiin.
Olen ymmärtänyt mitä alleviivattiin ;)
Huonosti piilotetettua itsekorostusta?