Minkä ikäiseksi arvoit minut?
21 vuotta naimisissa, jota ennen 2 vuotta seurustelua.
Lapset 20v, 18v ja 16v (omia, biologisia, puolison kanssa yhteisiä kaikki).
Olen koulutukseltani maisteri, samoin puolisoni. Kumpikin vakituisessa työpaikassa.
Omistamme rivitaloasunnon (juuri arvioitu pankkia varten 450 000 euron arvoiseksi) ja kesämökin (sekin arvioitu, 120 000 euroa tontteineen). Pienten rahasto- ja osakeomistusten (joku 15 000 euroa yhteensä) ei muuta omaisuutta.
Ei olla saatu perintöjä, lottovoittoja, eikä menty alaikäisinä naimisiin. Ollaan keskituloisia.
Lähimmäs arvannut saa virtuaalisen papukaijamerkin ja pillimehun.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
38v.
Jos naimisissa jo 21v, eikä alaikäisenä olla menty naimisiin, niin..
ap
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksaisi rivitalosta 450000€
No en minäkään, ellei olisi pakko :D
Helsingissä kolmen lapsen perheen kanssa ei kerrostalokaksioon mahdu. Ei Helsingistä saa oikein mitään kunnollista halvemmallakaan.
ap
Kuulostat ihan minun harrastuskaverilta. Hän taisi olla syntynyt -73. Eli 48v?
Sulla mennyt elämässä asiat hyvin, mutta ihan rehellisesti.. Ei kiinnosta 😊
15 joka kirjoittaa ainetta päästäkseen yhteishaussa ensi vuonna lähihoitajakouluun,hakee täältä kokemuksia
:D
Täytän huomenna 50v. Olen mielestäni niin perusviiskymppinen ihminen kuin olla ja voi. Jostain syystä tosi monet silti kommentoivat, että olen jotenkin "nuorena" saavuttanut paljon. Mielestäni en. Ihan normaaliin aikatauluun opiskeltu, seurusteltu, menty naimisiin, saatu lapset, menty töihin jne. En näe mitään erikoista iässäni.
Jos olisin 10v nuorempi tai 10v vanhempi, niin ymmärtäisin ihmettelyn. Kuusikymppisellä 16v on jo aika harvinaista. Samoin nelikymppisellä kaikki luettelemani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hups, yks nolla lirahtanut liikaa rt:hen, mutta sattuuhan sitä.
Meillä on rivarikämppä Tammisalossa ja tuolla summalla saa meidän kämpästä vähän reilu puolet maksettua.
Vierailija kirjoitti:
Täytän huomenna 50v. Olen mielestäni niin perusviiskymppinen ihminen kuin olla ja voi. Jostain syystä tosi monet silti kommentoivat, että olen jotenkin "nuorena" saavuttanut paljon. Mielestäni en. Ihan normaaliin aikatauluun opiskeltu, seurusteltu, menty naimisiin, saatu lapset, menty töihin jne. En näe mitään erikoista iässäni.
Jos olisin 10v nuorempi tai 10v vanhempi, niin ymmärtäisin ihmettelyn. Kuusikymppisellä 16v on jo aika harvinaista. Samoin nelikymppisellä kaikki luettelemani.
ap
ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, yks nolla lirahtanut liikaa rt:hen, mutta sattuuhan sitä.
Meillä on rivarikämppä Tammisalossa ja tuolla summalla saa meidän kämpästä vähän reilu puolet maksettua.
Huijaaminen on nykyään kovin yleistä.
38v.