Voi jumalauta että menee hermo tuuletusparvekkrella tupakalla ramppaamiseen
Ja isännöitsijä vahvisti, että taloyhtiössä oikeina sovittu, että erillinen siivooja käy natsakupit tyhjentämässä.
Aarghhh, ikäänkuin olisi niinkuin päällimmäinen onqgelma natsakuppi. Ei jatkuva oven räime x 50, kailotus käytävässä ja kesällä ikkunoista leijuva savu.
Ei tässä sittrn muuta kuin muuttoa puuhaamaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Morjens vaan, vihdoinkin moisesta kyttääjästä ja niposta päästään terveisin naapurisi.
Toivottavasti et joudu pian itse muuttamaan, suurin osa taloyhtiöistä Helsingissä on kieltänyt parvekeröökaamisen.
Tämä viimeinen on joku viimeinen Kallion kusipäävassarilinnake, josta olisi pitänyt nostaa kytkintå jo pari vuotta sitten.
Pihalle tupakoiti katos tuhkiksineen ja kielto parvekkeella tupakointiin mutta aina kun moisia kuluja taloyhtiölle tulee niin metakka alkaa, hyvä että eivät sentään sisällä kisko.
Minulla oli sama ongelma vanhassa asunnossa, tämä uneton ketjupolttaja asui vielä vastapäisessä asunnossa joten kuulin miten räiskäisi oven auki, tömisteli portaat kerrosta alemmas ja kohta takaisin. Ja sitten uudestaan puolen tunnin päästä!
Joo seuraavassa asunnossa katson hyvin tarkkaan, ettå tupakointikielto parvekkeilla voimassa (niinkuin yleensä onkin).
Alko vtuttamaan koko kerrostalo-omistusasuminen. Hirveä raha kiinni tämmösen pskaporukan paskoissa parvekeperiaatteissa.
Kun röökimuija muutti pari vuotta sitten, niin oletin, ettå käy silloin tällöin viikonloppupullon kyytipojaksi vetåmässä sauhut - ja se olisi ollut minulle täysin okei, sanoinkin, että kaikin mokomin, itsekin joskus kävin ennen baari-iltoja
Mutta tilanne on kehittynyt niin, että muija yståvättärineen käy joka ikinen päivä 06:30-23.30 aikana noin 50 kertaa liioittelematta röökillä klop klop klonks rämin. Ja muistaa ohessa tarkistaa kysymällä aina, olenko töihin menossa tai olenko töistä tulossa.
Eikå mitään voi tehdä. Isännöitsijän peruste, että maksettu siivooja kyllä hoitaa natsat.
Joo, se on seuraavaksi jokin kiva vuokra-asunto, mieluiten lyhyeksi ajaksi kerrallaan. Maksakoon mitä maksaa.
Ap
Mua taas vituttaa tollaset AP:n kaltaiset kermaperseet, joilla ei ole koskaan ollut mitään oikeita ongelmia. Pitää sitten kitistä turhasta.
Tupakki on epäterveellistä. Ja rahaa menee taivaan tuuliin.
Vierailija kirjoitti:
Mua taas vituttaa tollaset AP:n kaltaiset kermaperseet, joilla ei ole koskaan ollut mitään oikeita ongelmia. Pitää sitten kitistä turhasta.
Toivottavast keuhkosyöpä korjaa sinut pian, tai korona tappasee. 😂😅
No vähemmän se melu haittaa kuin haju makuuhuoneessa?
Vierailija kirjoitti:
Tupakki on epäterveellistä. Ja rahaa menee taivaan tuuliin.
No o sinä, että ne vähäjärkiset nistit osaa ajatella? Elättejä ne on kaikki!
Tupakka on ihan laillinen nautintoaine jota saa kayttää kyttääjistä huolimatta miten haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavast keuhkosyöpä korjaa sinut pian, tai korona tappasee. 😂😅
👍🏻👍🏻👍🏻
Tupakoivat ihmiset haisevat pahalta. Iho ja vaatteet.
Niinpä niin. Röökaajat saavat tuprutella ihan surutta ja toiset joutuvat kulkemaan naamarit päällä viruksen pelossa. Minä sanon, että niin kauan kun joudun vastentahtoisesti tappamaan hitaasti itseäni tupakoimalla passiivisesti - kiitos joka nurkalla ja kongissa sauhuttelevien tervakeuhkojen - on ihan turha tulla paasaamaan maskista yhtään mitään.
Savuton Suomi kiitos nyt ja heti!!
Vierailija kirjoitti:
No vähemmän se melu haittaa kuin haju makuuhuoneessa?
Ei kai tupakoitsijaa voi tupakanhaju haitata?
Tupakoinnin sijaan lue kirjaa mielen tyyneydestä.
Kun asuin Kalliossa niin meillä oli kyllä kielletty tupakointi tuuletuspartsilla. Eikö teillä voisi tehdä samoin? Siis jos siinä on ikkunoita heti vieressä niin savu tulee sisälle asuntoon.
Etkö voisi ehdottaa että pihalle tupakkapaikka? Tosin se ravaaminen rapussa ei silti lopu.
Eikö jun tit vaan vois lopettaa röökaamista. Rahat ja terveys menee ja niin vanhanaikaista.
Kesä heinä elokuu vois olla tupakointikielto kun ikkunoista on pakko tuulettaa. Muuten senkun vetää talvipakkasella.
Morjens vaan, vihdoinkin moisesta kyttääjästä ja niposta päästään terveisin naapurisi.