Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin kanssa seksistä puhuminen monelle hankalaa

Vierailija
08.04.2021 |

Yllättävin tulos oli 25-44-vuotiaiden kohdalla: keskimäärin viidesosa heistä kokee kumppanin kanssa seksistä keskustelun vaivaannuttavana.

https://www.epressi.com/tiedotteet/terveys/kyselytutkimus-suomalaisten-…

Kumppanin kanssa seksistä puhuminen monelle hankalaa

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikean ihmisen kanssa. Vähän taidettu liioitella, jos vain viidennes ei puhu. Tai sitten on puhumista ja puhumista todellisista toiveista.

Vierailija
2/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa nyt ihmeessä toisillenne. Mekin oltiin aivan liian kauan hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni puhuisin enemmän seksistä, mutta vaimo ärsyyntyy helposti näistä aiheista.

Vierailija
4/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46v mies ja minun on aina ollut vaikea puhua seksistä selvinpäin. Onneksi alkoholi on keksitty.

Vierailija
5/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on ollut aina helppo puhua seksiin liittyvistä asioista kuten toiveistani ja fantasioistani. Ja olen aina ollut halukas kuulemaan partnerini ajatuksia em. asioiden tiimoilta.

Nykyinen avovaimoni taitaa olla toista maata: kun olemme jutelleet, hänen mukaansa hänellä ei ole seksifantasioita! Minun on vaikea uskoa, että tämä pitää paikkansa. Vähän kuin joku kertoisi, ettei koskaan ole nähnyt unia. On kai sellaistakin...

Vierailija
6/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pitkäaikaisen suhteen päätyttyä, päätin että kolmas ei edes ala ennenkuin näistä asioista on puhuttu ja voi puhua jatkossakin. Niinpä sitten puhuttiin toiveista, haluista ja fantasioista ennen ensimmäistä seksikertaa. En ole katunut enkä usko että puolisokaan, sillä hän on myöntänyt että kaikki hänen villeimmätkin toiveensa ovat toteutuneet.

Vierailija
7/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden pitkäaikaisen suhteen päätyttyä, päätin että kolmas ei edes ala ennenkuin näistä asioista on puhuttu ja voi puhua jatkossakin. Niinpä sitten puhuttiin toiveista, haluista ja fantasioista ennen ensimmäistä seksikertaa. En ole katunut enkä usko että puolisokaan, sillä hän on myöntänyt että kaikki hänen villeimmätkin toiveensa ovat toteutuneet.

Mitkä nämä toiveet, halut ja fantasiat ovat miehelläsi kuin hänen villeimmätkin fantasiat ovat toteutuneet?

Vierailija
8/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on helppo puhua, mies vaikenee ja stressaantuu.

Vierailija
9/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on helppo puhua, mies vaikenee ja stressaantuu.

Oletko kokeillut hyväillä miestäsi eroottisesti samalla kysyen että tuntuuko fantasiasi hyvältä hänen mielestä?

Vierailija
10/28 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös oli kun aloitettiin 20 vuoden jälkeen asioista puhuminen ja otettiin mukaan lelut. Ihan teinihommaa taas 😍

Vierailija
11/28 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minun on helpompi puhua seksistä. Puolisolle se tuntuu todella vaikealta aiheelta. Tosin olen muutenkin aina halukas ja into pinkeenä jos seksistä kysymys. M50

Vierailija
12/28 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa monta kertaa osakseen vain ns. Juu juu juttuja tai pientä turhautumista kun puhut asiista niinnvaikea siinä on avoinuutta pitää yllä ja kertoa toiveistaan.

Vierailija
13/28 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet sitä mieltä, että hankalaa. WTF?!

Vierailija
14/28 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä nämä toiveet, halut ja fantasiat ovat miehelläsi kuin hänen villeimmätkin fantasiat ovat toteutuneet?

No niitä on paljon, mutta tässä nyt muutama:

- Vaimo "alistettuna" kotona. Eli minä pukeutuneena seksikkääseen asuun (on hankittu sisäkön asu) koko päiväksi. Teen normaalisti kotihommia, mutta mies saa pyytää seksuaalisia palveluita milloin vain ja minun on toteutettava ne.

- Etäohjattava vibra sisälläni julkisella paikalla ja kaukosäädin miehelläni.

- Mieheni sidottuna sänkyyn, jolloin saan tehdä hänelle mitä haluan (minä dominana)

- Minä sidottuna, jolloin mieheni saa tehdä minulle mitä haluaa

- Seksiä julkisella paikalla

Pissa-kakka ja kolmaspyörä leikkeihin en olisi suostunut, mutta niitä ei onneksi ollut. Näistä osa on ollut minunkin toivelistallani ja itselläni se lista vasta pitkä onkin

Kirjoittelimme kerran nuo kaikki lappusille ja laitoimme purkkiin. Sieltä nostelimme sokkona lappuja ja sovimme niiden toteutuksesta. Osaan tarvittiin hankintoja ja osa tosiaan kesti koko päivän, jolloinntoteutus piti jättää viikonlopulle.

Vierailija
15/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Vaimo "alistettuna" kotona. Eli minä pukeutuneena seksikkääseen asuun (on hankittu sisäkön asu) koko päiväksi. Teen normaalisti kotihommia, mutta mies saa pyytää seksuaalisia palveluita milloin vain ja minun on toteutettava ne.

- Mieheni sidottuna sänkyyn, jolloin saan tehdä hänelle mitä haluan (minä dominana)

Pissa-kakka ja kolmaspyörä leikkeihin en olisi suostunut, mutta niitä ei onneksi ollut. Näistä osa on ollut minunkin toivelistallani ja itselläni se lista vasta pitkä onkin

Kirjoittelimme kerran nuo kaikki lappusille ja laitoimme purkkiin. Sieltä nostelimme sokkona lappuja ja sovimme niiden toteutuksesta. Osaan tarvittiin hankintoja ja osa tosiaan kesti koko päivän, jolloinntoteutus piti jättää viikonlopulle.

Saatko sinä nautintoa kuin toteutat miehesi villeimmän ja kolmannen seksifantasian?

Minulle ei ole yhtään tuollaisia muutamia seksifantasioita ja olen utelias kumminkin sen osalta koska minua kiihottaa suunnattomasti ja toisinaan ei yhtään vaikka olen kiinnostunut ja haluaisin tutkia mistä sellainen kiinnostus tulee.

Vierailija
16/28 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko sinä nautintoa kuin toteutat miehesi villeimmän ja kolmannen seksifantasian?

Minulle ei ole yhtään tuollaisia muutamia seksifantasioita ja olen utelias kumminkin sen osalta koska minua kiihottaa suunnattomasti ja toisinaan ei yhtään vaikka olen kiinnostunut ja haluaisin tutkia mistä sellainen kiinnostus tulee.

Nautin useimmiten enemmän siitä kuin toisesta, eli että minä sitoisin mieheni......,mutta välillä jostain syystä haluankin itse "valtiuden" ja en todellakaan tiedä mistä ja miksi näin on välillä. Yhtä nautinnolliselta tuo juuri sillä kerralla tuntuu. Ja kyllä se tosiaan 9 kertaa kymkenestä menee niin että minä olen sidottuna. Käytännössä se on kuukautisten aikaan, kun itse en sisääni mitään halua, niin että ehdotan kunnollista nautintoa miehelleni, jolloin kiinnitän hänet ja homma hoituu käsin ja suihinotolla + tietty käytetään lisäksi väriseviä leluja. Ja kyllä....nautin myös tästä, vaikka itse jäänkin ilman orgasmeja näillä kerroilla.

Vierailija
17/28 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet sitä mieltä, että hankalaa. WTF?!

No tällä palstallahan muutenkin lähinnä katkerat ihmiset valittavat surkeaa seksielämäänsä, joten ei yllätä.

Vierailija
18/28 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin useimmiten enemmän siitä kuin toisesta, eli että minä sitoisin mieheni......,mutta välillä jostain syystä haluankin itse "valtiuden" ja en todellakaan tiedä mistä ja miksi näin on välillä. Yhtä nautinnolliselta tuo juuri sillä kerralla tuntuu. Ja kyllä se tosiaan 9 kertaa kymkenestä menee niin että minä olen sidottuna. Käytännössä se on kuukautisten aikaan, kun itse en sisääni mitään halua, niin että ehdotan kunnollista nautintoa miehelleni, jolloin kiinnitän hänet ja homma hoituu käsin ja suihinotolla + tietty käytetään lisäksi väriseviä leluja. Ja kyllä....nautin myös tästä, vaikka itse jäänkin ilman orgasmeja näillä kerroilla.

Tykkäätkö yhdestä kymmenestä kerroista siitä kuin miehesi on toteuttamassa fantasiasi että miehesi saa toteutettua fantasiasi ja saat miehesi tuntemaan todellisesti fantasiasi toteuttajana?

Vierailija
19/28 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle puhuminen olisi helppoa, puolisolle ei. Turhauttavaa. 

Onko se joku häpeäjuttu, vai eikö se muuten kuulu asiaan? Silloin voi puhua kun on naitu ensin, siinä on sellainen hetki että mieli on toisellakin avoin. 

Vierailija
20/28 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle puhuminen olisi helppoa, puolisolle ei. Turhauttavaa. 

Onko se joku häpeäjuttu, vai eikö se muuten kuulu asiaan? Silloin voi puhua kun on naitu ensin, siinä on sellainen hetki että mieli on toisellakin avoin. 

Ei siinä ole mitään hävettävää, ei aina pysty puhumaan seksistä eikä kannatakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä