Voisitko rakastua köyhään viiskymppiseen?
Ei omaisuutta, ei omistusasuntoa, ei autoa, ei kesämökkiä (edes suvun), elää kädestä suuhun.
Kommentit (35)
Mikään noista ei ole asia, joka vaikuttaisi rakastumiseen. Parisuhde tai yhteiselämä persaukisen kanssa voi sitten tuoda jotain ongelmia mukanaan, mutta se on eri stoori.
Rakkaus on sokea, voisin rakastua, mutta elättämään en alkaisi.
Olen rakastunut köyhään kuuskymppiseen. Ei tässä mitään kesämökkejä tai omistusasuntoja tarvita, kun meillä on toisemme :)
Mulle olis toi yhtälö liian paha. Autoton mies on turn off jo yksinäänkin. Kädestä suuhun eläminen myös tuossa iässä tuomittavaa.
Tietysti. En rakastu varakkuuteen vaan ihmiseen. En minä tarvitse kumppanin rahoja.
Rakastuin tällaiseen aika köyhään viisikymppiseen ollessani itse 40. Kemiat kerta kaikkiaan vain natsasivat: juttu luisti, meillä oli luontevasti hauskaa keskenämme, halusimme kuulla mitä toisella oli kerrottavaa aikaisemmasta elämästään, seksi sujui ja sitä teki mieli. Mutta. Hän paljastui kaappijuopoksi eli paitsi että käytiin joskus hiprakoitumassa, niin paljastui, että hänellä oli rankka jokapäiväinen ryyppäyskäytäntö. En pystynyt jatkamaan hänen kanssaan. Melkein nuolen haavojani vielä nyt parin vuoden jälkeenkin, koska se sielunkumppanuus oli jotain sellaista, jota harvoin kokee :/
Voisin. Todellakin. Kunhan olet urheilullinen ja komea ja tulisit meidän suvun mökille mun kaa. Mulla on pieni auto osamaksulla.
Itse asiassa ennen onkin tullut ongelmia miesten kanssa jos heidän mökki on kovin rakas ja mun pitäis hylätä omani.
Autottomuus ei oo mikään ongelma kunhan et omi äitisi ysärigolffia.
437
Ehkä oli köyhä slkoholisminsa takia?
Jos molemmat päät pelittäisivät, olisi samanhenkinen ja asuisi tarpeeksi lähellä, niin ilman muuta.
Voisin hyvinkin. Olen nytkin rakastunut melkein kuusikymppiseen, jonka varallisuudesta tai sen puutteesta en tiedä mitään. Minua kiinnostaa hänessä aivan muut asiat kuin materia (hän on aivan uskomattoman kaunis, älykäs ja ihana siis). Tosin hän on varattu, joten en saa häntä koskaan. 😢
en edes rikkaaseen. liian vanha mulle vielä-
Ps. Kaikki käy kunhan et ryyppää, tissuttele, napostele pillereitä, hakkaa naisia, käy huorissa.
riippuu siitä onko niin köyhä ettei pystyisi maksamaan kaljoja ja yllättäviä taxikyytejä
😆
En usko. Luonteessamme olisi jotain liian erilaista. Yritän miettiä, missä kohtaisimme niin että ensinnäkin kiinnostuisimme toisistamme. Äkkiä en keksi, mutta mikä sellainen tilanne ja paikka voisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Voisin hyvinkin. Olen nytkin rakastunut melkein kuusikymppiseen, jonka varallisuudesta tai sen puutteesta en tiedä mitään. Minua kiinnostaa hänessä aivan muut asiat kuin materia (hän on aivan uskomattoman kaunis, älykäs ja ihana siis). Tosin hän on varattu, joten en saa häntä koskaan. 😢
Siis naiseen olen itse ihastunut -❤->
Mikä on köyhyyden takana? Onko koko työikä maattu sohvalla kaljotellen ja työtä vieroksuen vai onko pahat mt-ongelmat?
Vähintään olisin epäileväinen. Ihastumisen tai rakastumisen kohteet voi olla päättömiä mutta jos aletaan puhua vakavasta suhteesta niin elämäntapainkkarit ja mt-ongelmaiset kierrän kaukaa. Jos mies olisi köyhä oltuaan koko ikänsä matalapalkkatöissä tms. ilman päihdeongelmia tai mt-ongelmia niin ehkäpä suhde olisi mahdollinen. Yhteistä taloutta ei koskaan tulisi enkä alkaisi elättää ketään.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Luonteessamme olisi jotain liian erilaista. Yritän miettiä, missä kohtaisimme niin että ensinnäkin kiinnostuisimme toisistamme. Äkkiä en keksi, mutta mikä sellainen tilanne ja paikka voisi olla?
Minäkin yritän miettiä millainen luonteesi on? Sinulle näyttää raha olevan sama asia kuin ihmisen luonne. Tekstisi perusteella ei kyllä luonteesi vakuuta.
Vierailija kirjoitti:
En. Auto pitäisi olla, muuten emme voi edes tavata, koska ei ole minullakaan.
Kauheasti alapeukkuja, mutta siis oikeasti, täältä on bussille 7 km, haluaisinpa nähdä sen miehen joka kävelee/ ottaa pyörän mukaan ja pyöräilee. Ei ole ne auton omistavatkaan minun vuokseni viitsineet. Minä en enää kulje, kuten sanoin, ei ole autoa enää.
En. Auto pitäisi olla, muuten emme voi edes tavata, koska ei ole minullakaan.