Olin treffeillä yhden miehen kanssa. Kasvoiltaan hän on komea, mutta
vartalo ei ole täysin makuuni. On todella pitkä ja hoikka. Tykkään yleensä enemmän rotevista, "vahvan" näköisistä miehistä. Ehkä tätäkin voi opetella, ja ajatusmaailmaa muuttaa? Tosiaan, tykkään kyllä paljon hänen kasvonpiirteistään.
Kommentit (32)
Mitä mieltä olette, voiko tätä harjoitella? *yrpää en ole myöskään toki vielä nähnyt, sekin kortti pitää katsoa.
ap
Entä luonne? Onko hän mukava, tunnetko olisi hyväksi hänen seurassaan?
Nyt se mies sanoo kaverilleen, että semmonen pätkä se oli, pottu nenä ja vino suu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette, voiko tätä harjoitella? *yrpää en ole myöskään toki vielä nähnyt, sekin kortti pitää katsoa.
ap
Joo tämä se on tärkeä! Jos on ruma tai huonon mallinen tai mikä pahinta, pieni niin se oli siinä sitten.
No etsi joku hehtaarilantioinen Seppo jorma-antero itsellesi. Sellainen jolla on paavo pesusienen vartalo. Mutta muista, että se periytyy sitten teidän Pirkko-tytölle tasapaksuna pötkylävartalona 😄
Vierailija kirjoitti:
Nyt se mies sanoo kaverilleen, että semmonen pätkä se oli, pottu nenä ja vino suu.
Sori vaan mutta mulla ei kyllä pottunenää ole, kiitos keskieurooppalaisten geenieni. Eikä ole myöskään vinoa suuta, pätkyydestä voi olla montaa mieltä.
ap
Olin treffeillä yhden naisen kanssa. Ei jäänyt mieleen muuta kuin että oli yksinkertainen ja pinnallinen. Olitkohan se sinä?
Vierailija kirjoitti:
Olin treffeillä yhden naisen kanssa. Ei jäänyt mieleen muuta kuin että oli yksinkertainen ja pinnallinen. Olitkohan se sinä?
Toivottavasti en, koska muuten olet aika kuspää kun uusi tapaaminenkin on jo sovittu, SINUN aloitteestasi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hoikat on ihania
Niin, kyllä hoikat naiset ovat ihania.
Ei miehelle sovi heinäseipään mallinen olemus. Hartioissa pitää olla leveyttä ja käsivarsissa jerkkua.
Vierailija kirjoitti:
Speksit täsmää kyllä ap:hen hyvin
Vierailija kirjoitti:
No etsi joku hehtaarilantioinen Seppo jorma-antero itsellesi. Sellainen jolla on paavo pesusienen vartalo. Mutta muista, että se periytyy sitten teidän Pirkko-tytölle tasapaksuna pötkylävartalona 😄
Laihduta läski!
Suomennan aloituksen:
Olin treffeillä miehen kanssa mutta olen pinnallinen, henkisesti köyhä ja sisältä tyhjä ihminen.
Pletko ap todellakin noin pinnallinen, että vain ulkonäöllä on merkitystä. Vai oletko vasta teinitytteli, joka opettelee ihmissuhteiden ihmeellistä maailmaa tuntemaan? Muista, että ulkonäkö rapistuu joillakin varsin pian. Silloin ei jää mitään, elleivät luonne, arvot ja asenteet ole kohdillaan.
Lisäksi hänellä oli vähän huono ryhti. Tykkään miehistä, jotka kantavat itsensä itsevarmasti.
ap