Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin treffeillä yhden miehen kanssa. Kasvoiltaan hän on komea, mutta

Vierailija
08.04.2021 |

vartalo ei ole täysin makuuni. On todella pitkä ja hoikka. Tykkään yleensä enemmän rotevista, "vahvan" näköisistä miehistä. Ehkä tätäkin voi opetella, ja ajatusmaailmaa muuttaa? Tosiaan, tykkään kyllä paljon hänen kasvonpiirteistään.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hänellä oli vähän huono ryhti. Tykkään miehistä, jotka kantavat itsensä itsevarmasti.

ap

Vierailija
2/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikat on ihania

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää Jespereistä, toiset Arvideista.

Vierailija
4/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuitteko mitään vai riitti kun mittailitte toisianne?

Vierailija
5/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, voiko tätä harjoitella? *yrpää en ole myöskään toki vielä nähnyt, sekin kortti pitää katsoa.

ap

Vierailija
6/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat on ihania

Miksi?

Vierailija
7/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä luonne? Onko hän mukava, tunnetko olisi hyväksi hänen seurassaan?

Vierailija
8/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se mies sanoo kaverilleen, että semmonen pätkä se oli, pottu nenä ja vino suu.

Vierailija
9/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, voiko tätä harjoitella? *yrpää en ole myöskään toki vielä nähnyt, sekin kortti pitää katsoa.

ap

Joo tämä se on tärkeä! Jos on ruma tai huonon mallinen tai mikä pahinta, pieni niin se oli siinä sitten.

Vierailija
10/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi joku hehtaarilantioinen Seppo jorma-antero itsellesi. Sellainen jolla on paavo pesusienen vartalo. Mutta muista, että se periytyy sitten teidän Pirkko-tytölle tasapaksuna pötkylävartalona 😄

Vierailija
11/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se mies sanoo kaverilleen, että semmonen pätkä se oli, pottu nenä ja vino suu.

Sori vaan mutta mulla ei kyllä pottunenää ole, kiitos keskieurooppalaisten geenieni. Eikä ole myöskään vinoa suuta, pätkyydestä voi olla montaa mieltä.

ap

Vierailija
12/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin treffeillä kahden miehen kanssa. Panin molempia.

Vierailija
13/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä yhden naisen kanssa. Ei jäänyt mieleen muuta kuin että oli yksinkertainen ja pinnallinen. Olitkohan se sinä?

Vierailija
14/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä yhden naisen kanssa. Ei jäänyt mieleen muuta kuin että oli yksinkertainen ja pinnallinen. Olitkohan se sinä?

Toivottavasti en, koska muuten olet aika kuspää kun uusi tapaaminenkin on jo sovittu, SINUN aloitteestasi.

ap

Vierailija
15/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikat on ihania

Niin, kyllä hoikat naiset ovat ihania.

Vierailija
16/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelle sovi heinäseipään mallinen olemus. Hartioissa pitää olla leveyttä ja käsivarsissa jerkkua.

Vierailija
17/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Speksit täsmää kyllä ap:hen hyvin

Vierailija
18/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No etsi joku hehtaarilantioinen Seppo jorma-antero itsellesi. Sellainen jolla on paavo pesusienen vartalo. Mutta muista, että se periytyy sitten teidän Pirkko-tytölle tasapaksuna pötkylävartalona 😄

Laihduta läski!

Vierailija
19/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomennan aloituksen:

Olin treffeillä miehen kanssa mutta olen pinnallinen, henkisesti köyhä ja sisältä tyhjä ihminen.

Vierailija
20/32 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pletko ap todellakin noin pinnallinen, että vain ulkonäöllä on merkitystä. Vai oletko vasta teinitytteli, joka opettelee ihmissuhteiden ihmeellistä maailmaa tuntemaan? Muista, että ulkonäkö rapistuu joillakin varsin pian. Silloin ei jää mitään, elleivät luonne, arvot ja asenteet ole kohdillaan.