Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi saada klamydian jos ei ole harrastanut seksiä

Vierailija
08.04.2021 |

?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vahingossa kompastuu ja siitin työntyy silloin limakalvoalueelle.

Vierailija
22/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavuoro saunasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kerran terveyskeskuksessa kun pissaaminen kirveli, eikä perus pissatesti löytänyt mitään tyypillistä infektion aiheuttajaa. Lääkäri tuli käytävällä kertomaan tämän ja kysyi, voisiko minulla olla sittenkin klamydia. Huom, käytävällä muiden ihmisten läsnäollessa!! Kysyin, voiko sitä saada jostain muualta kuin seksistä (tyttösenä siinä ajattelin, ettei poikaystävä ole pettäjä) ja hän vastasi, että ei oikeastaan, seksi ainoa tapa saada se. Sitten hän totesi sen olevan varmaan sekafloora, joka menee itsestään ohi. Se onneksi meni itsestään ohi, joten tuskin oli klamydia ja poikaystävä oli puhtoinen.

Mutta jos klamydiaa epäilet, niin kannattaahan se testata!

Vierailija
24/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpöntöltä, saunasta, ihan mistä vaan. Jos istuu pytyllä samalla kun huuhtoo, sieltä ne pöpöt pomppaa opportunistisesti paljaaseen alapäähän.

T:av-gyne

Vierailija
25/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus klamydia. Tyttöystävä itki, vannoi, rukoili ja vakuutti, että hän ei ole pettänyt minua.

Lääkäri sanoi minulle, että toinen teistä valehtelee. Vain sinä itse tiedät kumpi. 

Olin tyhmä ja nuori ja halusin silti vielä yrittää. Hän jäi myöhemmin (toisesta)? pettämisestä kiinni. Joten se siitä vannomisesta...

Vierailija
26/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vahingossa kompastuu ja siitin työntyy silloin limakalvoalueelle.

Varsinkin nyt keväällä, kun jengillä on vähemmän vaatetta päällä, voi toosi helposti tapahtua näin. Mullekin on joskus käynyt, sitä kompastuu ja sitten onkin jo coitus.

Vierailija
27/45 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kävin kerran terveyskeskuksessa kun pissaaminen kirveli, eikä perus pissatesti löytänyt mitään tyypillistä infektion aiheuttajaa. Lääkäri tuli käytävällä kertomaan tämän ja kysyi, voisiko minulla olla sittenkin klamydia. Huom, käytävällä muiden ihmisten läsnäollessa!! Kysyin, voiko sitä saada jostain muualta kuin seksistä (tyttösenä siinä ajattelin, ettei poikaystävä ole pettäjä) ja hän vastasi, että ei oikeastaan, seksi ainoa tapa saada se. Sitten hän totesi sen olevan varmaan sekafloora, joka menee itsestään ohi. Se onneksi meni itsestään ohi, joten tuskin oli klamydia ja poikaystävä oli puhtoinen.

Mutta jos klamydiaa epäilet, niin kannattaahan se testata!

Kyllä niiden pitäisi testata klamydia, jos on syytä epäillä oireiden perusteella.

Vierailija
28/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tehnyt sitä työkseen.

Vierailija
29/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydian saa CD:llä, ehkä jopa C-kasetilla.

Vierailija
30/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos satut kävelemään sisä- tai jopa ulkotiloissakin hengittävissä housuissa, niin klamydia-pöpö voi lentää vastaavasti housujen sisään ja tartuttaa sp-elimet. Ei kiva.

Tämä jopa hyvin tavallista.

Vierailija
31/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin toisaalta mahdollista, että jo äiti siirtää synnytyksessä klamydian lapseensa.

Vierailija
32/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus klamydia. Tyttöystävä itki, vannoi, rukoili ja vakuutti, että hän ei ole pettänyt minua.

Lääkäri sanoi minulle, että toinen teistä valehtelee. Vain sinä itse tiedät kumpi. 

Olin tyhmä ja nuori ja halusin silti vielä yrittää. Hän jäi myöhemmin (toisesta)? pettämisestä kiinni. Joten se siitä vannomisesta...

Voi se olla ollut naisella ilman oireita jo aiemmin ja tarttunut exältään.

Vierailija
33/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se olla ollut naisella ilman oireita jo aiemmin ja tarttunut exältään.

Niin, varsinkin jakokulttuurin harrastajilla.

Vierailija
34/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa jo urpot että jos kumppanille ilmestyy klamydia tyhjästä niin se pettää sua.

Vierailija
35/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla virheellinen positiivinen. Nopeasti vain uusintatesteihin. Itselle syyksi kerrottiin mm. mahdollisesti kontaminoitunut näyte, tai ihan vaan labran virhe.

Toki, itsellä ei ollut suoranaisia oireita, vaan testettiin muista syistä.

Vierailija
36/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelemalla Klamydiaa.

Vierailija
37/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai hotellin lakanoista. Uskon häntä.

Vierailija
38/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa jo urpot että jos kumppanille ilmestyy klamydia tyhjästä niin se pettää sua.

Tämä on yleinen harhaluulo, eräänlainen taajamalegenda.

Vierailija
39/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdynnässä jne, mutta vuosia sitten ja tässä välissä on normikontrolleissa otettu 2-3- kertaa sp-testit, kaikki negaa. Nyt leikkauksen yhteydessä otetusta testistä positiivinen tulos. Olin kyllä yhteydessä noihin vuosien takaisiin seksikumppaneihin, kävivät testeissä vaikka ei olisi tarvinnut kun eipä näyttänyt kovin todennäköiseltä sieltä olevan. Antibiootteja eivät myöskään olleet välissä syöneet, että olisi sitä kautta tietämättää parantuneet.

Oikeasti en keksi mitään muuta vaihtoehtoa kuin se, että testitulos olisi väärä. Silti sanotaan ettei mahdollista. Kauhea sanoa, mutta minua lohduttaisi jopa ajatus mahdollisesta väkikikkelistä, kunhan vain saisin jonkun selityksen, mutta kun ei ole mahdollista että sellaista tapahtunut.

Vierailija
40/45 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä normikontrollit? Siis oletko käynyt sp-testeissä pari kolme kertaa ajalla, jolloin sinulla ei ole ollut mitään seksielämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi