Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen

Vierailija
08.04.2021 |

Nimeä yksi biisi ilman googlausta

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea bändi olivat ja uskomattoman taitavia kitaristeja, sekä Johnny että Arttu. Harmi että keltainen neste syövytti niiden aivot.

Uskomaton karisma joka meni pilalle. Arttu on rikkaan suvun vesa. Aina joku pelastamassa

Onhan Joonas edelleenkin taitava kitaristi ja toimii nykyisin enimmäkseen tuottajana. Ei ole pilannut päätään ja mainettaan alkoholilla toisin kuin Arttu.

Vierailija
62/105 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin oli ärsyttävän oloinen ihminen Kurosen grillissä HitMixillä 🙄

Kumpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos Archiella juttua sen Joalinin kanssa? Näin puhutaan..

Sillähän nyt on about joka viikko joku uusi muija kierroksessa, ei pysy enää perässä kenen kanssa milloinkin on "juttua".

Vierailija
64/105 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin oli ärsyttävän oloinen ihminen Kurosen grillissä HitMixillä 🙄

Kumpi?

Arttu.

Vierailija
65/105 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Abba ainoa, jotka siitä menestyksestä on oikeasti ja aidosti hyötyneet

Unohtakaa jo tuo Abbanne ja vilkaiskaa Spotifyn kuuntelulukuja esim Arcaden ja Måneskinin osalta. Loreenin viisu taitaa olla soitetuin radiokappale kautta aikojen, samoin Kyproksen Fuego tuli tutuksi lähinnä radio Loopin kautta, koska ei voittanut. Kyllä se raha tulee artisteille nykyään sitä kautta ja ovat suhteessa menestyneempiä kuin Abba aikoinaan.

Vierailija
66/105 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla Abba ainoa, jotka siitä menestyksestä on oikeasti ja aidosti hyötyneet

Unohtakaa jo tuo Abbanne ja vilkaiskaa Spotifyn kuuntelulukuja esim Arcaden ja Måneskinin osalta. Loreenin viisu taitaa olla soitetuin radiokappale kautta aikojen, samoin Kyproksen Fuego tuli tutuksi lähinnä radio Loopin kautta, koska ei voittanut. Kyllä se raha tulee artisteille nykyään sitä kautta ja ovat suhteessa menestyneempiä kuin Abba aikoinaan.

Paljon sanoja, mutta ainut jonka ymmärsin, oli Abba. Onko nuo muut mainitut vielä 20v päästä soittolistoilla? Veikkaan, että Abba on.

Vierailija
67/105 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyhmintä mitä ikinä oon kuullu, on se, että tää söpö pullukka mieslapsi väittää jonkun matkuvan häntä, koska on blondi rokkari. Öö, ihmiset syntyy blondeiksi ja sä "Archie" tuskin kauheen monelle oot mikään esikuva, koska et sä nyt hei ole mikään suuri muusikko tai tähti. Ehkä joskus vielä, mutta et ainakaan vielä. Mä kyl huvikseni panisin, mutten suostuis seukkaan. Päivääkään.

Vierailija
68/105 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka savonlinnalainen muija on tän kaa kimpassa?

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2021/16/K_20210…

Artsi seurustelee Juho Tirkkosen kanssa.

Aivan koominen toi lettitukaka, kun näkee, että muijalla on mitä ohuimmat hiukset ja sitten kääräissy niihin tavallista paksummat jatkeet leteiksi. Käy jotenkin sääliksi nää ihmiset, joiden on rakennettava ulkonäköään joka päivä kauheella vaivalla. Vois olla nätti itse, nyt on halpakopio jostain jo vuosia vanhasta tyylistä, muovihulet, muoviripset, muovitukka, kamalat sotkut ihossa jne.

Vierailija
69/105 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tyhmintä mitä ikinä oon kuullu, on se, että tää söpö pullukka mieslapsi väittää jonkun matkuvan häntä, koska on blondi rokkari. Öö, ihmiset syntyy blondeiksi ja sä "Archie" tuskin kauheen monelle oot mikään esikuva, koska et sä nyt hei ole mikään suuri muusikko tai tähti. Ehkä joskus vielä, mutta et ainakaan vielä. Mä kyl huvikseni panisin, mutten suostuis seukkaan. Päivääkään.

Mä en pystyisi edes huvikseen vaikka kuinka känniin mut juotettaisiin. On sen verran vastenmielinen ilmestys ja käytös sekä pelkkä puheääni niin luotaantyöntävä. Kenenkään muun puolesta en voi sanoa enkä heidän mieltymyksiään tiedä, mutta veikkaan että aika moni näistä häneen langenneista naisista ovat itse epävarmoja ja hakevat otsikoihin sekä elämäänsä jotain "jännitystä" tapailemalla "rokkaria".

Vierailija
70/105 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hyvä muusikko, mutta miksi on kuitenkin tunnetumpi sekoilustaan ja tosi-tv-jutuista kuin itse musiikista? Itse en osaa nimetä yhtään biisiä, mutta tiedän missä ohjelmissa hän on ollut ja että hän tuhosi kiukuspäissään exänsä irtaimiston.

Kitaraa osaa tiluttaa, mutta siihen sitten jääkin musiikilliset lahjat. Sanoitukset lapsellista teinipojan uhoa ja laulutaidot lähes olemattomat. Lisäksi käyttää niin paljon päihteitä, että vaikuttaa musiikilliseen ulosantiin. Kus*päisyys ja ylimielinen käytös ei myöskään auta asiaan. Tuntuu, että on jatkuvasti haastamassa riitaa jonkun kanssa. Jotain kertoo sekin, että lensi jokaisen kolmen entisen bändikaverinsa päätöksestä ulos keikkabussista. Sen jälkeen on kyllä kovasti yrittänyt luoda uutta Santa Cruzia, mutta jäsenet vaihtuneet jatkuvasti. Uusin levy oli floppi.

Tuorein juttu minkä ansiosta pääsi otsikoihin, oli kun uhosi Blind Channelin Joelin pöllineen hänen kaikki maneerinsa. Pitkä vaalea tukka, vähän cocky ja laulaa. Joel varmasti "pöllikin" nämä juuri herra Kuosmaselta. 😀 Huvittavinta on se, että vetoaa juuri laulamiseen, sillä Joel todella osaa laulaa siinä missä Archie ei. Liekö Joel joskus iskenyt jonkun muijan Archien nenän edestä vai mistä moinen viha häntä kohtaan? 😀 Cruzia (taitaa) harmittaa se, että oma ura on kuivahtanut kasaan ja Blind Channel pärjää; UMK, loistava sijoitus Euroviisuissa ja sitä kautta kasvanut suosio sekä kansainvälinen levytyssopimus.

En nyt ota muuten kantaa, mutta ei nuo Euroviisuissa "menestyneet" ole mitään kultakaivosta löytäneet. Taitaa olla Abba ainoa, jotka siitä menestyksestä on oikeasti ja aidosti hyötyneet. Siksipä sinne oikeat muusikot lähdekään pelleilemään, varsinkaan rock. muusikot. Tekee vain hallaa imagolleen.

Toki olen silti iloinen BC menestyksestä noissa kisoissa, olihan se ihan hienoa. 

Måneskin vaikuttaa kyllä saaneensa potkua uraan ulkomailla. Samoin Celine Dion tiedettiin kauan, että oli Euroviisuista.

Enkä usko, että Lordia tietäisi moni edes Suomessa ilman viisuja. Huipputähdeksi pääseminen taas vaatii mistä tahansa lähtökohdasta ponnistamisesta jo suurta onnea ja ajoitusta.

Jokainen viisuvoittaja on kyllä saanut sekä faneja ja näkyvyyttä aivan eri tasolla kun jos eivät olisi osallistuneet kisoihin.

Vierailija
71/105 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti hyvä muusikko, mutta miksi on kuitenkin tunnetumpi sekoilustaan ja tosi-tv-jutuista kuin itse musiikista? Itse en osaa nimetä yhtään biisiä, mutta tiedän missä ohjelmissa hän on ollut ja että hän tuhosi kiukuspäissään exänsä irtaimiston.

Ja bändi heitti ulos keikkabusdista ja bändistä kesken USA:n kiertueen. Onko enää mitään bändiäkään hänellä, Alexis Laiho kun delasi, niin Local Bandkin taisi lopettaa.

No Archie potkaistiin pihalle myös Local Bandista jo vuosia sitten Alexin ja muiden toimesta. En tiedä mitä tää jätkä enää puuhaa paitsi esiintyy realityohjelmissa. Tuskin kukaan yli 15-vuotias suomalainen muusikko suostuis yhteistyöhön sen kanssa nykyään.

Vierailija
72/105 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut jo jopa vähän säälittään tämä Archie, tuntuu että yrittää jotenkin henkihievereissään uskotella itselleen ja muille olevansa suuri rocktähti, ja sen takia vetää tuollaista ihmeellistä roolia, kun ei musiikillisesti ole sitä (viime vuosina) pystynyt todistamaan. Varmasti oli suuret unelmat maailmanvalloituksesta ja bändillä oli pullat hyvin uunissa kunnes kävi niinkuin kävi. Vaikuttaa siltä ettei ole hyväksynyt tilannetta vaan yrittää räpiköidä joissain rokkariharhoissaan. Toivottavasti saisi uutta potkua uralleen musiikillisesti tai sitten jotain muuta kehittävää ja fiksua tekemistä.

Vierailija
73/105 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua on alkanut jo jopa vähän säälittään tämä Archie, tuntuu että yrittää jotenkin henkihievereissään uskotella itselleen ja muille olevansa suuri rocktähti, ja sen takia vetää tuollaista ihmeellistä roolia, kun ei musiikillisesti ole sitä (viime vuosina) pystynyt todistamaan. Varmasti oli suuret unelmat maailmanvalloituksesta ja bändillä oli pullat hyvin uunissa kunnes kävi niinkuin kävi. Vaikuttaa siltä ettei ole hyväksynyt tilannetta vaan yrittää räpiköidä joissain rokkariharhoissaan. Toivottavasti saisi uutta potkua uralleen musiikillisesti tai sitten jotain muuta kehittävää ja fiksua tekemistä.

Mua ainoastaan huvittaa sällin edesottamukset. Tyyppi ei saa pidettyä ihmisiä ympärillään vaikka mikä ois - ei bändikavereita, ei tyttöystäviä. Tuon Santa Cruzin 1. variaation jälkeen kasattu uusi bändikin on jo raunioina, managerikin häipynyt kuvioista. Kertoo melko paljon tyypin sietämättömyydestä. No, en itsekään jaksaisi loputtomiin henkilöä joka näyttää samaan aikaan sekä 1980- että 2020-luvun Vince Neililtä ja puhuu kuin Lil Wayne, samalla uskoen olevansa modernin ajan valovoimaisin ja kadehdittavin stara.

Vierailija
74/105 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HS 04.07.21 "Abban kokoelmalevy rikkoi ennätyksen Britanniassa: jo tuhat viikkoa kuunnelluimpien albumien listalla"

Palataan näihin muihin sitten, kun pääsevät samaan Abban kanssa ;-)

Vierailija
75/105 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALFA!

Vierailija
76/105 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen tyyppi

Vierailija
77/105 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archie poistanut ig kuvistaan satoja BC fanien vihaisia kommentteja. Ei tainnut arvata mitä muurahaispesää sohii, kun syytti Joelia matkimisesta. Mutta siis noin muuten tuo podcast oli yllättävän mielenkiintoista ja viihdyttävää kuunneltavaa. Joitain ylilyöntejään lukuunottamatta pidän Archieta hauskana ja harmittomana kaverina, vähän piristystä suomalaiseen julkkismaailmaan.

Vierailija
78/105 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Archie poistanut ig kuvistaan satoja BC fanien vihaisia kommentteja. Ei tainnut arvata mitä muurahaispesää sohii, kun syytti Joelia matkimisesta. Mutta siis noin muuten tuo podcast oli yllättävän mielenkiintoista ja viihdyttävää kuunneltavaa. Joitain ylilyöntejään lukuunottamatta pidän Archieta hauskana ja harmittomana kaverina, vähän piristystä suomalaiseen julkkismaailmaan.

Noloa ensin itse lähteä uhoamaan ja sitten kun saa siitä kritiikkiä, ei kestäkään sitä. Se ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön vai miten se sanonta nyt menikään. Säälittävä mieslapsi toi Archie on, ei mitään muuta.

Vierailija
79/105 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa ensin itse lähteä uhoamaan ja sitten kun saa siitä kritiikkiä, ei kestäkään sitä. Se ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön vai miten se sanonta nyt menikään. Säälittävä mieslapsi toi Archie on, ei mitään muuta.

Nyt on jo laittanut instatilinsä yksityiseksi. Taisi olla Blind Channelin fanit Archielle liikaa... Josko oppisi ettei aina kannata sanoa mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
80/105 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kateus vaivata av-palstalaisia