Mitä "hulluja" täällä palstalla onkaan?
Yhdessä ketjussa joku sanoi "ai se sukunimihullu taas vauhdissa". Itselle on jäänyt mieleen "hullu korpraali", joka pohtii korpraalin arvostusta työmarkkinoilla. Onko muita?
Kommentit (13)
Itse oon leffa-friikki eli toisin sanoen leffa-hullu.
Mä oon aika paljon puhunut elokuvista täällä.
Elokuviakin omistan fyysisesti yli 1000 kpl.
Ja netflix siihen päälle.
"seksiä haluavat ihmiset ovat luolamiehen tasolle jääneitä liskoaivoja, joilla ei aivot toimi"
Jennivartiaishullu on vissiin aika pitkään ollut jo hiljaa?
Kannabis-hullu, joka itse on loistava esimerkki siitä, ettei se kannabis aivan kaikille sovikaan.
Minä anushullu olen täällä aina.
Anushullu48
Se 55 plus mies joka on varma että kaikki 20v naiset jumaloi sitä kun se on taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.
Kysymysmerkkihullu. Tekee typeriä kysymyksiä otsikossa, ja viestikentässä on pelkkä kysymysmerkki.
Vierailija kirjoitti:
Se 55 plus mies joka on varma että kaikki 20v naiset jumaloi sitä kun se on taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.
Tarkoitat varman tätä hopeakettu tyyppiä. Ei ole muutaman viikkoon kai näkynyt?
Yrittäjäkeskusteluihin on ilmaantunut joku Pyrykyri-hullu. Kaikki ovat paskaperseisiä pyrkyreitä tms.
Myö ei puhuta hulluista, vaa palstapersoonista. :)
Joka sanoo toista hulluksi on ansainnut helvetin tulen. Jokaisesta turhasta sanasta pitää sinun tekemän tili Jumalalle.
Vessapassilainen, rokotepassilainen, joka sama, joka haluaa kieltää rokottamattomilta jopa töissäkäynnin, kiltti mies 39, mies 50, sitten se kalatiskin ohi kyynelsilmäisten lasten kanssa kävelijä ..