Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisia viehättää vahvannäköinen mies

Vierailija
08.04.2021 |

Naiset näyttävät pitävän miellyttävänä miehen lihaksikasta ylävartaloa, vaikka jotkut väittävätkin, että muskelit eivät kaikkia kiinnosta.

Kun 160 naista laitettiin valitsemaan miellyttäviä ylävartaloita kokeessa, naiset valitsivat aina sen, joka oli lihaksikas. Näin kertoo tutkimus, jonka julkaisi Britanniassa Royal Societyn julkaisusarja B.

Näytettyjen valokuvien yksi ryhmä esitteli yliopisto-opiskelijoita. Toisessa ryhmässä oli miehiä, jotka oli valittu kuviin kuntosalilta. He olivat käyneet salilla 3–5 kertaa viikossa. Kuvissa esiintyvien miesten voimaa mitattiin.

Miehen mitattu voima selitti selvästi parhaiten sitä, miten houkuttelevaksi naiset luokittelivat hänet. Se selitti tutkijoiden mukaan 70 prosenttia miehille annetuista pisteistä. Jos mies oli pitkä, miehen pisteet nousivat jopa kymmenen prosenttiyksikköä.

Miehen ylipaino pudotti hiukan pisteitä, mutta ei paljoa.

”Vaikka olet hieman ylipainoinen mutta näytät vahvalta, ei ylipaino juuri haittaa. Vahva ja tukeva kaveri on periaatteessa ok. Tämä voi lohduttaa monia miehiä”, kommentoi tulosta yksi sen tekijöistä, Kalifornian osavaltion yliopiston evoluutiopsykologi Aaron Lukaszewski Guardianille.

”Yllätyimme siitä, että vahva vartalo vetosi niin paljon”, sanoo tutkimusta johtanut Aaron Sell Griffithin yliopistosta Australiasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lihasta, mutta mielellään vähän sinne DAD bod kehorakenteeseen päin, kuin ripattu salimies.

Vierailija
22/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse olla ammattiurheilijan näköinen eikä muskelikaappi, mieluiten ei.

Semmoinen että on jonkin verran urheilullinen, voi olla hoikka tai normaalikroppa, mutta lihavasta en syty ollenkaan. Olen itse hoikka pienikokoinen nainen ja jonkin verran urheilullinen. Mutta tykkään olla myös rauhassa sohvalla ja katsoa telkkaa ja syödä joskus sipsejä.  

Älykkyys ja lempeys sytyttää paljon enemmän. Niin että esim hoikkeli nörttikroppainenkin menee tyyliin Nuori Morse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dosetti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naiset arkielämässä kiinnostuvat yleensä hoikasta ja lihaksettomasta kaveristani eikä minusta, vaikka treenaan ja olen kaikkien mielestä vahvemman näköinen? Eiköhän kiinnostuminen riipu ihan muista tekijöistä kuin lihaksista.

Onko kalju? Silmälasit? Hihatonta tai ruutupaitaa päällä? Kyllä niitä voi olla syitä, vaikka olisit lihaksikaskin.

Viitekehyksenä kun on viehättävyys, niin ihan ok ei tosiaan ole vielä mitään. Tuommoiseen lähinnä tyydytään tai hieman hitaammin ihastutaan, jos mies on muuten pätevä ja mieluisa. Viehättävyyteen pitää olla komeutta ja seksuaalista vetovoimaa ja niitä tuon yhden miehen kaverissa on luultavasti enemmän, vaikka toinen vanttera onkin. Varmaan tilanne on joku sen kaltainen, että kaveri on lähempänä Johnny Deppiä ja tämä vauvapalstalainen Hannu-Pekka Björkmania. Tuommoisessa vertailussa ei 70 prosenttia enää pidä, mutta yleensä ihmiset onkin enemmän hailakkaa massaa, missä pienet tekijät tekevät eron. Siksi tuo tutkimus kuulostaa ihan uskottavalta tänne kotimaankin pariutumisen tutkimuskeskukseen.

Ehkä ennemmin niin, että minä olen Danny Trejo ja kaverini on Ville Valo. Nämä ovat niin kokonaisvaltaisia asioita, että yhteen ominaisuuteen kiinnittyminen vie harhaan.

Vierailija
24/24 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisen työn (ja varmaan aika oivien maalaisgeenien) ansiosta iso mies.

Leveät hartiat, paksut käsivarret, ja lihaksikkaat jalat. Hieman "iskävatsaa", mutta ei kummemmin läskiä.

Näkee päälle että on voimaa, vaikka en salibodarilta näytäkään.

Epäsymmetrinen mutta varmaan sellaisella kirveellä tai terävähköllä kivellä veistetty lärvi.

Ja vientiä oli sinkkuna ollessa niin että sai lähes kepillä itseään suojella.

Onneksi koronan keskellä löytyi parisuhde.

Persoonani ei ole sen kummempi, mutta tämä rehellinen voimakas ulkonäkö kyllä selkeästi viehättää aikuisia naisia kautta linjan.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi