Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätini on kunnallisvaaliehdokkaana ja tekee vaalityötä näin:

Vierailija
08.04.2021 |

Julkaisee somessa ruokakuvia ja selfieitä, jotka suoraan sanottuna ovat noloja. Silti ihmiset tykkäilevät niistä, en tiedä miksi? Mitään politiikkaan liittyvää ei ole julkaissut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä tekee siis vaalityötä?

Vierailija
2/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, en ole kunnallisvaaliehdokkaana, mutta julkaisen somessa ruokakuvia ja kuvia meidän koiranpennusta. Luuleekohan joku nyt, että teen vaalityötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä tekee siis vaalityötä?

Sepä se. Juttelin tätini kanssa tästä ja hänen mielestä on tärkeää olla esillä.

Vierailija
4/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, en ole kunnallisvaaliehdokkaana, mutta julkaisen somessa ruokakuvia ja kuvia meidän koiranpennusta. Luuleekohan joku nyt, että teen vaalityötä.

Eihän siinä olisi muuten mitään ihmeellistä. Mutta vaalityö tekee siitä ihmeellisen

Vierailija
5/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannag?

Vierailija
6/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kunnallisvaaliehdokkaana ja julkaisen henkilökohtaisessa somessa samoja kuvia kuin aina ennenkin (luonto, koira, ruoka, harrastukset). Ei se ole minun vaalityötäni. Vaalityötä teen paikallisyhdistyksen some-palstalla, vaalikoneissa ja poliittisella kotisivullani. Eihän henkilökohtainen someni ole edes julkinen vaan päivitykseni näkyvät vain ystävilleni. Heistä vain kourallinen asuu samalla paikkakunnalla kuin minä ja moni on politiikasta tuttu eli joko itse ehdokkaita tai muiden puolueiden aktiiveja.

Vierailija
7/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannag?

En tunne, ei ainakaan tätini

Vierailija
8/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kunnallisvaaliehdokkaana ja julkaisen henkilökohtaisessa somessa samoja kuvia kuin aina ennenkin (luonto, koira, ruoka, harrastukset). Ei se ole minun vaalityötäni. Vaalityötä teen paikallisyhdistyksen some-palstalla, vaalikoneissa ja poliittisella kotisivullani. Eihän henkilökohtainen someni ole edes julkinen vaan päivitykseni näkyvät vain ystävilleni. Heistä vain kourallinen asuu samalla paikkakunnalla kuin minä ja moni on politiikasta tuttu eli joko itse ehdokkaita tai muiden puolueiden aktiiveja.

Niin? Minun tätini on itse sanonut nimenomaan, että hän tekee vaalityötä tuolla mainitsemallani tavalla

Vierailija
9/9 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tätisi ei tule valituksi, jos nuo ovat ainoa vaalityö, jota hän tekee. Tosin saattaa kai jossain pikkukunnassa riittää facebook-kavereidenkin äänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän