Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia ultraaanikasvohoidosta? Varasin ajan, kun on epapuhdas iho, mutta mekaaninen puristelu tulehduttaa sen moneksi paivaksi. Onkohan tuosta sitten mitaan tehoa mustapaihin?
Kommentit (2)
Tavalliseen puhdistukseen en voi enää mennä, iho ei sitä kestä. Entäs sitten kaikki kemialliset puhdistukset, joku Hjeronymus ja AHA-happohoito. Kuulostaa aika tuimilta aineilta naamaan. Onko kukaan herkkäihoinen uskaltautunut?
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ainoastaan otsan ja nenän alueella tuntui hieman kurjalle, en muista mistä kosmetologi sanoi sen johtuvan. Taisi olla jotain että kun luut on niin pinnassa niissä kohdin... Mut se oli kuitenkin pientä siihen perinteiseen puristeluun verrattuna. :) Suosittelen!