Saako torissa myytyä Canada Goosen takin??
Olisi hyväkuntoinen takki käyttämättömänä koon vuoksi. Kokemusta kuinka hyvin myy kalliimpia vaatteita torista?
Kommentit (31)
Saa. Itse ostin hyväkuntoisen takin joulukuussa 70e hintaan. Laita hinta sopivaksi niin kaupaksi menee.
Vierailija kirjoitti:
Saa. Itse ostin hyväkuntoisen takin joulukuussa 70e hintaan. Laita hinta sopivaksi niin kaupaksi menee.
Aidon canada goosen 70e? Hahah, ihan varmasti
Mitä erikoista tuossa takissa on, käytetty takki joten kirpparikamaa.
Varovaisuutta ketkä tulevat ostamaan. Älä ole yksin äläkä päästä kotiisi.
Näköjään on ihmisiä, joille Canada Goose on kovakin juttu ja kallis. Ei se nyt ihan mikään huippukallis ole, vähän niin kuin Volkswagen. Ihan kiva, mutta ei sillä pidä kauheasti keulia.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään on ihmisiä, joille Canada Goose on kovakin juttu ja kallis. Ei se nyt ihan mikään huippukallis ole, vähän niin kuin Volkswagen. Ihan kiva, mutta ei sillä pidä kauheasti keulia.
Kyllä mä aika hintavan pidän 600-1200e takkia
Onko tuo karva aitoa vai jotain tekoturkista?
Sudenkarva olis tosi hieno.
En myisi arvovaatteita torissa. Laittaisin mieluummin Vestikseen tai
Vestiaire Collectiveen. Syy: Suomessa ei ole mitään eroa, myytkö HenkkaMaukkaa vai Busnelia. Ei porukka edes tunnista laatua, saati laatumerkkejä. Joku Second Femalekin on olevinaan laatumerkki..
Joke Zadaa tms. voisi olla parempi kanava.
Ooh miten tavara saa sut tuntemaan itsesi erityiseksi. Kaltaisiasi ihmisiä arjessa välttelen kovasti.
Käytettynä se on vain pelkkä kirppistakki. Pärjäile.
Kyllä mä aika hintavan pidän 600-1200e takkia[/quote]
Niin varmaan pidät. Minä pidän sitä aika normihintaisena.
Ganada Coose on niin hieno brändy ettei voi torin rahvaalle laittaa. Mun kaksi senttiä.
Miksi ihmisillä menee tunteisiin jos jollain on varaa ja halua laittaa rahaa takkiinsa tonni? :D Eikai se hänestä tee yhtään huonompaa ihmistä. Ja oli merkistä mitä mieltä tahansa, kyllä se ainakin myy ja brändää itseään hyvin. Ei ole siis taviksen vika, että takilla on hintaa ja se myy.
Ei se oikein enää myy eläinrääkkäyskohun vuoksi. Käytettyjä on paljon liikkeellä kun monetkaan ei kehtaa takkia enää käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aidon canada goosen 70e? Hahah, ihan varmasti
Hah, 20 ekee on nyt markkinahinta.
Millaisen takin saa kesäauton hinnalla? Mikä siinä nostaa hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisillä menee tunteisiin jos jollain on varaa ja halua laittaa rahaa takkiinsa tonni? :D Eikai se hänestä tee yhtään huonompaa ihmistä. Ja oli merkistä mitä mieltä tahansa, kyllä se ainakin myy ja brändää itseään hyvin. Ei ole siis taviksen vika, että takilla on hintaa ja se myy.
No ostaisiko se wannabe-rikas nolo pröystäilijä sen takin jos se olisi muuten ihan sama, paitsi että se logo jota on kiva somekuvissa "vaatimattomasti"esitellä olisi poistettu eli kukaan ei tietäisi, että se on Canada Goose?
Saa varmasti, mutta tuppaavat tinkimään kovasti jo valmiiksi alhaisista hinnoista..