Miksi ei voi enään säästää kuvia tietokoneessen kuin ennen
Latailin kuvia albumeihin jatkuvasti tietokoneella ilman vaikeuksia
Tänään pitää pakosta aukaista app johon joudun antamaan luvan että ko firma saa tonkia koko minun tietokoneen läpi.
Miten voin ladata ilman lupaa kaivaa läpi koko koneen?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Pyydän syvästi anteeksi että vaivasin teitä kysymykselläni ja siten pahoitin teidän mielet.
Jos minä nyt käännän tämän keskustelun "Vanhan naisen" (kuten itseäsi kuvaat) ymmärtämälle kielelle.
Sinä: "Teen vaatetta. Täytyykö minun tosiaankin käydä kaupassa ostamassa siihen härpäke?"
Muut: "Millaista vaatetta olet tekemässä ja miten? Ompeletko sitä, kudotko sitä, mikä ihmeen härpäke?"
Sinä: "Olen ennen tehnyt vaatteita ilman härpäkettä, miksi tarvitsisin sitä nyt?"
Muut: "Mitä yrität tehdä? Ei kukaan pysty vastaamaan kysymykseesi, jos et kerro mitään siitä, mitä olet tekemässä. "
Sinä: "Täältä ei saa apua. Anteeksi, että olen olemassa"
Anteeksi olemassaoloni ,mutta kirjoitin ja pyysin modea ottamaan pois tämän aloituksen melkeen heti kun ensimmäiset haukut tuli. Miten voin saada pois tämän ? Ihan vaan surettaa ja hävettää että olen niin tyhmä.
Olisin saanut headhuntereiden kautta vaikka mitä kansainvälisiä työehdotuksia, mutta en uskalla hakea koska en hallitse tätä taitoa. Ikävä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jokus sai kaikki kuvat kivasti usbilla suoraan koneeseen, tosin yksi vanhoista puhelimistani täytyi hakkeroida että pääsi kännykkään asentamaan kolmannen osapuolen ohjelmia. Nykyisellä kännykällä siirrän Onedriven kautta kuvat.
Minulla on aivan uusi puhelin Huawei Honor .Siinä hyvä kamera . Nämä kuvat siirsin gmailiin ja ne olisin halunnut tallentaa.
Kysymys tulee: Aukaise ;
Doc Hub
Pixid Editpor
Virus scanner
Flera appar
Mua häiritsee ,kun pilkut ja pisteet on ihan päin honkia .Siis näin .