Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin matkustus sallitaan EU sisällä?

Vierailija
08.04.2021 |

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nytkään ole kiellettyä.

2/4 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustus on ollut sallittua koko ajan. Olen matkustellut Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Ranskassa kuluneen vuoden aikana. Olisin mennyt espanjaankin, mutta sairastuin silloin koronaan ja portugaliin olin varannut lennot, mutta lentoyhtiö oli perunut lennot. Mitään matkustuskieltoa ei ole, eikä ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusteltu on Brasiliaa ja Intiaa ja Kiinaa myöten ja Euroopan maita. Koronakin on sairastettu pois.

Naurattaa tää Suomen ns. "korona", koska täällähän ei koronaa oikeasti ole juuri yhtään. Joku 98,6% suomalaisista ei ole saanut koronaa ensimmäisen vuoden jälkeenkääm. En minäkään, mutta Espanjassa sain tartunnan heti ensimmäisellä viikolla ja ihmisten suhtautuminen oli todella arkista.

Oikeissa koronamaissa eintarvi kuin astua ulos terminaalista ja kohta kuulut koronaimmuunien joukkoon.

Vierailija
4/4 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan, ei matkustus ole kiellettyä, Jos olisi rahaa lähtisin heti etelään. Mutta kun oon lomautuksella ei oikein rahat riitä mihinkään. Monet maat vaatii negatiivisen koronatestin tai todistuksen sairastetusta koronasta. Se koronatesti maksaa kai joku 200€. Sitten vielä muut matkakulut päälle. Olen vähän kateellinen kaikille rikkaille jotka saa nyt matkailla :/